abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 15:00:07 #1
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136322973


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen zijn uitgekomen in oktober 2013. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS. Een ander nieuw onderdeel is de Pokémon Bank. Deze vervangt Poké Transfer en hiermee kun je veel Pokémon op internet opslaan - tegen een betaling van een paar euro per jaar.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel verbannen naar Ubers
Mega Kangaskhan
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 februari 2014 @ 15:16:04 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136323495
Hoe werkt dat punten systeem waar mee je dingen kan kopen?
MediaMarkt medewerker wist mij te vertellen dat ze die punt kaartjes niet meer verkopen en dat je het via internet moet doen maar dan zie ik alleen de optie credit card staan.
en niet Ideal. tips"?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 15:21:47 #3
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136323697
Dat puntensysteem is niet meer vziw. Nu alleen met echte valuta. Je kunt het oa kopen bij Primera.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:00:38 #4
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_136325136
Pokemon Bank werkt fijn. Kan ik nu eindelijk opnieuw beginnen terwijl mijn Pokemon veilig zijn opgeslagen.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:14:48 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136325633
Ik heb 2 3DS'en. Moet/kan ik dan op allebei Pokémon Bank downloaden en moet/kan ik daar dan ook dubbel voor betalen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136325669
Ja dubbel alst goed is, is gelinkt aan je Nintendo network id
pi_136325689
Oh gosh, wat een gedoe zeg, telkens van card switchen :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:16:08 #8
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136325691
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb 2 3DS'en. Moet/kan ik dan op allebei Pokémon Bank downloaden en moet/kan ik daar dan ook dubbel voor betalen?
Als je 2 3DS'en kan betalen, dan kan je ook wel dubbel betalen voor Pokebank, niet? :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:17:19 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136325752
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:16 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Als je 2 3DS'en kan betalen, dan kan je ook wel dubbel betalen voor Pokebank, niet? :P
De tweede was afgeprijsd. 8-)
Het zou wel mooi zijn als ik op deze manier 2 Celebi's kan krijgen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:20:48 #10
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136325904
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De tweede was afgeprijsd. 8-)
Het zou wel mooi zijn als ik op deze manier 2 Celebi's kan krijgen.
hoe kun je überhaupt een Celebi krijgen? oO
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 16:23:20 #11
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136326004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:20 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

hoe kun je überhaupt een Celebi krijgen? oO
http://www.serebii.net/bank/events.shtml
quote:
If you deposit Pokémon onto Pokémon Bank, or withdraw them, you will get access to this special Celebi. This can be done if you have paid for Pokémon Bank or if you are in the 30 day free trial. To get it, you need to have deposited Pokémon into Bank from X & Y. Next time you load the game up, Brigette will give you Celebi.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:26:09 #12
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136326118
quote:
holy shit _O_
pi_136326249


En gelijk zijn legio liefhebbers weer wakker geschud. :s)
pi_136327072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe werkt dat punten systeem waar mee je dingen kan kopen?
MediaMarkt medewerker wist mij te vertellen dat ze die punt kaartjes niet meer verkopen en dat je het via internet moet doen maar dan zie ik alleen de optie credit card staan.
en niet Ideal. tips"?
Anders online 3V Visa vouchers kopen, werken prima. Daar kan je wel met ideal betalen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_136329059
Kun je resetten voor die Celebi?
Ga weg
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:04:15 #16
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136329731
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:46 schreef Nikmans het volgende:
Kun je resetten voor die Celebi?
http://www.pokemonbank.com/nl-nl/

alle informatie over de pokemonbank.

antwoord op je vraag: nee kan niet. :)
pi_136330218
quote:
Als je gebruikerspas voor de proefperiode of je jaarpas verloopt en je geen (nieuwe) jaarpas koopt, raak je de Pokémon die je in je boxen van Pokémon Bank hebt laten zitten, inderdaad na een bepaalde periode kwijt. Op dit moment is echter nog niet bekend hoe lang deze periode duurt. Koop daarom zo snel mogelijk een jaarpas als je van deze dienst gebruik wilt blijven maken.
pi_136330583
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:04 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

http://www.pokemonbank.com/nl-nl/

alle informatie over de pokemonbank.

antwoord op je vraag: nee kan niet. :)
Wat is dat voor naaistreek dan weer :')
Ga weg
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:31:44 #19
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_136330723
Die Poké Transporter klinkt wel handig voor wanneer ik een nieuwe playthrough wil beginnen en pokémon die je normaal niet kunt vangen in mijn team wil hebben. Die kan ik dan gewoon opslaan in de Pokébank en dan weer downloaden in mijn nieuwe playthrough zodat ik ze kan laten breeden.

Jammer alleen dat mijn eShop saldo net 50 cent te laag is. :') Nou ja, binnenkort dan maar eens naar de Primera voor zo'n kaartje van 10 euro.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:43:21 #20
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136331145
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Rikketik het volgende:
Die Poké Transporter klinkt wel handig voor wanneer ik een nieuwe playthrough wil beginnen en pokémon die je normaal niet kunt vangen in mijn team wil hebben. Die kan ik dan gewoon opslaan in de Pokébank en dan weer downloaden in mijn nieuwe playthrough zodat ik ze kan laten breeden.

Jammer alleen dat mijn eShop saldo net 50 cent te laag is. :') Nou ja, binnenkort dan maar eens naar de Primera voor zo'n kaartje van 10 euro.
Er is toch een gratis periode van 30 dagen? Of geldt dat niet meer?
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:27 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wat is dat voor naaistreek dan weer :')
Best een naaistreek idd. Maar Celebi heeft toch een slechte typing.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136331163
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Rikketik het volgende:
Die Poké Transporter klinkt wel handig voor wanneer ik een nieuwe playthrough wil beginnen en pokémon die je normaal niet kunt vangen in mijn team wil hebben. Die kan ik dan gewoon opslaan in de Pokébank en dan weer downloaden in mijn nieuwe playthrough zodat ik ze kan laten breeden.

Jammer alleen dat mijn eShop saldo net 50 cent te laag is. :') Nou ja, binnenkort dan maar eens naar de Primera voor zo'n kaartje van 10 euro.
Je kan hem gewoon voor niks downloaden. Over 30 dagen hoef je pas te betalen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:44:20 #22
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136331187
Heeft er iemand een Meloetta? :(

Wel gek dat ik mijn Fake Shaymin wel heb doorgezonden maar mijn fake Meloetta niet.. :(
Whoaaah
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:46:49 #23
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136331288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Krizzol het volgende:
Heeft er iemand een Meloetta? :(

Wel gek dat ik mijn Fake Shaymin wel heb doorgezonden maar mijn fake Meloetta niet.. :(
Hoe kom je aan een fake Meloetta?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:47:18 #24
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136331307
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hoe kom je aan een fake Meloetta?
Naar mezelf doorgezonden :3
Misschien komt het doordat ze shiny is..
Whoaaah
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:48:06 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136331344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:47 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Naar mezelf doorgezonden :3
Ja, maar hoe kwam je er in de eerste plaats aan?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:53:04 #26
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_136331543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Er is toch een gratis periode van 30 dagen? Of geldt dat niet meer?
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kan hem gewoon voor niks downloaden. Over 30 dagen hoef je pas te betalen.
Klopt, vandaar ook dat ik "binnenkort" (wat bij mij zo een week of twee kan duren voordat ik er weer aan denk :+) zo'n kaartje ga halen. Aangezien de pokémon die je op de Bank hebt staan gedelete kunnen worden als je abonnement verloopt (waarschijnlijk niet direct, maar toch...) leek het me het handigst om gewoon meteen zo'n jaarabonnement af te sluiten. Vijf euro is toch geen geld.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 19:02:39 #27
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136332130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja, maar hoe kwam je er in de eerste plaats aan?
Je kunt een gehackte pokemon naar jezelf sturen. Nintendo heeft daar checks voor ingebouwd in de Pokebank, maar van wat ik heb gelezen is het niet waterdicht. Daarom is de competitive scene niet erg blij met de komst van Pokebank.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:04:41 #28
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136332234
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef zoem het volgende:

[..]

Je kunt een gehackte pokemon naar jezelf sturen. Nintendo heeft daar checks voor ingebouwd in de Pokebank, maar van wat ik heb gelezen is het niet waterdicht. Daarom is de competitive scene niet erg blij met de komst van Pokebank.
Ja maar Meloetta lukte me niet, maar Shaymin wel.
Whoaaah
pi_136332486
Shiny ponyta 8-) .

Dik 2x shiny giratina _O_
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 19:09:54 #30
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136332540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ja maar Meloetta lukte me niet, maar Shaymin wel.
Dan heeft Meloetta bepaalde stats/moves die onmogelijk in het 'wild' voor kunnen komen. Shaymin is waarschijnlijk legaal (niet legit!) bevonden, omdat die stats wel in het spel voor kunnen komen (hoe zeldzaam het ook mag zijn).

Het schijnt dat veel shiny/31iv legendaries op GTS in het spel gehackt zijn.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:12:06 #31
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136332676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef zoem het volgende:

[..]

Dan heeft Meloetta bepaalde stats/moves die onmogelijk in het 'wild' voor kunnen komen. Shaymin is waarschijnlijk legaal (niet legit!) bevonden, omdat die stats wel in het spel voor kunnen komen (hoe zeldzaam het ook mag zijn).

Het schijnt dat veel shiny/31iv legendaries op GTS in het spel gehackt zijn.
Ik Hossel wel een nieuwe. Met werkbare stats. FU Pokemon Bank :)
Whoaaah
pi_136333840
Kan je hele boxes in één keer overzetten naar Pokémon Bank?
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 19:33:22 #33
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136333980
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ik Hossel wel een nieuwe. Met werkbare stats. FU Pokemon Bank :)
Via een Gen5 spel zeker? Daarmee is het kinderlijk eenvoudig als ik het zo lees :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Kan je hele boxes in één keer overzetten naar Pokémon Bank?
Meerdere in één keer kan prima. Zelfde selectiewijze als in X/Y zelf. Helaas zonder touch -O-
pi_136334026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef zoem het volgende:

[..]

Via een Gen5 spel zeker? Daarmee is het kinderlijk eenvoudig als ik het zo lees :')

[..]

Meerdere in één keer kan prima. Zelfde selectiewijze als in X/Y zelf. Helaas zonder touch -O-
Dat groene selectiedingetje..? Hoe kom ik daarop als touch niet werkt? :+
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 4 februari 2014 @ 19:34:37 #35
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136334058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Dat groene selectiedingetje..? Hoe kom ik daarop als touch niet werkt? :+
Yep. Met de pijltjes en de startknop.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:36:38 #36
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136334198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef zoem het volgende:

[..]

Via een Gen5 spel zeker? Daarmee is het kinderlijk eenvoudig als ik het zo lees :')

[..]

Meerdere in één keer kan prima. Zelfde selectiewijze als in X/Y zelf. Helaas zonder touch -O-
Ja, volgens mij moet ik gewoon de Stats niet te ziek maken.. dan kan je ze zo doorsturen.
Whoaaah
pi_136334281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef zoem het volgende:

[..]

Yep. Met de pijltjes en de startknop.
Aaah, thanks. Dat had ik al geprobeerd, maar mijn start-knop blijkt nogal brak :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:37:27 #38
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136338013
Gewoon 30 minuten bezig geweest om Pokémon Bank te downloaden omdat je eerst allemaal onzin moet doen zoals een Nintendo ID aanmaken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136338750
Ben weer begonnen met spelen na het uitspelen van Zelda. Wil graag beginnen met Friend Safari, maar hoe werkt dit precies? Kan ik gewoon iedereen van de Wiki toevoegen?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:00:17 #40
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136339421
Na 50 minuten heb ik eindelijk m'n Celebi. :') Wel een Brave nature, maar whatever.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef happynjitram het volgende:
Ben weer begonnen met spelen na het uitspelen van Zelda. Wil graag beginnen met Friend Safari, maar hoe werkt dit precies? Kan ik gewoon iedereen van de Wiki toevoegen?
Volgens mij moet je elkaar dan als vriend toevoegen. Denk ik.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136339923
Dat is nog een hele opgave dan! Mijn friendcode is: 5472-7522-6072. Iemand interesse? Geen flauw idee watvoor Safari ik heb haha.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:09:34 #42
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136340008
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:45:12 #43
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_136342205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef happynjitram het volgende:
Ben weer begonnen met spelen na het uitspelen van Zelda. Wil graag beginnen met Friend Safari, maar hoe werkt dit precies? Kan ik gewoon iedereen van de Wiki toevoegen?
In principe wel. Wel even een seintje geven hier in het topic--zoals je al gedaan hebt--dat je iedereen hebt toegevoegd, zodat iedereen die het ziet ook jou kan toevoegen.

Ik heb je in elk geval alvast toegevoegd. Zet je code ook even in de wiki, dan kunnen anderen ook makkelijker jouw friendcode registreren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:15:30 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136344053
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
Terrorize lijkt me wel een geweldige ability. Maar als die zou bestaan, zou die meteen verboden worden in competitive battles.

2e Celebi opgehaald, deze keer een Careful nature.
Maar ik kan hem dus blijkbaar niet naar een gen 5 spel sturen? Ik heb dat beest alleen maar omdat ik m'n Pokédex compleet wil maken in White 2, de Pokédex in XY interesseert me geen reet. Nu heb ik dus alles voor niks gedaan? 13.gif
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136344761
Ik heb mezelf in de wiki gezet en alle friendcodes in mijn 3ds gezet. Voeg me toe! :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 23:08:22 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136347034
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_136347957
Maar GTS is dus helemaal naar de aids nu?
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:03:39 #48
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136349635
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Nikmans het volgende:
Maar GTS is dus helemaal naar de aids nu?
Hoezo dan?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 februari 2014 @ 00:08:53 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136349802
Heb alles kunnen overzetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:10:38 #50
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136349868
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef happynjitram het volgende:
Ik heb mezelf in de wiki gezet en alle friendcodes in mijn 3ds gezet. Voeg me toe! :)
done ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:08 schreef happynjitram het volgende:
Dat is nog een hele opgave dan! Mijn friendcode is: 5472-7522-6072. Iemand interesse? Geen flauw idee watvoor Safari ik heb haha.
Bug; Butterfree, Illumise. Je derde kan ik (nog) niet zien.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 5 februari 2014 @ 00:30:53 #51
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136350461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Omdat de gehackte pokemon nu in omloop komen via de Pokebank. De anti-hackfilter is bedroevend slecht.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:35:09 #52
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136350582
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:30 schreef zoem het volgende:

[..]

Omdat de gehackte pokemon nu in omloop komen via de Pokebank. De anti-hackfilter is bedroevend slecht.
Waarom zou dat dan slecht zijn voor GTS? Ik bedoel, gaan mensen dan geen Xerneas meer geven voor je 5iv froakie? :'(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 februari 2014 @ 00:35:48 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136350598
iemand zin in een battle ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:36:09 #54
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136350606
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
iemand zin in een battle ?
Ben je goed? :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 5 februari 2014 @ 00:42:13 #55
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136350757
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:35 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Waarom zou dat dan slecht zijn voor GTS? Ik bedoel, gaan mensen dan geen Xerneas meer geven voor je 5iv froakie? :'(
Tja, nu valt er geen eer meer te behalen met het vangen van een shiny of met het breeden voor goede iv/nature/ha. Als mensen zelf pokemon gaan fabriceren valt het nut van GTS weg en vervuil je de pokemonbase voor o.a. de competitive players die alleen met legit pokemon willen/mogen spelen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 februari 2014 @ 00:43:56 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136350801
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:36 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ben je goed? :P
Nee kan er niks van, Wil gewoon die oude pokemons in 3d zien vechten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:46:33 #57
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136350849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:42 schreef zoem het volgende:

[..]

Tja, nu valt er geen eer meer te behalen met het vangen van een shiny of met het breeden voor goede iv/nature/ha. Als mensen zelf pokemon gaan fabriceren valt het nut van GTS weg en vervuil je de pokemonbase voor o.a. de competitive players die alleen met legit pokemon willen/mogen spelen.
Maar waarom kan dat nu dan pas? Er werd toch al gecloned etc.?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee kan er niks van, Wil gewoon die oude pokemons in 3d zien vechten.
:P, ben toch bezig met breeden atm
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 februari 2014 @ 00:47:17 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136350864
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:46 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Maar waarom kan dat nu dan pas? Er werd toch al gecloned etc.?

[..]

:P, ben toch bezig met breeden atm
Wat is je code voeg ik je even toe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:48:03 #59
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136350877
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat is je code voeg ik je even toe.
3754-8098-9185 zo uit me hoofd ;) jouwe?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 februari 2014 @ 00:49:01 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136350893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:48 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

3754-8098-9185 zo uit me hoofd ;) jouwe?
3196-3186-0446
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:52:44 #61
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136350966
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

3196-3186-0446
Cool dragon safari :D die had ik nog niet
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 5 februari 2014 @ 00:55:38 #62
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136351028
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:46 schreef CapnIzzy het volgende:
Maar waarom kan dat nu dan pas? Er werd toch al gecloned etc.?
Klopt, er zit in gen6 een clone glitch, maar daarmee veranderen de stats niet. Met gen5 en lager kunnen de stats wel (relatief eenvoudig) aangepast worden en kun je alle pokemon krijgen die je maar wil. Dat is het grote verschil.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:57:30 #63
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136351065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:55 schreef zoem het volgende:

[..]

Klopt, er zit in gen6 een clone glitch, maar daarmee veranderen de stats niet. Met gen5 en lager kunnen de stats wel (relatief eenvoudig) aangepast worden en kun je alle pokemon krijgen die je maar wil. Dat is het grote verschil.
Dat is wel vrij gay dan

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

3196-3186-0446
Wat is je ign
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136351075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:55 schreef zoem het volgende:

[..]

Klopt, er zit in gen6 een clone glitch, maar daarmee veranderen de stats niet. Met gen5 en lager kunnen de stats wel (relatief eenvoudig) aangepast worden en kun je alle pokemon krijgen die je maar wil. Dat is het grote verschil.
Dat dus. Je kunt in BW gewoon pokegennen en die shit doorzetten naar je xy zolang het normale stats heeft, waarmee (voor alle gen 1 t/m 5 mons iig) het nut van breeden helemaal wegvalt en je net zo goed op showdown kunt spelen :')
Ga weg
pi_136351099
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

3196-3186-0446
Ik wil jouw safari ook, mijn fc is 1418-7035-8547
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:00:02 #66
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136351106
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:59 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik wil jouw safari ook, mijn fc is 1418-7035-8547
dragonair fraxure :o ff die 3e bekijken
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136351118
Heeft iemand een thick fat swinub/piloswine/mamoswine voor me?
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:00:51 #68
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136351122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:00 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

dragonair fraxure :o ff die 3e bekijken
sliggoo wuuuut nice *)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136351125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:00 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

dragonair fraxure :o ff die 3e bekijken
Nicenice
Ga weg
pi_136351141
HA mamoswine/excadrill gezocht!
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:03:41 #71
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136351159
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:02 schreef Nikmans het volgende:
HA mamoswine/excadrill gezocht!
zo die ha van mamo is wel ziek
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:17:50 #72
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136351317
Eén te gekke sweep :D Lugia/Rayquaza nu aan het huilen, geloof ik? >:)

Umbreon/zwaardje aan het werk: BLPW-WWWW-WWW5-7F42
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136351568
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:17 schreef CapnIzzy het volgende:
Eén te gekke sweep :D Lugia/Rayquaza nu aan het huilen, geloof ik? >:)

Umbreon/zwaardje aan het werk: BLPW-WWWW-WWW5-7F42
Battle? :P
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:45:43 #74
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136351626
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:41 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Battle? :P
Wil een shiny fletchling :( ff geen battles misschien als mijn team wat completer is :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136353039
Eindelijk PokeBank. Kan nu bijna beginnen met mijn Eeveelution playthrough en daarna een living national Pokedex opzetten. Wordt leuk.

Mijn celebi is trouwens Docile. Weet niet of ik daar nou blij van wordt. Aan de ene kant blij dat het geennegatieve nature is, aan de andere kant jammer dat het geen positieve is. Ik hou het op neutraal. Verder 31 iv's in attack, sp. atk en speed. Niet heel slecht, wel 0 in defense maar volgens mij 28-30 op sp def.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_136362983
HA Excadrill en Mamoswine gezocht! :P
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:57:45 #77
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_136367216
Heeft iemand een guide over IV's die echt exact uitlegt hoe het precies werkt? Mag in het Engels, maar ik vind de guides die je krijgt via Google allemaal zo slecht geschreven, dat het alleen nog maar onduidelijker wordt. :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:11:52 #78
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136367671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
Heeft iemand een guide over IV's die echt exact uitlegt hoe het precies werkt? Mag in het Engels, maar ik vind de guides die je krijgt via Google allemaal zo slecht geschreven, dat het alleen nog maar onduidelijker wordt. :')
Qua breeden, of welke IV's je wil hebben voor verschillende pokemon icm natures/EV training?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:12:45 #79
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_136367700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Qua breeden, of welke IV's je wil hebben voor verschillende pokemon icm natures/EV training?
Dat laatste.
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:17:37 #80
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136367860
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:12 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat laatste.
Ja ik weet niet, ik verzin dat zelf een beetje.

Maar EV training in 5-10 minuutjes=> http://www.marriland.com/(...)-training-in-pokemon

En als je een pokemon hebt kan je altijd googlen op " 'naam' moveset " bijvoorbeeld, "Goodra moveset" geeft op de site http://pokemondb.net/poke(...)d-moveset-for-goodra:

Goodra @ Choice Specs/ Expert Belt
Ability: Sap Sipper
EVs: 252 HP, 252 Sp. Atk, 4 Sp. Def
Nature: Modest
-Thunderbolt
-Flamethrower
-Dragon Pulse/ Sludge Wave
-Ice Beam

Goodra has a really good coverage movepool but shame about its base 80 speed. Still, it has some nice defences, and I think in the lower tiers it can really shine as a bulky sweeper. Gotta watch out for Jynx though.

Specs for the power, or Expert Belt for the illusion of being choiced. I think Goodra can actually do without STAB Dragon Pulse, because Sludge Wave and Ice Beam will give much better coverage. BoltBeam will cover most things, and Sludge Wave will cover Fairy weakness. Flamethrower for bonus coverage!

Personally, I think if Goodra was in the higher tiers (so UU+), it would be worth scarfing, but if its base tier is UU, Weavile will be its main threat and STAB priority Ice Shard will really hurt. Base 80 speed is mediocre, and that's what makes it horrible. Not able to outspeed most threats but not able to abuse Trick Room.


Icm serebii.net => http://www.serebii.net/pokedex-xy/706.shtml

Kan je op deze manier bepalen welke nature je wil hebben, welke ability, welke IVs van belang zijn, welke moveset, welk hold item, welke EVs je wilt trainen. Maar wat precies het beste is kom je zelf vaak achter door het gewoon te doen.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:25:51 #81
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_136368124
Ik bedoel eigenlijk meer van, ik krijg nu bijvoorbeeld een Celebi van de Pokebank. Die heeft 43/27/28/27/28/27 @ level 10 met een Quirky nature en Natural Cure. Hoe bepaal je nou of dat goed is? Er staan zat guides en calculators op internet, misschien denk ik gewoon veel te moeilijk, maar ik vind het allemaal maar zweverij voor wat hogere stats. _O-

Net zoals dat EVs: 252 HP, 252 Sp. Atk, 4 Sp. Def in het voorbeeld hierboven. Wat bedoelen ze daar nou mee? Ik speel sinds een maand het spel, en ben eigenlijk alleen bezig met het "Gotta catch 'm all"-principe, Pokédex volkrijgen. Laatste spel wat ik hiervoor speelde was Gold voor de fun, en Red/Blue met de Rare Candy glitch toen ik van m'n ouders een Game Boy kreeg. :')

[ Bericht 18% gewijzigd door BigSmurf op 05-02-2014 17:32:10 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:33:03 #82
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136368403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef BigSmurf het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer van, ik krijg nu bijvoorbeeld een Celebi van de Pokebank. Die heeft 43/27/28/27/28/27 @ level 10 met een Quirky nature en Natural Cure. Hoe bepaal je nou of dat goed is? Er staan zat guides en calculators op internet, misschien denk ik gewoon veel te moeilijk, maar ik vind het allemaal maar zweverij voor wat hogere stats. _O-

Net zoals dat EVs: 252 HP, 252 Sp. Atk, 4 Sp. Def in het voorbeeld hierboven. Wat bedoelen ze daar nou mee?
Wat wil je weten dan? Welke max IVs je Celebi heeft?

En met EVs: 252 HP, 252 Sp. Atk, 4 Sp. Def wordt er bedoeld EV training alles op HP en Sp. Atk, wat er over blijft zet je op Sp. Def.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:10:16 #83
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_136369785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wat wil je weten dan? Welke max IVs je Celebi heeft?

En met EVs: 252 HP, 252 Sp. Atk, 4 Sp. Def wordt er bedoeld EV training alles op HP en Sp. Atk, wat er over blijft zet je op Sp. Def.
Heb inmiddels een guide gevonden die wel gewoon duidelijk was, met voorbeeld erbij. Ik vind het allemaal maar te veel moeite, dat breeden voor max IV's enzo. Wat is er leuk aan heel de dag eitjes uit laten komen om uiteindelijk een Pokémon te krijgen die iets beter is dan gemiddeld? :P
pi_136370266
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Heb inmiddels een guide gevonden die wel gewoon duidelijk was, met voorbeeld erbij. Ik vind het allemaal maar te veel moeite, dat breeden voor max IV's enzo. Wat is er leuk aan heel de dag eitjes uit laten komen om uiteindelijk een Pokémon te krijgen die iets beter is dan gemiddeld? :P
Mensen online huilend het zwijgen opleggen natuurlijk
Ga weg
pi_136370305
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:35 schreef Nikmans het volgende:
HA Excadrill en Mamoswine gezocht! :P
En dit, nog altijd
Ga weg
pi_136372357
Iemand die even een Porygon met mij heen en weer wil ruilen zodat ik een Porygon2 heb?
pi_136379284
Poké bank, f*ck yeah! Ik haal me Pokémon weer van stal en zoek vrinden!

FC: 1306-6098-0032 - Ik ben JW!
... ik blader even door deze en het vorige topic om al jullie als vrienden toe te voegen!

Tevens gezocht: Pinsir met Ability: Moxie (ongeacht m/v of level)
Ik vertrouw die lui op de GTS voor geen meter meer, ben al een 5IV Mamoswine, 4IV Scizor & 5IV Charizard eraan kwijt :(

Toegevoegd: Nik, Mikey, CapnIzzy, DjUntzUntz

edit; Ik kan je wel even helpen aan die trade, Mystikvm. Ik heb FC 1306-6098-0032

[ Bericht 4% gewijzigd door TerrorForce op 05-02-2014 22:03:31 ]
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
pi_136382396
Tof! Mijne is 0619-4341-5809

Heb inmiddels 2 Porygon, en nog een trade nodig voor een PorygonZ.
pi_136382807
Wat een onderneming. Vandaag opnieuw begonnen met mijn Eeveelution team. MAar wilde nog wel mn megastones meenemen en een rocky helmet en eviolite. Dat waren dus alsnog 24 pokemon om heen en weer te ruilen. Daarnaast nog afscheid genomen van 9 5iv Eevee's. Hoop geruil dus. MAar nu wel gelukt. Toppert.

Dank nog DjUntzUntz ;p
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_136383941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
Tof! Mijne is 0619-4341-5809

Heb inmiddels 2 Porygon, en nog een trade nodig voor een PorygonZ.
Heb je toegevoegd, trade me :)
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
pi_136384323
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef TerrorForce het volgende:

[..]

Heb je toegevoegd, trade me :)
Als ik je online zie, dan zal ik je traden.
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:40:06 #92
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136384530
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef TerrorForce het volgende:
Ik vertrouw die lui op de GTS voor geen meter meer, ben al een 5IV Mamoswine, 4IV Scizor & 5IV Charizard eraan kwijt :(
Je moet ook geen trust trades doen via GTS ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Heb inmiddels een guide gevonden die wel gewoon duidelijk was, met voorbeeld erbij. Ik vind het allemaal maar te veel moeite, dat breeden voor max IV's enzo. Wat is er leuk aan heel de dag eitjes uit laten komen om uiteindelijk een Pokémon te krijgen die iets beter is dan gemiddeld? :P
Totaal onduidelijk wat je vraag nu eigenlijk was cq wat je niet snapt...
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:41:16 #93
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136384597
quote:
8s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Nog op zoek naar Terrakion?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136384685
Mystik, nog wensen qua moves? Beestje wil Zap-Cannon en Magic Coat leren
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
pi_136384744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef TerrorForce het volgende:
Mystik, nog wensen qua moves? Beestje wil Zap-Cannon en Magic Coat leren
Nee, geen wensen. Deze zijn voor de Dex
pi_136384768
Aight, hij komt nu weer terug
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
pi_136384821
Of moet je 2x Poly?

Zag dat je nog een Up-grade wilde doen ipv Poly2 met Dubious Disk
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:47:07 #98
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136384881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:45 schreef TerrorForce het volgende:
Of moet je 2x Poly?
Best een relaxte safari heb je O+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136384908
wat heb ik dan? :P
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:48:00 #100
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136384922
water: gyarados frogadier en panpour ( :( )
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136384954
... stomme panpour
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
pi_136384961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:45 schreef TerrorForce het volgende:
Of moet je 2x Poly?

Zag dat je nog een Up-grade wilde doen ipv Poly2 met Dubious Disk
Klopt, heb nog één Poly met upgrade, en een Poly2 met dubious disc
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:48:58 #103
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136384978
Ja stomme wateraap
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:53:55 #104
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136385205
Iemand die een Zapdos wil hebben voor 4-6iv comp pokemon?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136385294
Thanks! Heel tof van je, heb ik eindelijk die Porygons compleet. Kreeg het op GTS niet voor elkaar.
pi_136385884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Nog op zoek naar Terrakion?
Mits het zo'n Jolly pokégen monster is met goede IV's en dan het liefst ook nog shiny voor maximale schaamteloosheid :P
Ga weg
pi_136385900
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand die een Zapdos wil hebben voor 4-6iv comp pokemon?
Ja hoor
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:13:05 #108
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136386061
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ja hoor
Wat hedde dan aan pokemon? :P

Terrakion weten te snipen 5ivs @ jolly voor een Xerneas :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136386103
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef TerrorForce het volgende:
Poké bank, f*ck yeah! Ik haal me Pokémon weer van stal en zoek vrinden!

FC: 1306-6098-0032 - Ik ben JW!
... ik blader even door deze en het vorige topic om al jullie als vrienden toe te voegen!

Tevens gezocht: Pinsir met Ability: Moxie (ongeacht m/v of level)
Ik vertrouw die lui op de GTS voor geen meter meer, ben al een 5IV Mamoswine, 4IV Scizor & 5IV Charizard eraan kwijt :(

Toegevoegd: Nik, Mikey, CapnIzzy, DjUntzUntz

edit; Ik kan je wel even helpen aan die trade, Mystikvm. Ik heb FC 1306-6098-0032
Toegevoegd! Heb je toevallig een HA mamoswine over? :P Of Swinub, Piloswine
Ga weg
pi_136386119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wat hedde dan aan pokemon? :P

Terrakion weten te snipen 5ivs @ jolly voor een Xerneas :')
Even kijken wat in mijn breedbox zit, moment
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:17:35 #111
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136386260
Btw bezig met een reguliere Articuno vangen, wat een teringkarweitje is dat zeg :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136386382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wat hedde dan aan pokemon? :P

Terrakion weten te snipen 5ivs @ jolly voor een Xerneas :')
Ik heb voor je: Jolly Gibles met outrage als eggmove Sand Veil/Rough Skin, Adamant Speedboost Torchics, Timid Charmanders, Adamant Fletchlings, Timid Protean Froakies, Relaxed Ferroseeds met 0 speed IV, Modest Mareeps, Adamant Sand Rush Drilburs, Adamant Huge Power Azurills, Adamant Guts Heracross, Jolly Skill Link Shellders, Careful Sturdy Pineco's, Jolly Quick Feet (wordt Technician) Shroomish, Adamant Technician Scythers, Adamant Larvitars, Timid Gastly, Modest Togepi's en volgens mij nog wat spul dat over andere boxes verspreid is :P
Ga weg
pi_136386567
Gastly hebben disable als eggmove trouwens, sowieso heb ik flink wat eggmoves overgeslagen :P Grote kans dat als je een specifieke eggmove op een van die mons wil hij erop zit, dus even vragen
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:27:23 #114
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136386640
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb voor je: Jolly Gibles met outrage als eggmove Sand Veil/Rough Skin, Adamant Speedboost Torchics, Timid Charmanders, Adamant Fletchlings, Timid Protean Froakies, Relaxed Ferroseeds met 0 speed IV, Modest Mareeps, Adamant Sand Rush Drilburs, Adamant Huge Power Azurills, Adamant Guts Heracross, Jolly Skill Link Shellders, Careful Sturdy Pineco's, Jolly Quick Feet (wordt Technician) Shroomish, Adamant Technician Scythers, Adamant Larvitars, Timid Gastly, Modest Togepi's en volgens mij nog wat spul dat over andere boxes verspreid is :P
Nog ff kijken wat ik voor Terrakion wil, wat een beest is dat zeg :P :o . Maar wil je alvast Zapdos ruilen voor een jolly gible? Het liefst allebei de abilities, of jij moet zeggen welke sws beter gebruikt kan worden voor battles.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136386692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Nog ff kijken wat ik voor Terrakion wil, wat een beest is dat zeg :P :o . Maar wil je alvast Zapdos ruilen voor een jolly gible? Het liefst allebei de abilities, of jij moet zeggen welke sws beter gebruikt kan worden voor battles.
Sand Veil is duidelijk beter (mits sandstorm aanwezig) maar alles met evasion is banned in iedere serieuze vorm van competitive play :P Dus dan zit je vast aan rough skin
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:29:05 #116
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136386731
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Sand Veil is duidelijk beter (mits sandstorm aanwezig) maar alles met evasion is banned in iedere serieuze vorm van competitive play :P Dus dan zit je vast aan rough skin
En icm mega evolution?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136386794
Niet met HA, Nik :( Ik farm er ook één voor me eigen, als ik er eentje vindt laat ik 't je weten!
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
pi_136386849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

En icm mega evolution?
icm mega evolution maakt het geen verschil, dan krijgen ze allebei sand force :P
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:32:46 #119
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136386870
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef Nikmans het volgende:

[..]

icm mega evolution maakt het geen verschil, dan krijgen ze allebei sand force :P
O ja, niet goed gekeken op serebii :+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:33:20 #120
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136386888
Zit nu hevig te twijfelen of ik Terrakion wel wil ruilen, ziet er zo vet uit.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136386915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

O ja, niet goed gekeken op serebii :+
Dus zeg het maar ^O^ Voor random battles maakt het niks uit, maar doorgaans denk ik dat je met Rough Skin beter
Ga weg
pi_136386947
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef CapnIzzy het volgende:
Zit nu hevig te twijfelen of ik Terrakion wel wil ruilen, ziet er zo vet uit.
Ik hoef hem niet persé en binnenkort krijg ik er sowieso een, blijkbaar is ie ook enorm hard gevallen sinds bw maar het is meer een principekwestie voor me
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:36:24 #123
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136387011
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik hoef hem niet persé en binnenkort krijg ik er sowieso een, blijkbaar is ie ook enorm hard gevallen sinds bw maar het is meer een principekwestie voor me
Ik ben echt niet op de hoogte betreft dit soort updates voor battles :{ Wat is er dan mis mee?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136387089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ik ben echt niet op de hoogte betreft dit soort updates voor battles :{ Wat is er dan mis mee?
Vroeger had je aan de combo Close Combat + Stone Edge genoeg om alles kapot te maken, tegenwoordig wordt ie in alle gevallen keihard gewalled door Aegislash. Plus dat een paar andere defensieve mons een stuk populairder zijn geworden
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:39:04 #125
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136387125
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:38 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Vroeger had je aan de combo Close Combat + Stone Edge genoeg om alles kapot te maken, tegenwoordig wordt ie in alle gevallen keihard gewalled door Aegislash. Plus dat een paar andere defensieve mons een stuk populairder zijn geworden
Zoals jouw ferrothorn? :D
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136387190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:39 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Zoals jouw ferrothorn? :D
Nein :P Die mept ie nog altijd vrij hard neer met Close Combat, sowieso is Fighting slecht tegen Fairy (en Fairy goed tegen Fighting) dus dat schiet al niet op, dat was er in bw niet
Ga weg
pi_136387255
Dus ik bedenk me juist dat Azumarill ook gewoon een prima switch-in is tegen hem, doodsvijand nr 2
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:43:57 #128
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136387309
Umbreon+Aegislash bevalt me ook wel erg goed.

Welke ivs heeft je gible?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136387536
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef CapnIzzy het volgende:
Umbreon+Aegislash bevalt me ook wel erg goed.

Welke ivs heeft je gible?
Over een paar minuten hp, attack, defense, special defense en speed, als je me zegt welke je wil
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:50:40 #130
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136387591
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Over een paar minuten hp, attack, defense, special defense en speed, als je me zegt welke je wil
Welke wat? :o
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136387696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Welke wat? :o
Welke ability! Sand Veil (25% evasion in sandstorm, verboden in vrijwel elke vorm van competitive play maar dat boeit niet als je random matches online speelt) of Rough Skin
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:55:22 #132
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136387768
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Welke ability! Sand Veil (25% evasion in sandstorm, verboden in vrijwel elke vorm van competitive play maar dat boeit niet als je random matches online speelt) of Rough Skin
Ik kan niet kiezen :(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136387772
Overigens heb ik ook Adamant Honedges in de aanbieding, mocht je Aegislash vet vinden
Ga weg
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:56:02 #134
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136387788
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef Nikmans het volgende:
Overigens heb ik ook Adamant Honedges in de aanbieding, mocht je Aegislash vet vinden
Ik heb Brave :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136387791
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ik kan niet kiezen :(
Dan zou ik zeggen Rough Skin, dan kun je met mensen hier battlen zonder je een eikel te voelen :P En je zit niet vast aan sandstorm support in je team (of hopen dat je opponent Hippowdon of Tyranitar speelt)
Ga weg
pi_136388257
Ben je er nog?
Ga weg
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:11:35 #137
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136388289
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:10 schreef Nikmans het volgende:
Ben je er nog?
Ja ff die articuno pakken man
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136388505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:11 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ja ff die articuno pakken man
Nou, ik heb een 5 IV rough skin gible voor je en een 4 IV met sand veil die je er gratis bij krijgt :P De Rough Skin is battleklaar met de goeie IV's.
Ga weg
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:22:57 #139
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136388539
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nou, ik heb een 5 IV rough skin gible voor je en een 4 IV met sand veil die je er gratis bij krijgt :P De Rough Skin is battleklaar met de goeie IV's.
Electhor, brah. :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:23:47 #140
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136388558
5iv fletchling adamant, geen gale wings tho
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136388563
Verder nog iets?
Ga weg
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:24:01 #142
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136388567
gewoon fancy doen als je aan het breeden bent noh :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136388574
Ik heb al een prima Talonflame maar bedankt ^O^
Ga weg
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:24:13 #144
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136388576
nope, thanks man
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136388607
Aight, ik hou me toch aanbevolen voor die Terrakion though, stiekem geen zin om te wachten op die van mijn maat
Ga weg
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:25:19 #146
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136388608
hihi
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 6 februari 2014 @ 10:37:34 #147
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_136393898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Totaal onduidelijk wat je vraag nu eigenlijk was cq wat je niet snapt...
Gewoon het hele IV/EV/breeding verhaal, alles bij elkaar. Maar snap inmiddels al hoe e.e.a. werkt, dus nevermind. :P
pi_136403952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:37 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Gewoon het hele IV/EV/breeding verhaal, alles bij elkaar. Maar snap inmiddels al hoe e.e.a. werkt, dus nevermind. :P
IV's: 'Genetisch bepaalde' stats, er kan op lvl 100 een marge van 31 punten in iedere stat zitten, jouw charizard zou 300 hp kunnen hebben en die van mij 331, dit wordt bepaald op het moment dat je mon uit een ei komt/gevangen wordt en uitgedrukt in een IV-waarde van 0-31. Als iemand het over een '5 IV Garchomp' heeft bedoelt ie een Garchomp met 5 perfecte IV's, oftewel met een waarde van 31. IV staat voor Individual Value

EV's: Effort Values. In elke Pokémongame tot nu toe staat ergens een npc die je de wijsheid verkoopt dat getrainde mons altijd sterker zijn dan mons van hetzelfde level in het wild, dat komt omdat de game 'stiekem' extra stats aan je mon geeft voor elke mon die je verslaat, en hoeveel en welke stats is afhankelijk van het soort mon dat je verslaat. Vroeger EV-trainde je door met een nieuwe mon een half uur zubats dood te hakken in een zubat-grot ergens, waardoor je speed-EV's binnenhaalde omdat je random onzin-EV's krijgt als je gewoon gaat levellen; tegenwoordig is dat een stuk transparanter gemaakt met supertraining en bijbehorende grafieken.

Zoiets? :)
Ga weg
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:39:34 #149
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_136405655
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

IV's: 'Genetisch bepaalde' stats, er kan op lvl 100 een marge van 31 punten in iedere stat zitten, jouw charizard zou 300 hp kunnen hebben en die van mij 331, dit wordt bepaald op het moment dat je mon uit een ei komt/gevangen wordt en uitgedrukt in een IV-waarde van 0-31. Als iemand het over een '5 IV Garchomp' heeft bedoelt ie een Garchomp met 5 perfecte IV's, oftewel met een waarde van 31. IV staat voor Individual Value

EV's: Effort Values. In elke Pokémongame tot nu toe staat ergens een npc die je de wijsheid verkoopt dat getrainde mons altijd sterker zijn dan mons van hetzelfde level in het wild, dat komt omdat de game 'stiekem' extra stats aan je mon geeft voor elke mon die je verslaat, en hoeveel en welke stats is afhankelijk van het soort mon dat je verslaat. Vroeger EV-trainde je door met een nieuwe mon een half uur zubats dood te hakken in een zubat-grot ergens, waardoor je speed-EV's binnenhaalde omdat je random onzin-EV's krijgt als je gewoon gaat levellen; tegenwoordig is dat een stuk transparanter gemaakt met supertraining en bijbehorende grafieken.

Zoiets? :)
Dat snapte ik dus eerst niet helemaal, en ik vond veel guides nogal omslachtig in de uitleg, terwijl het in principe heel simpel is. Niet dat ik er alsnog wat mee ga doen denk ik, maar goed, misschien denk ik daar over een tijdje anders over.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:50:02 #150
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136406049
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:39 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat snapte ik dus eerst niet helemaal, en ik vond veel guides nogal omslachtig in de uitleg, terwijl het in principe heel simpel is. Niet dat ik er alsnog wat mee ga doen denk ik, maar goed, misschien denk ik daar over een tijdje anders over.
Beter lezen dan.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:41:48 #151
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136409513
Wacht Pokebank is uit? Hold my shit
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136413417
Ahh, eindelijk mijn Shiny Charm binnen O+ Nu maar even uittesten :+
pi_136415064
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:39 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat snapte ik dus eerst niet helemaal, en ik vond veel guides nogal omslachtig in de uitleg, terwijl het in principe heel simpel is. Niet dat ik er alsnog wat mee ga doen denk ik, maar goed, misschien denk ik daar over een tijdje anders over.
Als je graag online wil battlen ben je het jezelf eigenlijk verplicht ;) Het begin duurt even maar als je eenmaal een paar 4-5-6 IV mons hebt staan dan breed je binnen 20 minuten een goede, en EV-trainen duurt ook een half uurtje ofzo als je er efficiënt mee bent (en niet zoals ik constant afgeleid en met andere dingen bezig bent :P ). Het verschil is echt te merken _O_
Ga weg
pi_136415374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ahh, eindelijk mijn Shiny Charm binnen O+ Nu maar even uittesten :+
Damn hardcore jij
Ga weg
pi_136416394
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Damn hardcore jij
Yep! :+ Gekregen door tradebacks hoor, ik heb maar een paar legendaries :')
pi_136416474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Yep! :+ Gekregen door tradebacks hoor, ik heb maar een paar legendaries :')
Vast 28 ofzo :P "een paar"
Ga weg
pi_136416859
Bedankt Terrorforce! Nu nog een HA Excadrill en mijn dreamteam is compleet _O_
Ga weg
pi_136419296
Kyurem gekregen voor een witte Flabébé, jammer dat ie bagger is maar hey, ik heb er nog een _O_
Ga weg
pi_136420301
Dat balloon popping spel op de site van Pokémon is een veel relaxtere manier om aan evolutie items te komen. Niet meer dat gekut met die super training of grinden in de battle maison. Beetje ballonnen prikken en kassa.
pi_136427817
Ik weet geen leuke naam voor mijn Mamoswine
Ga weg
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:19:47 #161
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136433710
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 03:46 schreef Nikmans het volgende:
Ik weet geen leuke naam voor mijn Mamoswine
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ice_Age_characters#Manny
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136437520
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Als je graag online wil battlen ben je het jezelf eigenlijk verplicht ;) Het begin duurt even maar als je eenmaal een paar 4-5-6 IV mons hebt staan dan breed je binnen 20 minuten een goede, en EV-trainen duurt ook een half uurtje ofzo als je er efficiënt mee bent (en niet zoals ik constant afgeleid en met andere dingen bezig bent :P ). Het verschil is echt te merken _O_
Ik breed er altijd een aantal. Dan kan je met horde training helemaal snel je Pokemon Ev-trainen. Heb ik altijd een level100 blastoise met surf en een mawile met sweet scent en dan 4 ev te trainen pokemon. Een half uurtje per stat. Das minder dan 10minuten per pokemon om een stat te trainen. Dan de andere nog en in 20 min per Pokemon volledig ge-evtrained.

Vervolgens stop ik ze in een box en ga ik de volgende set breeden en battle ik niet :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 februari 2014 @ 15:29:14 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136439799
Ik heb mijn box vol legendaries ook maar even naar X overgezet.
Ziet er toch tof uit een shiny Rayquaza in 3d.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136449706
Battle iemand?
Ga weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:18:58 #165
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136458503
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:12 schreef Nikmans het volgende:
Battle iemand?
Heb al een battle tegen de vergankelijkheid moeten voeren.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136460247
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:18 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Heb al een battle tegen de vergankelijkheid moeten voeren.
Mijn halve team is vernieuwd ik wil battleeeeeeeeeen
Ga weg
pi_136460252
Het laatste deel is er trouwens, BAM _O_

Pokémonfilms: Gotta watch 'em all! Deel 4
Ga weg
pi_136460997
Special Lucario of fysiek?
Ga weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 03:41:36 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136461037
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 03:21 schreef Nikmans het volgende:
Special Lucario of fysiek?
Zelf heb ik een Timid Lucario. Vooral omdat het een van de weinige goede Fighttypes is met een goede special attack stat en movepool.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 februari 2014 @ 09:40:33 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136461909
Waar kan je leftovers vinden in x and y mijn Lugia is ze kwijt geraaakt met overzetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136466159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar kan je leftovers vinden in x and y mijn Lugia is ze kwijt geraaakt met overzetten.
Bij mij, heb je wat leuks te ruil? :9
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 februari 2014 @ 18:03:45 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136476899
Voor een item? ja een adamant karp.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:04:59 #173
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136476923
Magikarp :r
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:18:31 #174
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136477293
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Bij mij, heb je wat leuks te ruil? :9
6iv adamant fletchling? :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136477535
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

6iv adamant fletchling? :P
Welke ability? :+
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:45:58 #176
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136478021
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Welke ability? :+
:(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136478298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

:(
Wat? :')
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:53:49 #178
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136478332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Wat? :')
Ja niet de juiste, of je wil een 6iv om te hatchen? :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136478588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:53 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ja niet de juiste, of je wil een 6iv om te hatchen? :')
Daar gebruik ik m'n 6IV's wel voor ja :P Maargoed, de baby's zullen dan ook nooit de hidden ability krijgen toch?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:04:26 #180
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136478705
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:01 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Daar gebruik ik m'n 6IV's wel voor ja :P Maargoed, de baby's zullen dan ook nooit de hidden ability krijgen toch?
Nope, daarom ook op zoek naar 1 die wel gale wings heeft, moet eigenlijk een safari hebben met die beesten er in. Maar heb ik nie :'(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136479732
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:04 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Nope, daarom ook op zoek naar 1 die wel gale wings heeft, moet eigenlijk een safari hebben met die beesten er in. Maar heb ik nie :'(
Ik heb er wel een voor je, had jij niet die Terrakion? :P
Ga weg
pi_136479803
Een vriend van me wou zijn nieuwe team uitproberen, ik had het idee dat het wellicht zwak zou zijn tegen een bepaalde mon en ik had gelijk :') Hier het resultaat: Q26G-WWWW-WWW5-BCD8
Ga weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:52:58 #183
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136480440
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb er wel een voor je, had jij niet die Terrakion? :P
Terrakion? Wat is dat dan
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136480776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:52 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Terrakion? Wat is dat dan
Dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wat hedde dan aan pokemon? :P

Terrakion weten te snipen 5ivs @ jolly voor een Xerneas :')
Ga weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:02:49 #185
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136480857
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:00 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dit:

[..]

Da was ik nie
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136481358
Shiny Metang gevangen O+
pi_136482001
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:15 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Shiny Metang gevangen O+
_O_
Ga weg
pi_136482281
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

_O_
Met HA ook nog :)
pi_136482690
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:37 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Met HA ook nog :)
Geen idee wat zijn HA is maar is Clear Body niet beter?
Ga weg
pi_136483026
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Geen idee wat zijn HA is maar is Clear Body niet beter?
Geen idee om eerlijk te zijn :') Maar ik vind een pokémon met HA wel tof :+
pi_136483138
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Geen idee om eerlijk te zijn :') Maar ik vind een pokémon met HA wel tof :+
Die HA swag is niet te onderschatten inderdaad
Ga weg
pi_136483141
Hebben jullie trouwens ook dat random passersby willen traden en dat ze dan eigenlijk toch niet willen ruilen als je iets aanbiedt? :')
pi_136483271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat random passersby willen traden en dat ze dan eigenlijk toch niet willen ruilen als je iets aanbiedt? :')
Vaak genoeg ja, dan schooien ze met een Zygarde ofzo die ze eigenlijk niet willen :') Zo jammer dat je niet kunt communiceren onder trades
Ga weg
pi_136483366
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:02 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Vaak genoeg ja, dan schooien ze met een Zygarde ofzo die ze eigenlijk niet willen :') Zo jammer dat je niet kunt communiceren onder trades
Ik had er net eentje die een lever 36 Claydol aanbood, nja, ik vind het best... Maar hij nam dus niks van me aan (en ik wilde 'm 5IV pokémon geven!) :') Laat dan maar zitten, alsof je Claydol zo speciaal is :+
pi_136483435
3 boxes vol charmanders, torchics en fletchlings gewondertrade, tijd voor die PP ups _O_
Ga weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:18:25 #196
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136483868
In White 2 heb ik een Adamant Leavanny op level 92 met 252 EVs in Attack. Dus ik dacht: ik ga even langs de IV judge, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Blijkt hij 31 IVs in Attack te hebben. B-)

There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136483986
Mijn Genesect is binnen bra's
Ga weg
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:28:26 #198
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136486569
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef Nikmans het volgende:
Mijn Genesect is binnen bra's
als lead met u turn en scarf
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_136486710
Ennn zojuist een shiny 5IV Staryu gehatched O+
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:32:40 #200
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136486742
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:31 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ennn zojuist een shiny 5IV Staryu gehatched O+
gvd O+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136488104
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:28 schreef Faux. het volgende:

[..]

als lead met u turn en scarf
Yeah precies, maar stiekem vind ik hem vetter met Shift Gear ^O^
Duizend keer slechter, maar vetter
Ga weg
pi_136491949
Shift Gear kan niet eens? :r
Ga weg
  zondag 9 februari 2014 @ 09:00:24 #203
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136495137
Waarom moet Bank uitkomen als mijn 3DS afgepakt is :(

[ Bericht 0% gewijzigd door SGYENZO op 09-02-2014 09:07:56 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136495347
quote:
13s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:00 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom moet Bank uitkomen als mijn 3DS afgepakt is :(
Ah gut, ben je stout geweest?
pi_136495365
Wonder Trade: je ruilt je box met waardeloze gebreede Pokémon en krijgt er een box willekeurige andere waardeloze Pokémon voor terug!

Zit al maanden te hopen op een keertje een lucky trade, maar nee hoor ;(

Wel een shiny Trevenant gevangen :)
  zondag 9 februari 2014 @ 12:22:22 #206
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136498771
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ah gut, ben je stout geweest?
_O-
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 9 februari 2014 @ 12:52:32 #207
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136499654
waarom haat gamefreak ice zo ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 9 februari 2014 @ 13:53:20 #208
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136502205
Iemand een Therian Landorus? :(
Whoaaah
pi_136504495
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Wonder Trade: je ruilt je box met waardeloze gebreede Pokémon en krijgt er een box willekeurige andere waardeloze Pokémon voor terug!

Zit al maanden te hopen op een keertje een lucky trade, maar nee hoor ;(

Wel een shiny Trevenant gevangen :)
Ik heb drie boxes breed-overblijfsels weggeruild en er een Mudkip _O_ en een Totodile _O_ voor gekregen, en volgens mij nog een paar toffe dingen (er waren iets van zes mons over toen ik alles had released)
Ga weg
pi_136504722
Ik krijg de laatste tijd juist echt goede dingen via WonderTrade :o Vooral breeding leftovers met egg moves en vrijdag zelfs een shiny O+
pi_136504799
En WUT, zojuist een shiny female 5IV perfect Chimchar met egg moves gehatched O+
pi_136506038
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb drie boxes breed-overblijfsels weggeruild en er een Mudkip _O_ en een Totodile _O_ voor gekregen, en volgens mij nog een paar toffe dingen (er waren iets van zes mons over toen ik alles had released)
Jullie hebben geluk. Ik heb nu een box vol Scatterbug en Flabebe.
pi_136506131
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jullie hebben geluk. Ik heb nu een box vol Scatterbug en Flabebe.
Haha, ik wil juist Scatterbug. Ik wil alle patronen van Vivillon O+
pi_136506285
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:13 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Haha, ik wil juist Scatterbug. Ik wil alle patronen van Vivillon O+
Goed idee, bewaar ik ze daar wel voor :)
pi_136506567
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jullie hebben geluk. Ik heb nu een box vol Scatterbug en Flabebe.
Welke kleuren Flabebe? Ik heb inmiddels al twee witte weggeruild op GTS voor Kyurems
Ga weg
pi_136506742
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Welke kleuren Flabebe? Ik heb inmiddels al twee witte weggeruild op GTS voor Kyurems
Huh echt? Zouden ze dan denken dat ze shiny zijn ofzo? :')
pi_136506822
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Huh echt? Zouden ze dan denken dat ze shiny zijn ofzo? :')
Die met andere kleurtjes zijn best zeldzaam, iig de plek waar ik met mijn pickup-squad grind voor leftovers zie ik ze vaak genoeg maar dan echt twintig gele per anders gekleurde, ofzo. Wordt ook een witte Florges trouwens dus da's best cool :)

Wel eentje met 0 goeie IV's maar dan nog :')
Ga weg
  zondag 9 februari 2014 @ 16:21:50 #218
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136509558
quote:
18s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef Faux. het volgende:
waarom haat gamefreak ice zo ;(
Dit
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 9 februari 2014 @ 16:23:40 #219
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136509685
Pokémon Bank uit.
Eindstand:

Mensen die gehackte Pokémon van oude games naar X en Y gaan zetten en alles gaan verzieken :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136515842
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dit
Ice is één van de beste offensieve types en één van de slechtste defensieve types :P Bekijk het zo: het had ook bug kunnen zijn :')
Ga weg
pi_136515855
Battle iemand?
Ga weg
pi_136516205
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef SGYENZO het volgende:
Pokémon Bank uit.
Eindstand:

Mensen die gehackte Pokémon van oude games naar X en Y gaan zetten en alles gaan verzieken :')
Voor shit als Genesect zit er niets anders op dan gennen helaas ;(
Ga weg
  zondag 9 februari 2014 @ 21:16:47 #223
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136524240
vandaag dmv wonder trade: Cobalion lvl 45 verkregen, best geluk :D
Verder ook nu in mijn bezit zonder pokemon bank nog: Rotom, Lugia,Mesprit, (japanse) Manaphy(in zo'n donker rode pokeball?)

Op Gts vroeg iemand om de manaphy en bood rayquaza aan, alleen geen idee of dat een goede deal is ?

Verder heb ik trouwens nog geen idee hoe het allemaal werkt met Friendsafari maar ben ik wel nieuwsgierig hoe dat werkt.
pi_136524671
Ik zou die Manaphy lekker houden.
pi_136524841
Sommige Pokémon zijn ook niet tradeable. Event Pokémon zoals de Celebi van de bank kun je niet via GTS krijgen. Daarom staan Pokémon als Shaymin er ook niet op, die zijn nooit buiten events om beschikbaar gekomen.
pi_136530842
Iemand een PKMN met het Poké virus? Ik wil er graag eentje hebben voor het trainen van me EV's!
3DS FC: 1306-6098-0032, the name's JW!
Friend Safari, Water: Panpour, Gyarados, Frogadier!
  zondag 9 februari 2014 @ 23:41:30 #227
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136533095
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef TerrorForce het volgende:
Iemand een PKMN met het Poké virus? Ik wil er graag eentje hebben voor het trainen van me EV's!
Kan je er wel 1 geven als je nog nodig hebt?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136534515
Kom battlen IEMAND
Ga weg
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 10 februari 2014 @ 00:39:47 #229
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136535105
quote:
8s.gif Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef Nikmans het volgende:
Kom battlen IEMAND
Mijn pokemon liggen al op bed ja :6
pi_136535236
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef zoem het volgende:

[..]

Mijn pokemon liggen al op bed ja :6
Het is zo saai om afhankelijk te zijn van random battles en ik heb maar één irl vriend die die shit ook speelt
Ga weg
  maandag 10 februari 2014 @ 00:46:23 #231
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136535265
Pokemon bank+transporter, niet geheel gebruiks vriendelijk maar het werkt :p
pi_136536153
Een team vol Ubers en Genesect/Gengar die er eigenhandig hondenbrokken van maken, hilarisch _O_ Voor de liefhebber: D8DW-WWWW-WWW5-CVHT
Ga weg
pi_136537879
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:29 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die met andere kleurtjes zijn best zeldzaam, iig de plek waar ik met mijn pickup-squad grind voor leftovers zie ik ze vaak genoeg maar dan echt twintig gele per anders gekleurde, ofzo. Wordt ook een witte Florges trouwens dus da's best cool :)

Wel eentje met 0 goeie IV's maar dan nog :')
Ze krijgen volgens mij de kleur bloem van het gras waar je in loopt. Loop je in gras met rode bloemen-> flabebe op een rode bloem. Als je dan conitnu in gele bloemetjes loopt is dat niet gek ;)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_136546417
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:41 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ze krijgen volgens mij de kleur bloem van het gras waar je in loopt. Loop je in gras met rode bloemen-> flabebe op een rode bloem. Als je dan conitnu in gele bloemetjes loopt is dat niet gek ;)
Oh dat zou heel goed kunnen
Ga weg
  maandag 10 februari 2014 @ 15:39:00 #235
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136550685
Hoe klinkt een team als Vaporeon Umbreon Aegislash Aerodactyl Gliscor Dragonite jullie in de oren? Te veel bulky pokemon of maakt dat niet uit?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 10 februari 2014 @ 15:39:58 #236
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136550736
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 01:41 schreef Nikmans het volgende:
Een team vol Ubers en Genesect/Gengar die er eigenhandig hondenbrokken van maken, hilarisch _O_ Voor de liefhebber: D8DW-WWWW-WWW5-CVHT
Had ik laatst ook, die gast allemaal met die gare special Kyurem en Mewtwo x en zulks. Ik doodleuk stallen en tanken met Umbreon :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 10 februari 2014 @ 19:07:14 #237
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136559842
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef Mystikvm het volgende:
Sommige Pokémon zijn ook niet tradeable. Event Pokémon zoals de Celebi van de bank kun je niet via GTS krijgen. Daarom staan Pokémon als Shaymin er ook niet op, die zijn nooit buiten events om beschikbaar gekomen.
Oh.. Ik heb wel een Shaymin. En een Meloetta :D
Whoaaah
pi_136560199
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:07 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Oh.. Ik heb wel een Shaymin. En een Meloetta :D
Via GTS? Zeker dat ze niet fake zijn?
pi_136560572
Iemand een Timid Lucario te ruil? Liefst met zoveel mogelijk IV's maar zo niet boeit het me ook vrij weinig.
Ga weg
  maandag 10 februari 2014 @ 19:55:30 #240
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136562040
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Via GTS? Zeker dat ze niet fake zijn?
Zijn wel fakies. Gewoon leuke toevoegingen. Sowieso statistisch niet heel sterk. En de aanvallen... :( Maar Pokemon Amie met Meloetta is leuk.
Whoaaah
pi_136562146
En/of een Adamant Conkeldurr
Ga weg
  maandag 10 februari 2014 @ 20:00:41 #242
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136562302
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Iemand een Timid Lucario te ruil? Liefst met zoveel mogelijk IV's maar zo niet boeit het me ook vrij weinig.
Ik heb er wel een precies anders om lvl 33 brave :p
pi_136562651
Wat is eigenlijk de waarde van Leftovers? Als in, wat kan ik ervoor krijgen? :')
  maandag 10 februari 2014 @ 21:13:50 #244
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136566202
Mensen weet iemand hoe het kan dat op de GTS sommige pokemons andere kleuren hebben?
Vorige keer een Roze pinsir?
en net een registeel met groene tint eroverheen ?
pi_136566242
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:13 schreef Mr_Brownz het volgende:
Mensen weet iemand hoe het kan dat op de GTS sommige pokemons andere kleuren hebben?
Vorige keer een Roze pinsir?
en net een registeel met groene tint eroverheen ?
Dat zijn shiny pokémon :)
  maandag 10 februari 2014 @ 22:43:22 #246
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136570658
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Dat zijn shiny pokémon :)
Wut, dus een Groene Registeel is een Shiny ? :p oh dat had ik niet geheel verwacht, thanks
pi_136575482
Kom battlen iemand
Ga weg
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 01:10:37 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136575875
Mijn Meloetta is echt van het event van vorig jaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136577214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn Meloetta is echt van het event van vorig jaar.
Het heeft schijnbaar te maken met welke soort Ribbon ze hebben.
pi_136577719
Diancie, één van die gelekte legendaries, is bevestigd voor een nieuwe film. Zal wel met een event vrijgespeeld kunnen worden. Nummertje in de Pokédex is #719.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 13:30:13 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136584557
Ik wil mijn evolution items van mijn Lucario uit X op mijn Lucario uit B2 plaatsen,
Kan dit ? of zitten hier nog nadelen aan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:31:11 #252
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136584591
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil mijn evolution items van mijn Lucario uit X op mijn Lucario uit B2 plaatsen,
Kan dit ? of zitten hier nog nadelen aan.
Zou niet weten wat.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 13:31:44 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136584616
Mooi gewoon proberen dan, Zelfde voor Mewtwo daar heb ik er nu drie van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:35:57 #254
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136584752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 07:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het heeft schijnbaar te maken met welke soort Ribbon ze hebben.
Via sites kan je alles toevoegen incl ribbon.
Ook fakies kan je behoorlijk echt maken ;)
Whoaaah
pi_136584782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:35 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Via sites kan je alles toevoegen incl ribbon.
Ook fakies kan je behoorlijk echt maken ;)
Ik snap niet zo goed waarom je dat zou willen. Maar goed, ik ben vast te old-school. Dan maar geen Shaymin, ik wacht wel op een event. Zo heb ik mijn Mew en Jirachi ook ooit gekregen :)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:37:46 #256
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136584803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom je dat zou willen. Maar goed, ik ben vast te old-school. Dan maar geen Shaymin, ik wacht wel op een event. Zo heb ik mijn Mew en Jirachi ook ooit gekregen :)
Ah jawel, maar toen ik meloetta zag smolt ik echt.. Dus dan maar een fakie. Zoals ik zei, haar aanvallen zijn niet boeiend. Maar vind het leuk om haar Puffs te geven ^^
Whoaaah
pi_136584841
Voor Meloetta moest je toch ook naar een Game Mania ofzo? Ik heb teveel hipsterpunten om met mijn DS in een winkelcentrum een Pokémon te downloaden ;(
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:41:06 #258
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136584902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
Voor Meloetta moest je toch ook naar een Game Mania ofzo? Ik heb teveel hipsterpunten om met mijn DS in een winkelcentrum een Pokémon te downloaden ;(
Ja, Game Mania zit hier 50 minuten verderop.. :/ Dus niet een tripje dat je even neemt voor een Freebie.
Whoaaah
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:43:26 #259
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136584983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
Voor Meloetta moest je toch ook naar een Game Mania ofzo? Ik heb teveel hipsterpunten om met mijn DS in een winkelcentrum een Pokémon te downloaden ;(
_O-
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136589601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom je dat zou willen. Maar goed, ik ben vast te old-school. Dan maar geen Shaymin, ik wacht wel op een event. Zo heb ik mijn Mew en Jirachi ook ooit gekregen :)
Ik vind battlen leuk maar op een normale manier is niet aan een Genesect te komen bijv
Ga weg
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 15:53:18 #261
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136589676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
Voor Meloetta moest je toch ook naar een Game Mania ofzo? Ik heb teveel hipsterpunten om met mijn DS in een winkelcentrum een Pokémon te downloaden ;(
Een maatje van me vroeg of ik mee ging speciaal naar Almelo om dat ding op te halen.
Ik had toch niks beters te doen.

Die drie shiny legendaries van de media markt heb ik ook.
Daarover gesproken is er al bekend hoe we aan die drie gelekte legendaries kunnen komen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 17:59:38 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136594470
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:59:12 #263
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136599238
quote:
Nu nog die andere twee. En de rest van die Hacker toen heeft gevonden.. (Zwarte Floette etc.)
Whoaaah
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:13:25 #264
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136603132
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Wat is eigenlijk de waarde van Leftovers? Als in, wat kan ik ervoor krijgen? :')
Zonde om dat weg te doen.

De sprite van Lickitung in XY. _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136603312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zonde om dat weg te doen.

De sprite van Lickitung in XY. _O-
Mja, ik heb er 32, zo veel heb ik er niet nodig ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:20:34 #266
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136603515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Mja, ik heb er 32, zo veel heb ik er niet nodig ;)
Wat de gek er voor geeft, denk dat een shiny niet ondenkbaar is voor iemand die wanhopig op zoek is.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136610060
Battle, iemand?
Ik blijf het proberen :')

Overigens vind ik Garchomp stiekem gewoon beter dan Dragonite
Ga weg
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:22:13 #268
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136610322
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Nikmans het volgende:
Battle, iemand?
Ik blijf het proberen :')

Overigens vind ik Garchomp stiekem gewoon beter dan Dragonite
Kan volgende week in het weekend wel :) Moet nog Pokebank en al die shit downloaden. Heb volgende week mn 3DS pas terug :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136610419
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Kan volgende week in het weekend wel :) Moet nog Pokebank en al die shit downloaden. Heb volgende week mn 3DS pas terug :{
Prima! Vroeger werd hier nog wel eens gebattled (en kreeg ik dagelijks slaag van Arcadia :P ) maar dat is de laatste tijd toch een beetje dunnetjes ;(
Ga weg
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:33:27 #270
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136610852
Stap ik in X het Pokémon Center in, krijg ik slingers, een speciaal muziekje en een digitale taart. :D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 11 februari 2014 @ 23:36:36 #271
176766 crew  zoem
zoemt
pi_136610973
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Stap ik in X het Pokémon Center in, krijg ik slingers, een speciaal muziekje en een digitale taart. :D
Leuk he :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:39:00 #272
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136611096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef zoem het volgende:

[..]

Leuk he :P
Jup. Het zou nog mooier zijn als ik ook nog een cadeautje kreeg, 20 Pokémiles of zo. O-)

Het zal er vast dom uit hebben gezien. Ik stom grijnzen naar m'n DS. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:44:53 #273
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136611354
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Nikmans het volgende:
Battle, iemand?
Ik blijf het proberen :')

Overigens vind ik Garchomp stiekem gewoon beter dan Dragonite
Ik wil best battlen, maar ik heb alleen ge-EV-trainde Pokémon in gen V.
En ik heb geen walls.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136611817
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Stap ik in X het Pokémon Center in, krijg ik slingers, een speciaal muziekje en een digitale taart. :D
Gefeliciteerd!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:59:15 #275
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136611993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Dank uuu.

Ik heb een shiny Audino. Regenerator en een Docile nature.
Zal ik 252 HP/128 Def/128 Sp.Def doen of 252 HP/252 Def/4 Sp.Def?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136612811
Gefeli Paon!
Ga weg
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:23:08 #277
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136612825
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Stap ik in X het Pokémon Center in, krijg ik slingers, een speciaal muziekje en een digitale taart. :D
Spoilers :{w
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:33:01 #278
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136613082
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:22 schreef Nikmans het volgende:
Gefeli Paon!


Alweer voorbij. -O-

quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Spoilers :{w
:6
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:33:25 #279
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_136621570
Vraagje!

Vroeger heb ik Ruby/Sapphire aardig wat gespeeld. Ook Stadium en later Colosseum vond ik erg leuk. Na Colosseum nooit meer naar omgekeken maar ik zou het wel weer willen oppakken. Is toch wel zo leuk. Al die Pokemon na die spellen ken ik niet, dus daar wil ik niet mee beginnen. Wat denken jullie, emulator pakken en Ruby/Sapphire weer mee beginnen? Of Stadium/Colosseum? Helaas heb ik geen hardware meer hiervoor dus ja :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:45:30 #280
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136623749
Blijkbaar heb ik als ik thuiskom mijn Blitzle lvl 10 geruild voor iemand zijn Entei lvl 40 :D

PGL is best handig hiervoor :D

  woensdag 12 februari 2014 @ 15:22:51 #281
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136627275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef Mr_Brownz het volgende:
Blijkbaar heb ik als ik thuiskom mijn Blitzle lvl 10 geruild voor iemand zijn Entei lvl 40 :D

PGL is best handig hiervoor :D

[ afbeelding ]
Hendig! ik ben ook lid geworden! Gebruikte het eerder nooit.
Whoaaah
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:43:44 #282
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136628113
Iemand die wat meer verstand heeft van die pokemon game link dan? Ik wil heart scales in-game krijgen, heb er 25 gekocht via de website. Maar hoe krijg ik ze dan in mijn bag in pokemon Y :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:50:39 #283
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136628415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand die wat meer verstand heeft van die pokemon game link dan? Ik wil heart scales in-game krijgen, heb er 25 gekocht via de website. Maar hoe krijg ik ze dan in mijn bag in pokemon Y :')
Nvm, al gevonden: http://3ds.pokemon-gl.com(...)ual_mileage/receive/

After using Game Sync, head to a Pokémon Center and talk to the delivery girl to receive the items and Berries you sent from the PGL.

Note: Depending on how full your Bag is, you may not be able to receive all of the items you’ve sent over. If this happens, talk to the delivery girl again once you have enough room.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:50:46 #284
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136628423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand die wat meer verstand heeft van die pokemon game link dan? Ik wil heart scales in-game krijgen, heb er 25 gekocht via de website. Maar hoe krijg ik ze dan in mijn bag in pokemon Y :')
Hoe bedoel je via de website?
Ik heb bijvoorbeeld mijn Game Card gekoppeld aan een ID en login.
Alles wat ik bijvoorbeeld via pokemiles uitgeef moet via Sync gedaan worden (die server is nogal vaak offline)
Zodra dat gedaan is kan ik mijn spullen in een pokemon center ophalen
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:51:08 #285
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136628442
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je via de website?
Ik heb bijvoorbeeld mijn Game Card gekoppeld aan een ID en login.
Alles wat ik bijvoorbeeld via pokemiles uitgeef moet via Sync gedaan worden (die server is nogal vaak offline)
Zodra dat gedaan is kan ik mijn spullen in een pokemon center ophalen
Zie ninja edit :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:52:14 #286
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136628497
Dubbel
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:52:35 #287
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136628512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Gezien inderdaad je was 7 seconden eerder, maar inderdaad registreren met GameSync :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:12:26 #288
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136632747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef Mr_Brownz het volgende:
Blijkbaar heb ik als ik thuiskom mijn Blitzle lvl 10 geruild voor iemand zijn Entei lvl 40 :D

PGL is best handig hiervoor :D

[ afbeelding ]
watsdat
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:21:14 #289
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136633068
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

watsdat
Dat is mijn trade geschiedenis via GTS.
Kan je inzien nadat je op Pokemon global link ben geregistreerd met je game.
pi_136636194
Black binnen voor vijf euro
Ga weg
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:16:51 #291
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136636797
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:21 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Dat is mijn trade geschiedenis via GTS.
Kan je inzien nadat je op Pokemon global link ben geregistreerd met je game.
Crap dat's cool! En ik maar denken dat dat gl gebeuren compleet nutteloos is _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:17:40 #292
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136636829
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Nikmans het volgende:
Black binnen voor vijf euro
Holy shit :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:19:23 #293
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136636894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Vraagje!

Vroeger heb ik Ruby/Sapphire aardig wat gespeeld. Ook Stadium en later Colosseum vond ik erg leuk. Na Colosseum nooit meer naar omgekeken maar ik zou het wel weer willen oppakken. Is toch wel zo leuk. Al die Pokemon na die spellen ken ik niet, dus daar wil ik niet mee beginnen. Wat denken jullie, emulator pakken en Ruby/Sapphire weer mee beginnen? Of Stadium/Colosseum? Helaas heb ik geen hardware meer hiervoor dus ja :')
Heb je nog de game zelf dan? Wil al een tijdje een originele Ruby/Sapphire voor m'n DS Lite _O_
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136637037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Holy shit :o
Kennis van me had er eentje gratis gekregen maar hij had zelf al een Black, vijf euro overgemaakt en tjakka
Ga weg
pi_136639249
Echt wtf, mensen die shinies sturen over Wondertrade :o _O_
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:12:43 #296
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136639339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Echt wtf, mensen die shinies sturen over Wondertrade :o _O_
Fack die shit ik heb geen shiniess :(
Wel een cabalion ofzo via wonder trade gekregen
pi_136639405
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Fack die shit ik heb geen shiniess :(
Wel een cabalion ofzo via wonder trade gekregen
Ik krijg dan weer nooit legendaries via wondertrade :P Deze week wel al twee shinies O+
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:14:45 #298
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136639444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb een shiny Audino. Regenerator en een Docile nature.
Zal ik 252 HP/128 Def/128 Sp.Def doen of 252 HP/252 Def/4 Sp.Def?
Iemand?
Wat is de beste EV-spread voor een Docile Audino?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136640083
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Iemand?
Wat is de beste EV-spread voor een Docile Audino?
Ik denk dat niemand hier ooit een Audino heeft gebruikt in een battle ofzo, misschien weet Smogon iets?
Ga weg
pi_136640127
Hier staat één set en die is Careful, dunno of je er iets aan hebt: http://www.smogon.com/bw/pokemon/audino
Ga weg
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:30:31 #301
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136640250
Audino is ook niet heel erg nuttig :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')