Murray ben ik geen fan van ik gebruik Layrite.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef luukskywalker het volgende:
standaard zakkammetje en murrays pommade!
Ik zou als tip geven: koop eerst een redelijk middel voor in je haar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:02 schreef Spongeboss het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goeie kam waar ik pommade bij kan gebruiken de bedoeling is de haren naar achter te kammen, daarna aan een kant een beetje naar voren.
[ afbeelding ]
Het kapsel zoals hij het heeft. De barbier kon het prima stijlen maar mij lukt het niet met gel en heb pommade gekocht alleen wat voor een kam zal ik gebruiken?
Ben geknipt door een professionele barbier ik gebruik verder layrite.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:15 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Ik zou als tip geven: koop eerst een redelijk middel voor in je haar.
Dit maakt echt veel uit bij het kapsel wat jij bedoeld in mijn ervaring.
Laat zelf ook altijd mijn haar opscheren en zo knippen als jij bedoeld en een kam maakt niet heel veel uit.
Handig is het wel om een zo fijn mogelijke kam te nemen en als dat te glad is gewoon even doorheen achteraf met je handen.
Ook kan je zo'n soort kam gebruiken : [ afbeelding ]
Daarnaast zou ik dit spul gebruiken : [ afbeelding ]
Geeft een klassieke look ( het donkere gladde wat toch wel een beetje hierbij hoort) word wel hard alleen is met enkel water zonder moeite uit te spoelen terwijl het enorm goed blijft zitten. Murray's is echt de dood voor je haar en super vies.
Zelf heeft de barbier mij ooit aanbevolen om de borstel te gebruiken die ik net heb gepost en bij mij werkt het stukken beter dan een kam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben geknipt door een professionele barbier ik gebruik verder layrite.
[ afbeelding ]
Dat was je er inderdaad uit alsof het een gel is, dus dat spul is in orde. Alleen de kam om naar achter te kammen moest ik weten.
Gewoon een zakkam op het moment, die gaat niet zo super dacht dat de tanden misschien niets waren etc.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Zelf heeft de barbier mij ooit aanbevolen om de borstel te gebruiken die ik net heb gepost en bij mij werkt het stukken beter dan een kam.
Maar wat gebruik je nu dan en waarom lukt het niet precies als je het kamt?
Fohnen en het kammen helpt ook wel alleen das wel erg veel moeite misschien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon een zakkam op het moment, die gaat niet zo super dacht dat de tanden misschien niets waren etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |