abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:43:38 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136583099
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Met of zonder harige poesjes, that's the question :7
ik ben daar heel soepel in
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:44:55 #127
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136583127
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Check die Freddy groot zijn _O_

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)te-hond-in-spe.dhtml

[..]

Shaven, not stirred :7
da's toch geen hond meer :o
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_136583173
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Check die Freddy groot zijn _O_

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)te-hond-in-spe.dhtml

[..]

Shaven, not stirred :7
Ik vraag me dan altijd af hoe gezond het voor die honden is om zo groot doorgefokt te worden.
Maar het is wel een indrukwekkende verschijning :D
pi_136583201
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Greys het volgende:
Sara, probeer gewoon eens een jaar te posten zónder het woord KORST in je tekst.
Het is niet zo eetlustbevorderend jou steeds maar over korsten van allerlei ordes te zien posten.

Maar fijn dat verder alles goed gaat, hoor.
Ow en dit :) .
Ik begrijp dat het heerlijk is om gewoon weer lekker te kunnen douchen, maar bij de laatste zin (die nu dan wel gespoilerd) is, verslikte ik me haas in mijn biscuitje. Dus liever niet ;)
pi_136583208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:43 schreef sararaats het volgende:

[..]

gespoilerd
dat helpt niet he, daar gaan mensen op klikken.

Mensen wensen je echt ook wel sterkte als je gewoon alleen meldt dat de hechtingen eruit zijn hoor, de ranzige details voegen NIKS toe :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 februari 2014 @ 12:47:54 #131
163650 Greys
pi_136583219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:43 schreef sararaats het volgende:

[..]

gespoilerd
Bedankt, maar probeer ajb gewoon eens een maand (om te beginnen) dat hele woord te ontwijken.
We hebben alles al langs zien komen. Korsten op je neus, korsten in je neus, korsten op je hoofd.
En laat ik gewoon alleen voor mezelf spreken: ik vind het écht te vaak en te veel en ik word er onpasselijk van. Er is al zó vaak iets over gezegd, wis dat hele woord nou gewoon eens uit je systeem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:49:13 #132
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_136583266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Bedankt, maar probeer ajb gewoon eens een maand (om te beginnen) dat hele woord te ontwijken.
We hebben alles al langs zien komen. Korsten op je neus, korsten in je neus, korsten op je hoofd.
En laat ik gewoon alleen voor mezelf spreken: ik vind het écht te vaak en te veel en ik word er onpasselijk van. Er is al zó vaak iets over gezegd, wis dat hele woord nou gewoon eens uit je systeem.
ik zal erop letten. nu ik eraan denk, ik heb nergens last van gehad.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_136583333
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af hoe gezond het voor die honden is om zo groot doorgefokt te worden.
Maar het is wel een indrukwekkende verschijning :D
Hoe groter de hond, hoe korter ze leven, is het niet? Nou weet ik wel dat die Deense doggen soberso heel groot worden, maar dit is bijna een verzorgpony joh :D
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 12:52:01 #134
43556 miss_dynastie
pi_136583347
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe groter de hond, hoe korter ze leven, is het niet? Nou weet ik wel dat die Deense doggen soberso heel groot worden, maar dit is bijna een verzorgpony joh
Dan is deze al aan het einde toe denk ik... en dan 14 bankstellen, kun je zo'n beest niet opvoeden of zo? :') _O-
pi_136583414
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Hoe groter de hond, hoe korter ze leven, is het niet? Nou weet ik wel dat die Deense doggen soberso heel groot worden, maar dit is bijna een verzorgpony joh :D
Ja, dat ook. Maar ook qua gewrichtsklachten vraag ik het me wel af. (Als ik even naar konijnen kijk, zijn het de Vlaamse reuzen die vaak enorm lijden onder hun gewicht en grootte.)
Anderzijds, te klein is ook weer niet goed hoor. Afgelopen vrijdag heel wat kleine hondjes gezien waarbij het gebit door de te kleine bekjes een drama was...)

Maar dit is inderdaad net een kalf/pony ja. Zadeltje er op en gaan.. :D
pi_136583548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat ook. Maar ook qua gewrichtsklachten vraag ik het me wel af. (Als ik even naar konijnen kijk, zijn het de Vlaamse reuzen die vaak enorm lijden onder hun gewicht en grootte.)
Anderzijds, te klein is ook weer niet goed hoor. Afgelopen vrijdag heel wat kleine hondjes gezien waarbij het gebit door de te kleine bekjes een drama was...)

Maar dit is inderdaad net een kalf/pony ja. Zadeltje er op en gaan.. :D
Ik kan me nog steeds kwaad maken om die documentaire die ik een tijdje geleden gezien heb, over die hondenshow in Engeland, Crufts ofzo, mensen die met droge ogen beweren dat die en die hond er zo hoort uit te zien, ook al knallen de hersenen bijna uit hun schedeltjes, of een Duitse Herder die niet kan rennen omdat ie zo verrot gefokt is dat zijn achterpoten helemaal naar achteren staan ;( :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan is deze al aan het einde toe denk ik... en dan 14 bankstellen, kun je zo'n beest niet opvoeden of zo? :') _O-
Je zou een paar Chesterfields hebben staan :X
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 13:04:25 #137
43556 miss_dynastie
pi_136583739
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:

Je zou een paar Chesterfields hebben staan :X
En maar garantie blijven claimen bij de winkel en de hond in de kelder verstoppen als ze langskomen _O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:29:00 #138
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_136586464
Chesterfields is een merk van zetels? en dat zonder Google ;)

straks frikandellekes rollen en een dutje want ik was onrustig :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_136588242
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
Natte poesjes zijn leuker dan harige :P

[ afbeelding ]

Hier nog meer: http://www.fotogazzetta.it/2014/02/gatti-bagnati/
Leuke foto
pi_136588313
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:31 schreef Peter het volgende:
Te schattig!
[ link | afbeelding ]

en..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief!!
pi_136588391
[..]

Wat lief! Dank je wel. Tot nu toe blijkt het een pittige tante. Ze blaast veel maar voornamelijk omdat ze onzeker is. Er is behalve het blazen geen pootje uitgedeeld en iedereen lijkt elkaar de ruimte te geven en van een afstandje (die wel steeds kleiner word) zijn of haar nieuwsgierigheid te bevredigen.

Het gaat eigenlijk goed. Lucy knapt op, geeft eigenlijk geen buikpijn meer aan, we mogen haar nu gewoon aaien en ook de ontlasting gaat steeds beter. Ik ben eigenlijk best tevreden zo ver O+
Mijn man heeft haar opgehaald en dat heeft een band geschept denk ik want ze vind hem erg lief. Ligt regelmatig languit op zijn borst met haar koppie tevreden op zijn schouder :D

Nou dat is fjjn om te horen. En als ze lang uit op de schouder lig dan gaat het zeker goed!!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:39:19 #142
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_136593841
24 frikandellekes gerold en gekookt (500 g gemengd gehakt) njam njam :9~ :9
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 19:01:05 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136596542
Fijn dat het goed is gegaan Sara, het verwijderen van de hechtingen. Vooral omdat je nu ook gewoon weer lekker je haar kunt wassen :D

Dank je wel Daisy, het gaat inderdaad al steeds beter.

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik kan me nog steeds kwaad maken om die documentaire die ik een tijdje geleden gezien heb, over die hondenshow in Engeland, Crufts ofzo, mensen die met droge ogen beweren dat die en die hond er zo hoort uit te zien, ook al knallen de hersenen bijna uit hun schedeltjes, of een Duitse Herder die niet kan rennen omdat ie zo verrot gefokt is dat zijn achterpoten helemaal naar achteren staan ;( :N

[..]

Je zou een paar Chesterfields hebben staan :X
Ik vind het inderdaad schokkend ook. Ik heb er destijds ook een topic over geopend nog. Zal eens zoeken. Daar stond ook een linkje naar die docu in.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_136596919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef senesta het volgende:

Ik vind het inderdaad schokkend ook. Ik heb er destijds ook een topic over geopend nog. Zal eens zoeken. Daar stond ook een linkje naar die docu in.
Ja, ik kan me dat topic nog wel herinneren, volgens mij had ik die docu daar ook uit opgepikt toen. Goed aan zitten ergeren toen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 19:43:20 #145
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_136598449
Senesta, wat een mooie dame is Lucy! O+ O+ O+
Ik hoop dat ze snel ,opknapt en wat meer vlees op haar botjes krijgt, maar dat is je wel toevertrouwd. ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 20:24:29 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136600456
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Strega het volgende:
Senesta, wat een mooie dame is Lucy! O+ O+ O+
Ik hoop dat ze snel ,opknapt en wat meer vlees op haar botjes krijgt, maar dat is je wel toevertrouwd. ;)
Aaah dank je wel Strega :* Ze doet het hartstikke goed.

We zijn vandaag weer naar de dierenarts geweest met haar. Haar hartje klonk prima, ze was in 5 dagen een halve kilo aangekomen :o Maar haar lever was nog wel vergroot. We hebben meteen bloed laten prikken om te zien wat de waardes waren van haar lever en die vallen gelukkig allemaal nog binnen de marges. Waarschijnlijk toch iets van leververvetting door zo lang niet of slecht eten, moet langzaam herstellen. Ze eet gelukkig goed. Ze slaapt nog erg veel maar als ze wakker is toont ze steeds meer belangstelling voor alles om haar heen. En met de andere katten gaat het ook steeds beter.

Hoe gaat het bij jullie?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_136600549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef senesta het volgende:

[..]

Aaah dank je wel Strega :* Ze doet het hartstikke goed.

We zijn vandaag weer naar de dierenarts geweest met haar. Haar hartje klonk prima, ze was in 5 dagen een halve kilo aangekomen :o Maar haar lever was nog wel vergroot. We hebben meteen bloed laten prikken om te zien wat de waardes waren van haar lever en die vallen gelukkig allemaal nog binnen de marges. Waarschijnlijk toch iets van leververvetting door zo lang niet of slecht eten, moet langzaam herstellen. Ze eet gelukkig goed. Ze slaapt nog erg veel maar als ze wakker is toont ze steeds meer belangstelling voor alles om haar heen. En met de andere katten gaat het ook steeds beter.

Hoe gaat het bij jullie?
weet je de eigenlijke fokker?
Rossi heeft ook een vervette lever (gehad)
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 20:27:05 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136600592
Vervelend is trouwens dat we dus niet weten of ze al geholpen is of niet. Iedereen zegt dat ik het vanzelf merk als ze krols word. Ik ben alleen zo bang dat ik het niet herken of dat ik denk dat ze het is en het is niet zo. Straks ligt ze op de operatietafel en blijkt ze al geholpen... omdat ik ten onrechte dacht dat ze krols was of zo :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 20:29:00 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136600676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

weet je de eigenlijke fokker?
Rossi heeft ook een vervette lever (gehad)
Ja, weet ik hoor. Haar volledige naam is Loesje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ik heb hier ook de stamboom en inentingboekje, eigendomsbewijs...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 20:30:03 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136600718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

weet je de eigenlijke fokker?
Rossi heeft ook een vervette lever (gehad)
Kreeg je hem daarmee of at hij zo slecht toen hij zo ziek was?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')