Paul weet niet hoe het verder moet met de heater en begint maar weer wandjes te bouwen, zo ongeveer het enige dat hij kan bevatten, met zijn beperkte denkraampje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:19 schreef marjan64 het volgende:
[..]
waarom hangen ze die heater niet eers op
Na 50 meter zegt ze toch: och fuck it. Zijn maar kippen, interesseert me niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als die kippen over de hekken gaan, en lot er tot vannacht achter moet
met 14 man kun je best een paar verschillende projecten aanpakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:21 schreef marjan64 het volgende:
[..]
[..]
maar tis nog niet klaar dus waarom weer nieuw project ik snappie niet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De vloer voor het restaurant, want kwam op een verhoging, of de wand voor het restaurant.
Zodra paul weet wat de uit/inlaat is.... Hok om de heater heen, buizen van dat hok naar de "kamer" zodat het daar warm wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:22 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Paul weet niet hoe het verder moet met de heater en begint maar weer wandjes te bouwen, zo ongeveer het enige dat hij kan bevatten, met zijn beperkte denkraampje.
Broeit lekker in het hooi, dan ineens kuikentjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zijn kippen die steeds naar dat hoekje lopen. Zal me niets verwonderen als daar bevruchte eieren worden gelegd en uitgebroed.
[ afbeelding ]
nou daar nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
met 14 man kun je best een paar verschillende projecten aanpakken
allemaal de kippen terug jagen naar hun hokquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na 50 meter zegt ze toch: och fuck it. Zijn maar kippen, interesseert me niet.
zie toch regelmatig meerdere mesnen verschillende dingen doen, dus het kan welquote:
Hakim en Aike aan het mestenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
Uhhhh mensen ik moet dringend naar een oogarts. Ik zie namelijk Hakim werken.
Ik denk dat ik een bril moet.
Goed dat zij ook eens aan het werk zijn in plaats van alleen maar babbelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hakim en Aike aan het mestenDie hebben zenderkamer gehad...
werd tijd ook dat die twee eens wat constructiefs gaan doen ipv de koning en koningin van utopia uithangenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hakim en Aike aan het mestenDie hebben zenderkamer gehad...
Als het fout gaat is iemand anders verantwoordelijk... Als het goed gaat, heeft Lot het zelf gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:28 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte meteen: "Rienk is eindverantwoordelijk ervoor"
Iederen is verantwoordelijk voor de kippen...
Die kippen lopen er gewoon tussendoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
Lot wil dat hek dichtdoen zodat de kippen er niet uitgaan. Dat helpt toch niet?
Hebben ze bij jou ook wiet over het hek gegooidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
Hout is goud luid het gezegdequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
zo een balkje kost echt geen 15 euro p/stuk
Over de afgelopen 33 filmdagen konden ze nog geen 3 seconden film vinden, waarop Hakim leek te werken. Dat gold ook voor Aike. Daarom moeten ze nu even iets doen en dat stukje kan dan de komende maanden naar hartelust overal tussen geknipt worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
Je bent fan van Hakim hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kwal die schimmelrat.
Gisteren stuurde hij iedereen voor een sigaret naar Paul en nu loopt hij zelf te bietsen.
Hij moet er al 2 teruggeven, één aan zweefteef en nu één aan Miss Piggy.
Doet ie niet....
sssssstttilll nou! En ja ik hou alles lekker voor mezelfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou ook wiet over het hek gegooid![]()
ja even onthouden wat ze aan hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Over de afgelopen 33 filmdagen konden ze nog geen 3 seconden film vinden, waarop Hakim leek te werken. Dat gold ook voor Aike. Daarom moeten ze nu even iets doen en dat stukje kan dan de komende maanden naar hartelust overal tussen geknipt worden.
En nu geven ze er Emil de schuld van dat ze niet op tijd uit bed kunnen komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wie heeft er allemaal geslapen vanmiddag? Want dat zorgt ervoor, dat ze s-nachts niet kunnen slapen, zo stom van ze
En gaan ze light sigaretten bestellenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef iBenny het volgende:
Mooi dat roken.. elke keer er toch weer op terugvallen
Van die 15 euro per week minus de sigaretten en dat in een jaar tijd, knapquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy wil gaan sparen voor een eigen huisje.
Andrea in ieder geval; verder vermoedelijk Laura en Isalabielquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wie heeft er allemaal geslapen vanmiddag? Want dat zorgt ervoor, dat ze s-nachts niet kunnen slapen, zo stom van ze
Ow? bespottelijk, ze slapen alleen maar veel, omdat ze niks doen en lui zijn. S-middags moeten ze gaan sporten ipv slapen, dan horen ze geen gesnurkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef Urb het volgende:
[..]
En nu geven ze er Emil de schuld van dat ze niet op tijd uit bed kunnen komen.
Er komt nog sloophout hé?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef mootie het volgende:
Sure Billy, van die 15 euro per week geld sparen om een eigen huisje te bouwen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Quinty. het volgende:
Dan komt er een vraag over de kippen of het goed is wat ze nu eten
Boer Klaver zegt , je kan er wat luzerne in gooien dat is goed voor ze
en hij zegt dat de kippen gewoon los mogen lopen in de wei alleen wel eerst de koeien dan binnen
en een uur voordat ze naar binnen moeten voer je de kippen en komen ze vanzelf naar binnen
Iemand vraagt en als de kippen in de stal bij de koeien komen?
dat is niet erg zegt hij, de koeien wennen er aan maar je moet ze niet in de wei bij de kippen laten want dan rennen ze achter de kippen aan, ze moeten eerst wennen
Ook de kippen niet uit het hok jagen gewoon open zetten en dan zie je vanzelf dat de ene dag er eentje uit gaat en de andere dag weer meer
52 x 15 = 780 Net een maand huur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die 15 euro per week minus de sigaretten en dat in een jaar tijd, knap![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |