Ja maar niet met elkaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je las het, je dacht ik ben hier te volwassen voor... het knaagde en toen ging je reageren
cute
Maar leuk joh, al geneukt?
Ook niet in de bips dan nu?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee dat gaan we doen nadat we getrouwd zijn
Homewrecker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Moeten we nog steeds een keer doen.
Goeie tits.quote:
Vind juist haar wimpers erg mooiquote:
En de kleur van haar ogen.quote:
kut CBquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, mijn anus is daar inmiddels te wijd voor
Nare verrassing was dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
haar mond.zou haar lippen likken.
Preciesquote:
Dus Tardis zijn penis is klein... okquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel gezien maar meer niet? apart. :squote:
Dat was lang geleden krioroquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Moeten we nog steeds een keer doen.
Hotdog/gang verhaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel gezien maar meer niet? apart. :s
Oh, ja dat is vervelend idd. Keer kijken voor een opzetstuk dan.quote:
Die maten maken ze niet meer joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja dat is vervelend idd. Keer kijken voor een opzetstuk dan.
Ik ben daar ook bang voor, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die maten maken ze niet meer joh.
Kwestie van wachten tot de huwelijksnacht ben ik bang.
Mwoah.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was lang geleden krioro
Lijkt er wel opquote:
Gewoon jaloers jij witte negerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar hebben ze helemaal geen zwarten hoor.
Awh, nog steeds in je boze stampvoetbui? Arm ventje toch.quote:
hahah mad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh, nog steeds in je boze stampvoetbui? Arm ventje toch.
Oh ja, want ik refereer idd ook naar jou met een sneer die kant noch wal slaat op een foto waar 0 vergelijking in zit. Helemaal goed geraden, je krijgt een sticker.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, want ik refereer idd ook naar jou met een sneer die kant noch wal slaat op een foto waar 0 vergelijking in zit. Helemaal goed geraden, je krijgt een sticker.
hardopquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, want ik refereer idd ook naar jou met een sneer die kant noch wal slaat op een foto waar 0 vergelijking in zit. Helemaal goed geraden, je krijgt een sticker.
Let maar niet op hem hoor, Mur is een beetje boos op mij omdat hij niet zo goed tegen kritiek kan. Kan het ventje ook niks aan doen.quote:
shiiiiiitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoor, Mur is een beetje boos op mij omdat hij niet zo goed tegen kritiek kan. Kan het ventje ook niks aan doen.
Oh gelukkig, we hebben je goeie bui getroffen? Mooi, zal het in ieder geval even rustig blijven in m'n inbox.quote:
Love u so muchquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoor, Mur is een beetje boos op mij omdat hij niet zo goed tegen kritiek kan. Kan het ventje ook niks aan doen.
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mooi, zal het in ieder geval even rustig blijven in m'n inbox.
Gepikeerd? Haha nee, ik liet zijn boze buitjes voor wat het was, maar meneertje bleef doordrammen dus ja, ga daar lang genoeg mee door en ik ga dan maar in deze modus. Haha modus xD XDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Love u so much
Ik zie jou ook gewoon op dit soort momenten altijd gepikeerd voor me
hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh gelukkig, we hebben je goeie bui getroffen? Mooi, zal het in ieder geval even rustig blijven in m'n inbox.
Jij in een gesprek reageert? Waar stoer over doen? Wat bazel je nou toch weer allemaal?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahagek dat ik in een gesprek reageer, daar stoer over doen.
Ik zie je nu echt boos dingen proberen te verzinnen om me op te "pakken"![]()
boze buitjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gepikeerd? Haha nee, ik liet zijn boze buitjes voor wat het was, maar meneertje bleef doordrammen dus ja, ga daar lang genoeg mee door en ik ga dan maar in deze modus. Haha modus xD XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
haha wow, snap je mijn zinnen niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij in een gesprek reageert? Waar stoer over doen? Wat bazel je nou toch weer allemaal?
Ik boos doen? Schatje, ben je de conversatie van gisteren vergeten? Wie was er boos? Volgens mij ben ik geen seconde boos geweest en ging jij juist stampvoeten van al mijn ''oh ok'' ''haha prima'' en ''doei'' reacties. Geeft verder niets, maar nu niet de boel ineens verdraaien he.
Link?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij in een gesprek reageert? Waar stoer over doen? Wat bazel je nou toch weer allemaal?
Ik boos doen? Schatje, ben je de conversatie van gisteren vergeten? Wie was er boos? Volgens mij ben ik geen seconde boos geweest en ging jij juist stampvoeten van al mijn ''oh ok'' ''haha prima'' en ''doei'' reacties. Geeft verder niets, maar nu niet de boel ineens verdraaien he.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boze buitjes
Meneertje![]()
Doordrammen
pls![]()
Dus deze keer zit modus niet in jou maa rjij in die modus hahahahahHaha godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees zelf terugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha wow, snap je mijn zinnen niet?![]()
lees eens terug bebe
![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |