abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136313389
Hey,

Ik ben 17 jaar en ik heb nu stage via school. ik heb vroeger wel eens vaker mijn enkel omgeslagen of bijna omgeslagen. Maar hij is toen nooit gezwollen of dik geweest. Dit is nu mijn 2de week op stage maar sinds donderdag had ik weer last van mijn enkel net onder de (bult). Ook staat mijn voet meer naar binnen als ik ze van de grond af heb, maar ik weet niet als het nu komt dat ik misschien teveel loop tijdens mijn stage of als het aan iets anders ligt. Ik had de vorige keer wel 3 weken pijn gehad aan mijn enkel toen ik hem had omgeslagen. Ik heb zelf ook zooltjes voor platvoeten. Maar weet dus niet wat het kan zijn en als ik ermee naar de huisarts moet gaan of als ik naar de podotherapeut moet gaan ermee. kan iemand van jullie me ermee helpen?

xx
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:31:11 #2
415936 Autumn-89
Cook with Love
pi_136313415
Je loopt veel op stage.... heb je dan ook goede en stevige schoenen? Dat kan al heel veel problemen voorkomen.. verder zou ik proberen om genoeg rust te nemen (na stage been hoog) en als de klachten blijven aanhouden even langs de dokter gaan.
pi_136313428
goed schoeisel is inderdaad belangrijk als je veel loopt en als je zelf al aangeeft dat je zwakke enkels hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136313442
Ik heb elke dag stevige schoenen aan omdat ik zelf weet dat ik anders pijn kan krijgen. Ik doe ook al een steunkous om en het houd mijn enkel een beetje meer recht. maar zou het dan ook kunnen zijn dat ik die pijn krijg omdat me voet anders staat dan?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:41:06 #5
415936 Autumn-89
Cook with Love
pi_136313521
Ik denk dat een steunkous niet nodig zou moeten zijn.. als je zoveel last van je enkel hebt kun je m.i. beter langs de huisarts gaan...te vaak & te veel gebruik maken van steunkousen, enkelbanden e.d. zorgt er juist voor dat je enkels verzwakken..

Dus langs je huisarts & eventueel langs podotherapeut, misschien moet je je zooltjes eens aan laten passen.
pi_136313649
Mijn zooltjes zijn pas nog gecontroleerd en toen waren ze nog goed. Maar ik laat morgen mijn moeder bellen voor een afspraak want kan deze week zowieso niet bij de ha terecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')