Neh was via PB sorryquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Link?
Sowieso #TeamVeer natuurlijk, maar zou leuk zijn om te weten waar het over ging.
Dat zijn toch ook prive berichten? Ja waarom, heb ik je al gezegd. Maar als je wil dat de mensen dat hier ook even lezen; Omdat je hinderlijk werd en bleef doorgaan terwijl ik allang klaar met je zelfmedelijden en piepberichten was. Sorry. Als je weer normaal kan doen zal ik onze facebookvriendschap opnieuw overwegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
PB? facebook bedoel je.
waarom heb je me ontvriend?
haha je hebt nog niet terug gelezen he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook prive berichten? Ja waarom, heb ik je al gezegd. Maar als je wil dat de mensen dat hier ook even lezen; Omdat je hinderlijk werd en bleef doorgaan terwijl ik allang klaar met je zelfmedelijden en piepberichten was. Sorry. Als je weer normaal kan doen zal ik onze facebookvriendschap opnieuw overwegen.
Wat moet ik teruglezen dan? En sorry hoor maar waar tussen zitten precies? Jij stuurde mij als eerste je bericht, ik heb alleen maar gereageerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha je hebt nog niet terug gelezen he?![]()
Maar serieus wel echt heel triest dat jij die nergens iets mee te maken hebt je zo debiel er tussen gaat zitten en dan zo kansloos lopen doen.
/beetje mad.
haha.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat moet ik teruglezen dan? En sorry hoor maar waar tussen zitten precies? Jij stuurde mij als eerste je bericht, ik heb alleen maar gereageerd.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:41 schreef Murdera het volgende:
tevens, nog geen een popcorn gifje gepost.wtf is dit.
Nee, ik reageerde op wat jij zei dat ik nu snapte waarom je eruit ging dude. Toen begon jij zelf je hart te luchten, ik heb geen enkele vraag gesteld erover. Maar goed, ik kap hiermee in de SC, slaat nergens op ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha.
lees serieus even terug danik stuurde jou een berichtje ergens over, en toen begon jij een heel verhaal over iets wat er soort van mee te maken had.
haha whut.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op wat jij zei dat ik nu snapte waarom je eruit ging dude. Toen begon jij zelf je hart te luchten, ik heb geen enkele vraag gesteld erover. Maar goed, ik kap hiermee in de SC, slaat nergens op dit
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef krioro het volgende:
Dat commentaar van nootjes ertussendoor.
Whatever makes you sleep at night. Ik heb super super triest gedaan. Boo fucking hoo. Nou klaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha whut.![]()
are you serious?
![]()
![]()
nee maar kankertriest wel hoe je hebt gedaan.en er dan nu hier over beginnen. sad shit.
Dan vertel jij ze lekker hoe het zit. Want dat weet je toch allemaal zo goed? Samenvatting: Veer is de boosdoener en Mur is het slachtoffer. Snif.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind ik een beetje lullig voor de rest van de users in de sc dit.
Dat ben jij meestal, Veerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan vertel jij ze lekker hoe het zit. Want dat weet je toch allemaal zo goed? Samenvatting: Veer is de boosdoener en Mur is het slachtoffer. Snif.
Geen horloge hebben die zich zelf bijstelt aan de hand van de evenaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Die mongol in de winkel heeft mijn horloge anderhalve minuut te vroeg gezet
He verdikkie. Nou loopt je hele pictogrammenschema in de soep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Die mongol in de winkel heeft mijn horloge anderhalve minuut te vroeg gezet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen horloge hebben die zich zelf bijstelt aan de hand van de evenaar
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
He verdikkie. Nou loopt je hele pictogrammenschema in de soep.
quote:
haha nee. IK heb geen strugglesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:55 schreef tetouaribo het volgende:
ik denk dat mur uit ging huilen over zijn liefdesstroggles bij veer. Heb ik gelijk?:D
quote:
Wowquote:
ben voorzien hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat denk jij. Kutjez hebben meer macht dan je denkt.
Ik hoef vaseline niet maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet er nog wel een of 2 voor je die ik niet meer gebruik.
Ah ja, onze nieuwste aanwinst in #TeamNormaal was ik even vergeten, my bad. =$quote:
Vrijgevig van je.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet er nog wel een of 2 voor je die ik niet meer gebruik.
Ik zeg een orgiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah ja, onze nieuwste aanwinst in #TeamNormaal was ik even vergeten, my bad. =$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |