Gewoon avontuurlijk, niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
Vinden jullie een meisje dat een jongen na een avondje stappen mee naar huis neemt een slet of gewoon avontuurlijk?
Gr,
Copthorne.
Een jongen die een meisje mee naar huis neemt is een player en een meid die hetzelfde doet is gelijk een slet. Wel raar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef Trebo het volgende:
Wel grappig dat ze dan gelijk een slet is..
Ik bedoel wel of geen slet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef zarGon het volgende:
Of? Ze sluiten elkaar niet uit. Je kunt een slet zijn en tegelijkertijd ook avontuurlijk bezig zijn.
Ligt er denk ik aan hoe vaak ze het doet en waarom ze het doet.
Wat is het doel van deze vraag?
Wat fukt mij het nou dat ze dan een slet is. Gewoon een lekkere warme kut om je lul, ja toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een jongen die een meisje mee naar huis neemt is een player en een meid die hetzelfde doet is gelijk een slet. Wel raar.
Ja, best apart dat daar in onze samenleving een onderscheid in aangebracht wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een jongen die een meisje mee naar huis neemt is een player en een meid die hetzelfde doet is gelijk een slet. Wel raar.
Ook als ze de betreffende jongen pas een paar uur kent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Gewoon avontuurlijk, niks mis mee.
Even daargelaten dat de term 'slet' subjectief is, is het ook nog eens afhankelijk van een aantal factoren. Een meisje dat een keertje een jongen mee naar huis neemt is geen slet. Gebeurt het echter elk weekend, dan komt ze wel in de buurt van het woord wat mij betreft, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik bedoel wel of geen slet.
Ik ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken. Zelf twijfel ik erover.
Dat onderscheid wordt door de maatschappij doorgaans wel gemaakt. Een man die met 200+ vrouwen heeft geslapen is een player, terwijl een meisje dat met 200+ mannen heeft geslapen een hoer is. Van vrouwen wordt nu eenmaal verwacht dat ze niet te graag willen en dat ze selectiever zijn. Best vreemd aangezien vrouwen dezelfde seksuele behoeften hebben als mannen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even daargelaten dat de term 'slet' subjectief is, is het ook nog eens afhankelijk van een aantal factoren. Een meisje dat een keertje een jongen mee naar huis neemt is geen slet. Gebeurt het echter elk weekend, dan komt ze wel in de buurt van het woord wat mij betreft, ja.
Ik maak verder geen onderscheid tussen man en vrouw; een jongen die zoiets doet is ook een slet.
Ja, dan nog is het geen slet. Sletten bestaan niet in mijn vocabulaire. Niks mis met genieten van seks, met wie dan ook, hoe vaak dan ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook als ze de betreffende jongen pas een paar uur kent?
Nee, ik vind het begrijpelijk als je kijkt naar de rol van mannen en vrouwen, maar ik twijfel zelf een beetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Je trapt wel een aantal open deuren is. Het is zoals het is inderdaad, ik zie niet waar je naartoe wil.
Dat het oneerlijk is of zo?
Precies. Ik vind ook dat iedereen gewoon lekker moet doen wat ie wilquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, dan nog is het geen slet. Sletten bestaan niet in mijn vocabulaire. Niks mis met genieten van seks, met wie dan ook, hoe vaak dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |