goeie mensken, ik dacht vandaag uit mijn verlangen naar het hebben van een poes (hi ha ho, ik bedoel natuurlijk katjes he) of 2 (2 is beter, houd mekaar bezig ipv de bedrading van mijn electronica) aan alle zieligen zwerfkatjen die allemaal in de asiels zitten

Dus opeens door mijn ver geevolueerde intellect bedacht ik me een briljante actie die met wat redelijke organisering gewoon ernstig succesvol zou zijn in het katjen terecht brengen bij mensen.
Wat nu als ze alle asiels in de regio bijmekaar zouden brengen afspreken alle katjen een kaartje te bevestigen waar 'adopteer mij' met dan het telefoon nummer van een centrale (voor die actie opgezet, beetje als die 555 bullshit centra van hihaho nieuwe auto geven aan giro directeur van afrika oid, alleen dan legit) ernaast.
En dat bij zo'n 2000 katjen, en die allemaal tegelijk in de stad loslaten.
Die gaan dan vrolijck rondwandelen en meowiën en vet cute zijn en mensen pakken die dan op als ze een mooie zien en zien dat kaartje en bellen dan en zeggen van ja deze wil ik wel adopteren en dan word die weggestreept op de lijst tot er niks meer over is, en katjen die wel over zijn worden vanzelf weer naar het asiel gebracht als ze gevonden worden.
Wel moet er voor de security voor het goede verloop mensen bij de chineze restaurants gaan staan om te voorkomen dat die de katjen naar binnen loodsen.
Voor de mensen die nu denken van 'ja die katjen gaan overal hard poepen en mischien wel seks doen door de straten', ten eerste is elke avond de hele stad een teringzooi door de jeugd met energy drinks en kebabpapieren enzo dus dat is niet anders, en katjen die sex doen is meestal alleen afgezonderd, echt niet wanneer heel de katjen bevolking in de regio om ze heen staat.
Ik hoop dat dit een leuk idee is dat opgepikt wordt door mensen die dit mogelijk kunnen maken, je hebt meteen de leuke slogan in de TT (zelf bedacht).
Hoef ik geen compensatie voor verder.
Maakt het ook allemaal iig makkelijker voor mensen die picky zijn of niet super mobiel (benen) om bij asielen te komen of mensen die geen idee hebben waar een asiel is.
Groetjes Baajguardian.
Dit is serieus trouwens, enigzins opgefleurd met foktermen zodat het leesbaar is voor fokkers.TLDR: ga lezen fucking suckel, zo lang is het niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.