Wij kregen als tip: veel zwemmen, naar van die binnenklimparadijzen en op blote voeten laten lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De mijne heeft juist hele holle voetjes waarmee ze zijdelings doorzakt, die rent (en loopt) ook nog niet zo lang. Vandaar de interesse.
Ja hoor dat kanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:29 schreef bitterend het volgende:
TJ een dagje? kan dat? gewoon zwemmen daar zonder in een huisje te blijven? we gaan een hele week
en idd ik ben ook bang dat ze in slaap valt na het zwemmen en dan moeten we nog naar huis dus over in bed leggen lukt ook niet!
Ja dat is misschien een beter idee. Het is een uur rijden van onze woonplaats. Dus ik dacht eerst na zijn middagslaap te gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Tj, anders eind van de ochtend zwemmen. Dan lekker buiten wandelen en kan hij in de kinderwagen slapen. En dan na het slapen nog even spelen en eten daar?
Maar Daan is een makkelijke qua slaap. Overslaan, overtillen of in de drukte slapen, het maakt hem niet uit
Onze tip was juist stevig schoeiselquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij kregen als tip: veel zwemmen, naar van die binnenklimparadijzen en op blote voeten laten lopen.
Ze is al wel vooruit gegaan maar te langzaam naar
Mijn zin maar misschien wil ik te veel.
Tsja, het moet al vanaf dat hij 2 weken is, omdat de oudste toch echt van school moest. Hij is niks anders gewend...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:04 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat makkelijk zeg dat je hem zo kunt overtillen. Ideaal bij dagjes weg
Voor buiten schoenen die steun gaven aan de hak. En dat kon ik niet plaatsen met de blote voetjes. Ja dan moet ze hem zelf corrigeren. Dacht bij mezelf bij niet stevige schoenen dan toch ook?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onze tip was juist stevig schoeisel
Ben er al heel lang niet geweest, maar vroeger (quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, en we gaan dit weekend waarschijnlijk naar de Efteling. Aangezien ik daar in mijn hele leven twee keer ben geweest toen ik allang studeerde: wat is daar echt onmisbaar voor peuters? Het sprookjesbos weet ik, maar zijn er verder nog aanraders?
Of door wat hun moeder aan ze vraagtquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Anouk
Peuters zijn zo leuk! Zo lekker eigenzinnig en eigenwijs en ze laten zich nog niet hinderen door wat "hoort"
carnival, soepkommen, pagode, zwanenbootjes, oude tuffers, land van laaf, anton piek plein, oh dan nog zo'n draai ding met een walvis in het midden (tussen de oude auto's en de pyton in), pirana (maar misschien nu wat koud), de traptreintjes, verder is er ook een leuk speeltuintje, de doolhof.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, en we gaan dit weekend waarschijnlijk naar de Efteling. Aangezien ik daar in mijn hele leven twee keer ben geweest toen ik allang studeerde: wat is daar echt onmisbaar voor peuters? Het sprookjesbos weet ik, maar zijn er verder nog aanraders?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of door wat hun moeder aan ze vraagt![]()
Maar je hebt gelijk, ik vind dat ook zo mooi, die plannen en duidelijke ideeën die ze in hun hoofd hebben. Dat zo'n klein mensje zo goed kan weten wat het wil, heel bijzonder is datWaar ik ook heel blij van word is die eindeloze fantasie, en het overal iets moois in zien. M die naar een nachochipje kijkt en zegt: 'kijk, beer!' (om dan later toch te besluiten dat het een auto is
) Gisteren zaten we op de fiets naar huis en M gooide zijn hoofd achterover om even met me te knuffelen (
) en bleef een tijdje zo liggen om naar de wolken te kijken ("wollete mama") en te vertellen wat hij erin zag
(auto's weer
) het is weer licht als we naar huis fietsen
zo fijn!
dit is een stuk efficienter dan hoe ik het zeiquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]ze blijven verbazen he? Heerlijk!
En wat de Efteling betreft, zo ongeveer alles behalve de Python, Joris en de draak en de Vliegende HollanderVeel plezier!
En bedankt!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:42 schreef Kyara het volgende:
Susie
CS, wat leuk de Efteling! Wat Lazi zegt inderdaad. Droomvlucht
En natuurlijk het carnaval. Taatatataatatatatida, taatatataatatatatita! (Heeft iedereen het deuntje weer in zijn hoofd?)
joki en jet gaan de wereld rond, op zoek naar avontuur in een luchtbalonquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
En bedankt!
Lars is ook al zo fan van de filmpjes van Jokie en Jet... ik loop al hele dagen met dat deuntje in mijn hoofd...
Wij hebben alle drie de dvd's. Die worden grijs gedraaid. En in de auto de cd's van de Sprookjesboom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
En bedankt!
Lars is ook al zo fan van de filmpjes van Jokie en Jet... ik loop al hele dagen met dat deuntje in mijn hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |