abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136342750
Susie :D
R loopt soms met een i love mama speen die we bij de blijedoos kregen...het ziet er niet uit _O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136343036
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De mijne heeft juist hele holle voetjes waarmee ze zijdelings doorzakt, die rent (en loopt) ook nog niet zo lang. Vandaar de interesse.
Wij kregen als tip: veel zwemmen, naar van die binnenklimparadijzen en op blote voeten laten lopen.

Ze is al wel vooruit gegaan maar te langzaam naar
Mijn zin maar misschien wil ik te veel.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:04:05 #53
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136343321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:29 schreef bitterend het volgende:
TJ een dagje? kan dat? gewoon zwemmen daar zonder in een huisje te blijven? we gaan een hele week
en idd ik ben ook bang dat ze in slaap valt na het zwemmen en dan moeten we nog naar huis dus over in bed leggen lukt ook niet!
Ja hoor dat kan :Y
Kijk hier

Maar een hele week daar zou ik zo voor tekenen hoor :Y :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Tj, anders eind van de ochtend zwemmen. Dan lekker buiten wandelen en kan hij in de kinderwagen slapen. En dan na het slapen nog even spelen en eten daar?

Maar Daan is een makkelijke qua slaap. Overslaan, overtillen of in de drukte slapen, het maakt hem niet uit ;)
Ja dat is misschien een beter idee. Het is een uur rijden van onze woonplaats. Dus ik dacht eerst na zijn middagslaap te gaan.
Al kan hij soms zijn middagslaapje wel overslaan, dan is hij 's avonds wel afgedraaid.

Goh wat makkelijk zeg dat je hem zo kunt overtillen. Ideaal bij dagjes weg :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_136343530
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij kregen als tip: veel zwemmen, naar van die binnenklimparadijzen en op blote voeten laten lopen.

Ze is al wel vooruit gegaan maar te langzaam naar
Mijn zin maar misschien wil ik te veel.
Onze tip was juist stevig schoeisel :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136343624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:04 schreef TimeJumper het volgende:

Goh wat makkelijk zeg dat je hem zo kunt overtillen. Ideaal bij dagjes weg :Y
Tsja, het moet al vanaf dat hij 2 weken is, omdat de oudste toch echt van school moest. Hij is niks anders gewend...
Het wordt wel minder nu hij ouder wordt, maar dan kan hij ook wel zonder de rest van zijn slaap..
pi_136343802
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Onze tip was juist stevig schoeisel :D
Voor buiten schoenen die steun gaven aan de hak. En dat kon ik niet plaatsen met de blote voetjes. Ja dan moet ze hem zelf corrigeren. Dacht bij mezelf bij niet stevige schoenen dan toch ook? :?
  woensdag 5 februari 2014 @ 07:26:25 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136352848
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Kyara het volgende:

[..]

Foto?
u vraagt....

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136352979
:D Malle Anouk! En wat een lange haren joh!

Wat een prachtig kleed Soempie O+ M is ook van het hutten bouwen de laatste tijd, maar zijn a-creatieve moeder gooit dan gewoon een deken over de tafel :@

Peutergym heb ik ook wel eens naar gekeken, leek me wel wat voor mijn spring-in-het-veld, maar het past gewoon niet in het schema :') En ik zou het juist fijn vinden als het iets is wat je samen doet, en niet dat hij alleen gaat en ik weer weg moet.

Dus voorlopig houden we het bij zwemmen, dat is echt ons moment O+ Kyara zei dat een tijd geleden, dat er maar weinig uitstapjes zijn die je écht samen doen (ipv hij speelt of doet wat en ik kijk toe) behalve zwemmen, zo ervaar ik dat ook :Y M is net over naar een nieuwe groep en hij moet wel echt veel nieuwe dingen gaan leren. Drijven en dingen opduiken en van de kant springen en er weer uit klauteren. Hij vindt het erg spannend. Ik vind het niet zoveel gedoe eigenlijk; we hebben een grote kleedruimte waar ik ons omkleed en na afloop douchen we daar en doe ik op de verschoonkussens naast het bad M zijn luier en romper aan en dan wandelen we terug, eet hij een banaan terwijl ik me aankleed en dan doe ik hem zijn kleren aan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136353286
Oh, en we gaan dit weekend waarschijnlijk naar de Efteling. Aangezien ik daar in mijn hele leven twee keer ben geweest toen ik allang studeerde :@ : wat is daar echt onmisbaar voor peuters? Het sprookjesbos weet ik, maar zijn er verder nog aanraders?
  woensdag 5 februari 2014 @ 08:29:12 #60
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136353292
Anouk :D

Peuters zijn zo leuk! Zo lekker eigenzinnig en eigenwijs en ze laten zich nog niet hinderen door wat "hoort" O+
Oude (on)bekende.
  woensdag 5 februari 2014 @ 08:31:29 #61
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136353311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, en we gaan dit weekend waarschijnlijk naar de Efteling. Aangezien ik daar in mijn hele leven twee keer ben geweest toen ik allang studeerde :@ : wat is daar echt onmisbaar voor peuters? Het sprookjesbos weet ik, maar zijn er verder nog aanraders?
Ben er al heel lang niet geweest, maar vroeger ( :') )was er ook een treintje dat door het park reed. Kan me voorstellen dat kleine jongetjes dat leuk vinden ;)
Oude (on)bekende.
  woensdag 5 februari 2014 @ 08:33:11 #62
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136353331
Auto's die zo'n track volgen en je kind dus veilig kan sturen.
Carnival Festival. Droomvlucht.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136353337
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Anouk :D

Peuters zijn zo leuk! Zo lekker eigenzinnig en eigenwijs en ze laten zich nog niet hinderen door wat "hoort" O+
Of door wat hun moeder aan ze vraagt :P

Maar je hebt gelijk, ik vind dat ook zo mooi, die plannen en duidelijke ideeën die ze in hun hoofd hebben. Dat zo'n klein mensje zo goed kan weten wat het wil, heel bijzonder is dat O+ Waar ik ook heel blij van word is die eindeloze fantasie, en het overal iets moois in zien. M die naar een nachochipje kijkt en zegt: 'kijk, beer!' (om dan later toch te besluiten dat het een auto is :+ ) Gisteren zaten we op de fiets naar huis en M gooide zijn hoofd achterover om even met me te knuffelen ( O+ ) en bleef een tijdje zo liggen om naar de wolken te kijken ("wollete mama") en te vertellen wat hij erin zag O+ (auto's weer :') ) het is weer licht als we naar huis fietsen *O* zo fijn!
pi_136353390
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
carnival, soepkommen, pagode, zwanenbootjes, oude tuffers, land van laaf, anton piek plein, oh dan nog zo'n draai ding met een walvis in het midden (tussen de oude auto's en de pyton in), pirana (maar misschien nu wat koud), de traptreintjes, verder is er ook een leuk speeltuintje, de doolhof.
pi_136353408
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Of door wat hun moeder aan ze vraagt :P

Maar je hebt gelijk, ik vind dat ook zo mooi, die plannen en duidelijke ideeën die ze in hun hoofd hebben. Dat zo'n klein mensje zo goed kan weten wat het wil, heel bijzonder is dat O+ Waar ik ook heel blij van word is die eindeloze fantasie, en het overal iets moois in zien. M die naar een nachochipje kijkt en zegt: 'kijk, beer!' (om dan later toch te besluiten dat het een auto is :+ ) Gisteren zaten we op de fiets naar huis en M gooide zijn hoofd achterover om even met me te knuffelen ( O+ ) en bleef een tijdje zo liggen om naar de wolken te kijken ("wollete mama") en te vertellen wat hij erin zag O+ (auto's weer :') ) het is weer licht als we naar huis fietsen *O* zo fijn!
O+ ze blijven verbazen he? Heerlijk!
En wat de Efteling betreft, zo ongeveer alles behalve de Python, Joris en de draak en de Vliegende Hollander ;) Veel plezier!
pi_136353431

CS, wat leuk de Efteling! Wat Lazi zegt inderdaad. Droomvlucht O+
En natuurlijk het carnaval. Taatatataatatatatida, taatatataatatatatita! (Heeft iedereen het deuntje weer in zijn hoofd? :+ )
pi_136353461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:40 schreef Shandaly het volgende:

[..]

O+ ze blijven verbazen he? Heerlijk!
En wat de Efteling betreft, zo ongeveer alles behalve de Python, Joris en de draak en de Vliegende Hollander ;) Veel plezier!
dit is een stuk efficienter dan hoe ik het zei :D
pi_136353465
Ik niet Kyara 8-)

Dank voor de tips allemaal ^O^ En As, ik vond jouw lijst juist heel handig :Y
pi_136353478
Dat komt nog wel CS. Dont worry.....
pi_136353487
Misschien vervangt het het liedje van Tractor Tom wat al dagen in mijn hoofd zit :+
pi_136353496
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:42 schreef Kyara het volgende:

CS, wat leuk de Efteling! Wat Lazi zegt inderdaad. Droomvlucht O+
En natuurlijk het carnaval. Taatatataatatatatida, taatatataatatatatita! (Heeft iedereen het deuntje weer in zijn hoofd? :+ )
En bedankt!
Lars is ook al zo fan van de filmpjes van Jokie en Jet... ik loop al hele dagen met dat deuntje in mijn hoofd...
pi_136353505
We hebben een soort standaard rondje als we gaan. We doen alleen het sprookjesbos heel kort want ik heb geloof ik de enige peuter die dat niet leuk vind.
pi_136353514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:46 schreef Shandaly het volgende:

[..]

En bedankt!
Lars is ook al zo fan van de filmpjes van Jokie en Jet... ik loop al hele dagen met dat deuntje in mijn hoofd...
joki en jet gaan de wereld rond, op zoek naar avontuur in een luchtbalon
die???
  woensdag 5 februari 2014 @ 08:48:54 #74
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136353526
De soepkommen, monsieur cannibale, vind ik veel te snel en draaierig voor een mini van net 2 hoor!
En de mijne van 3 hoef ik er ook nog niet in te stoppen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136353533
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:46 schreef Shandaly het volgende:

[..]

En bedankt!
Wij hebben alle drie de dvd's. Die worden grijs gedraaid. En in de auto de cd's van de Sprookjesboom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')