abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:05:31 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_136320935
goeie mensken, ik dacht vandaag uit mijn verlangen naar het hebben van een poes (hi ha ho, ik bedoel natuurlijk katjes he) of 2 (2 is beter, houd mekaar bezig ipv de bedrading van mijn electronica) aan alle zieligen zwerfkatjen die allemaal in de asiels zitten :'(

Dus opeens door mijn ver geevolueerde intellect bedacht ik me een briljante actie die met wat redelijke organisering gewoon ernstig succesvol zou zijn in het katjen terecht brengen bij mensen.

Wat nu als ze alle asiels in de regio bijmekaar zouden brengen afspreken alle katjen een kaartje te bevestigen waar 'adopteer mij' met dan het telefoon nummer van een centrale (voor die actie opgezet, beetje als die 555 bullshit centra van hihaho nieuwe auto geven aan giro directeur van afrika oid, alleen dan legit) ernaast.

En dat bij zo'n 2000 katjen, en die allemaal tegelijk in de stad loslaten.

Die gaan dan vrolijck rondwandelen en meowiën en vet cute zijn en mensen pakken die dan op als ze een mooie zien en zien dat kaartje en bellen dan en zeggen van ja deze wil ik wel adopteren en dan word die weggestreept op de lijst tot er niks meer over is, en katjen die wel over zijn worden vanzelf weer naar het asiel gebracht als ze gevonden worden.

Wel moet er voor de security voor het goede verloop mensen bij de chineze restaurants gaan staan om te voorkomen dat die de katjen naar binnen loodsen.

Voor de mensen die nu denken van 'ja die katjen gaan overal hard poepen en mischien wel seks doen door de straten', ten eerste is elke avond de hele stad een teringzooi door de jeugd met energy drinks en kebabpapieren enzo dus dat is niet anders, en katjen die sex doen is meestal alleen afgezonderd, echt niet wanneer heel de katjen bevolking in de regio om ze heen staat.

Ik hoop dat dit een leuk idee is dat opgepikt wordt door mensen die dit mogelijk kunnen maken, je hebt meteen de leuke slogan in de TT (zelf bedacht).
Hoef ik geen compensatie voor verder.

Maakt het ook allemaal iig makkelijker voor mensen die picky zijn of niet super mobiel (benen) om bij asielen te komen of mensen die geen idee hebben waar een asiel is.

Groetjes Baajguardian.

Dit is serieus trouwens, enigzins opgefleurd met foktermen zodat het leesbaar is voor fokkers.

TLDR: ga lezen fucking suckel, zo lang is het niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_136321093
tl;dr
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_136321105
Fipo

Edit; godver :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:10:23 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_136321128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:09 schreef pl4kkie het volgende:
Fipo
Nieteens, zoek een hobbie mantje.
pi_136321170
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
zo lang is het niet.
Je moest je wel in rare bochten wringen om dit een keer tegen anderen te kunnen zeggen, of niet?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_136321246
Als ik dit zo lees vind ik het niet vreemd dat je maagd bent.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:13:54 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136321280
Schopje F&F :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136321451
Dan gaan de katjens seks hebben en moet je weer 84387272 miljoen kaartjes extra maken.
  Moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 14:36:55 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136322054
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef Apuleius het volgende:
Dan gaan de katjens seks hebben en moet je weer 84387272 miljoen kaartjes extra maken.
:D Ja bijvoorbeeld. Maar dat compenseert dan weer voor alle katjes die worden doodgereden, ziektes oplopen, vergiftigd worden etc.. ;(

Lief dat je over de asielkatjes nadenkt Baaj maar ik geloof niet dat dit de oplossing gaat zijn :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:59:58 #10
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_136329561
De meeste katten laten zich niet zomaar oppakken door vreemden als ze buiten lopen, die zie je dus nooit meer terug :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:16:59 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_136330186
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:36 schreef senesta het volgende:

[..]

:D Ja bijvoorbeeld. Maar dat compenseert dan weer voor alle katjes die worden doodgereden, ziektes oplopen, vergiftigd worden etc.. ;(

Lief dat je over de asielkatjes nadenkt Baaj maar ik geloof niet dat dit de oplossing gaat zijn :@
Maar het zou bovenal leuk zijn, eens wat anders dan die sleur elke dag. lieve katjen overal, positiviteit.
pi_136340230
Ik denk dat je andersom moet denken, probeer meer mensen de asiels in te krijgen, in plaats van die katten naar de mensen toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')