Vandaar dat hij het denkt te redden met één pak peuken per week.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:41 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Met peuk van Andrea !!!!! Waarvan acte!!
Dat is meer een politiek begrip, involutie is echt gebasseerd op lichaamlijke en geestelijke inkrimping tot een lagere bewustzijnsvormquote:
Teiltje aubquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Gadver, dat gemaakte van Andrea met Hakim.
Ik gaat ff de kliko binnen halen.
BRB
Wie schrijft dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de brief van zweefteef: ".... blijf de actrice...."
ppffff ha ha eigenlijk wel lachen of niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppffff ha ha eigenlijk wel lachen of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Een brief die ze telkens leest.quote:
open deuren intrappenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Tayu het volgende:
De dokter moet ze ze werkelijk alles uitleggen: lucht de boel eens, gooi eens een deur open. Eet gezond en gevarieerd... etc.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef Baconbus het volgende:
Wat een rotkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ben benieuwd of ze laat ontglippen van wie ze dat te horen kreeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Ik hoorde 3 dagen geleden slecht nieuws over mijn dochter. Dat ze heel boos is.
Hakim vroeg wel van wie ze het hoorde, maar ik zat niet echt op te letten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben benieuwd of ze laat ontglippen van wie ze dat te horen kreeg.
Ze had toch geen dochter?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Ik hoorde 3 dagen geleden slecht nieuws over mijn dochter. Dat ze heel boos is.
Ik hoorde het ook nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hakim vroeg wel van wie ze het hoorde, maar ik zat niet echt op te letten.
anyway, dus datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat is meer een politiek begrip, involutie is echt gebasseerd op lichaamlijke en geestelijke inkrimping tot een lagere bewustzijnsvorm
O oké bedankt. Wat dat betreft vertrouwen ze niet wat ze zien, en laten zich overhalen door de redactie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een brief die ze telkens leest.
Hadden ook al bij de poort gestaan om haar op te halen, maar ze werden overtuigd dat ze het goed deed.
Heb ff teruggespoeld of ik dat de eerste keer goed hoorde.
Maar ze las dat écht voor.
Vast wel iemand die het gehoord heeft.quote:
Zal wel een ongelukje geweest zijn danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Ze zou geen dochter mogen hebben
Ze hebben natuurlijk allemaal een vreemde aberratie daar, daarom zijn ze uitverkoren, maar dat huilebalken is natuurlijk wel dramatisch!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:44 schreef Ransjih het volgende:
hakim vindt het moeilijk, vechten tegen jezelf en vechten tegen de elementen
Vreselijk dat soort mensen.quote:
Ha ha zal ze zo wel weer gaan janken!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea krijgt op d'r flikker voor het geven van diclofenac aan een ander. En terecht!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal wel een ongelukje geweest zijn dan
Is doc ook psycholoog?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Disana het volgende:
Hakim jankt over zijn zoontje tegen de dokter.
Gooi er wat anti depri spul in doc!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Disana het volgende:
Hakim jankt over zijn zoontje tegen de dokter.
Ja, wat is die niet. Die kan beter alleen in Utopia kunnen zitten ze is alles.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. De remedie is namelijk simpel: naar huis.
Welnee. Hakim moet gewoon lekker naar huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Gooi er wat anti depri spul in doc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |