Een BPM kelder in plaats van een atoomkelder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
OnderduikenNou, hup, naar je schuilkelder!
Tevens:op FOK! vragen naar hulp bij fraude.
Wat zet je dan eigenlijk in zo'n mail naar de belastingdienst?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
TR gezet en topic doorgestuurd naar de belastingdienst.
Wat een werk. Lijkt me handiger voor TS om gewoon een auto in NL te kopen in plaats van eerst de halve auto te laten slopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef klawie het volgende:
ontduiken kan niet maar alle opties uitbouwen en schadeplaatwerk monteren taxatie laten maken van de dagwaarde zonder opties en met schade dat scheelt al een boel
als je handig bent is het 2 dagen werk en scheelt het meestal 5000quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat een werk. Lijkt me handiger voor TS om gewoon een auto in NL te kopen in plaats van eerst de halve auto te laten slopen.
een auto kopen heeft geen nut want ik heb daar simpelweg het geld niet voor, het is krijgen of niks even bot gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat een werk. Lijkt me handiger voor TS om gewoon een auto in NL te kopen in plaats van eerst de halve auto te laten slopen.
maar dan moet ik wel ergens al die dingen zien te kopen en ze door iemand anders erop laten zetten.. heb 2 linkerhanden namelijk als het om auto's gaatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef klawie het volgende:
[..]
als je handig bent is het 2 dagen werk en scheelt het meestal 5000
je hoeft niks te kopen als je langs een sloop gaat met een krat bier krijg je het meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef steelpan90 het volgende:
[..]
maar dan moet ik wel ergens al die dingen zien te kopen en ze door iemand anders erop laten zetten.. heb 2 linkerhanden namelijk als het om auto's gaat
hmm, kan het altijd proberen natuurlijk. via via kan ik wel ergens een monteurtje regelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef klawie het volgende:
[..]
je hoeft niks te kopen als je langs een sloop gaat met een krat bier krijg je het mee
niemand van je vrienden een beetje handig???
Dat dus. Toch succes ermee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Onderduiken? Je bedoelt ontduiken neem ik aan?
En ik raad je aan je gewoon aan de regels te houden, iets anders mag hier sowieso niet aangeraden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |