abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136305769
quote:
Ja, zij weet alles zeker want ze is zelf de dader :P
Het gaat haar erom dat ze hem terugkrijgt en dat probeert ze middels als die stalkacties, alleen moet dat natuurlijk wel als bedreigend gezien worden richting haar ouders.
pi_136306048
Laat ik ook even de amateur psycholoog uithangen. :)

Alle dingen die haar 'overkomen' laten toch juist zien hoe 'gewild' ze is.
Ze heeft een stalker die niet wilt dat ze wat met haar ex krijgt maar die wat met haar witl. Haar niet met rust laat totdat hij haar heeft en seks met haar heeft.
Overlijdensadvertenties zodat al haar vrienden kunnen zeggen hoe erg het is als ze er niet meer is.
Haar 'opoffering' om degene te zijn die gestalkt wordt en ze daar niemand mee lastig valt en opkomt voor haar ex-vriendje

duidelijk geval van narcistisch gedrag, maar ook (goh wat vreemd bij een meisje van 16/17) onzekerheid of ze wel leuk genoeg is.

Maar zoals gezegd.. Amateur psychologie. Als rechercheur doe ik het vast beter: Emmelie is de schuldige!
  maandag 3 februari 2014 @ 22:23:26 #28
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_136306068
quote:
The average age of onset is 16 years when the level of intelligence is average or above average.
Dit zegt wikipedia over de pathologische leugenaar. Hoe oud was Emmelie ook weer? :P
FR1908
  maandag 3 februari 2014 @ 22:25:45 #29
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_136306177
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef Generaalneushaar het volgende:
Ja hele familie is vgm een beetje vaag. Ik kom uit de buurt van nunspeet en hoor wel van meerdere dat er iets niet klopt daar.
Dat zijn alleen maar geruchten, wat in het complete verhaal momenteel mist zijn de feiten...
Hoe dan ook, heeft men letterlijk gezegd dat er iets niet klopt of heeft men ook voorbeelden gegeven?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:26:13 #30
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_136306207
quote:
Also, they have shown above level verbal skills.
Ook dit. Ik vond haar wel heel erg diepgaand praten over hoe het effect op haar had voor een 16-jarig meisje..
FR1908
pi_136306239
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:26 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Ook dit. Ik vond haar wel heel erg diepgaand praten over hoe het effect op haar had voor een 16-jarig meisje..
Ja, het viel mij op hoe emotieloos en koel ze doorgaans was, zelfs die (krokodillen?) tranen lieten een hele tijd op zich wachten.
pi_136306287
En ondanks alles blijf ik het een leuk meisje vinden!

*;
pi_136306394
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:25 schreef Starm het volgende:

[..]

Dat zijn alleen maar geruchten, wat in het complete verhaal momenteel mist zijn de feiten...
Hoe dan ook, heeft men letterlijk gezegd dat er iets niet klopt of heeft men ook voorbeelden gegeven?
Nee gewoon mensen van dichtbij en die haar persoonlijk kennen die zo goed als zeker wisten dat ze het gewoon zelf was. Ik snap niet waarom iedereen er zo omheen draait. De enige buiten hun familie die met hun meeluisteren en meekujken zijn de NSA, thats it.
"If you don't know where you're going, any road will take you there."
pi_136306441
Zit nu nog wat op Twitter te lezen. Iemand attendeert op minuut 21. Dat ze wegkijkt op het moment dat vader weer terugkomt de kamer in. Ze niet geschokt is op het moment dat er wordt gezegd in de chat wat er zojuist gebeurd is. Verder zou je wel een reactie verwachten dat ze naar de laptop toe zou rennen om verbaasd te zien wat er gezegd wordt.

Er wordt gevraagd door de dader: Waarom wordt de webcam afgeplakt? Alleen die kan Emmelie gezien hebben, op dat moment zat ze met haar Ipad.. controleren dus dat ding en je hebt d'r op heterdaad.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:34:07 #35
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136306596
Tvp ^O^
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 22:36:26 #36
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136306730
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef Generaalneushaar het volgende:
Ja hele familie is vgm een beetje vaag. Ik kom uit de buurt van nunspeet en hoor wel van meerdere dat er iets niet klopt daar.
quote:
bid aub allemaal dat de dader zich bekendmaakt vanavond. het is ons enige doel van de uitzending. sbs 6 21.30 uur. onopgeloste zaken.
quote:
dank je wel henny. God is almachtig.
'nuf said :')
Fuck the EBU.
pi_136306741
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef Its-okay-to-be-gay het volgende:
En ondanks alles blijf ik het een leuk meisje vinden!

*;

[ Bericht 1% gewijzigd door HulkHeld op 03-02-2014 22:52:38 ]
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 22:38:01 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136306808
quote:

[..]

Ik zeg ook pathologisch leugenaar. Enige verklaring.
Fuck the EBU.
pi_136306844
quote:

[..]

Ja ze was op dit moment 17 maar dat doet daar niets aan af inderdaad.
pi_136306866
Eigenlijk is die hele familie beetje creepy, iedereen reageert ook veelste soft.
pi_136306870
Beter maakt Peter R. een nieuw programma "Oplossen van Onopgeloste Zaken."
pi_136306909
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Generaalneushaar het volgende:
Beter maakt Peter R. een nieuw programma "Oplossen van Onopgeloste Zaken."
HAHAHAHAHAHAH GOEIE GRARPER GENERAALNEUSHAAR.
pi_136306991
Eigenlijk is het heel simpel. Vader heeft een eigen zaak en is dagelijks "erg druk" zn dochtertje wordt gedumpt en voelt zich niet gewaardeerd en niet gehoord door haar ouders. Ze begint zichzelf te stalken en merkt dat het gezin in een keer om haar draait, daar is ze een beetje in doorgeslagen. Vanaf het moment dat ze toegaf dat mailtje te hebben geopent gaf ze in feite toe dat ze zelf haar eigen stalker is.

Die vader is of heel erg dom, maar meer waarschijnlijk; het is daar zon dorp dat met ze allen naar het woord van god leeft en als zoiets dan uitkomt dan ben je een schande.
pi_136307112
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:41 schreef Mac22 het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel. Vader heeft een eigen zaak en is dagelijks "erg druk" zn dochtertje wordt gedumpt en voelt zich niet gewaardeerd en niet gehoord door haar ouders. Ze begint zichzelf te stalken en merkt dat het gezin in een keer om haar draait, daar is ze een beetje in doorgeslagen. Vanaf het moment dat ze toegaf dat mailtje te hebben geopent gaf ze in feite toe dat ze zelf haar eigen stalker is.

Die vader is of heel erg dom, maar meer waarschijnlijk; het is daar zon dorp dat met ze allen naar het woord van god leeft en als zoiets dan uitkomt dan ben je een schande.
Dan zal ze even flink in de biechtstoel moeten gaan zitten en dan is alles weer goed.
pi_136307120
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:41 schreef Mac22 het volgende:

Die vader is of heel erg dom, maar meer waarschijnlijk het is daar zon dorp dat met ze allen naar het woord van god leeft en als zoiets dan uitkomt dan ben je een schande.
Dat valt in nunspeet ook wel weer mee. Dat is vooral zo in hulshorst en andere dorpjes rondom nunspeet.
pi_136307175
Ik ben wel benieuwd of Alberto nog terugkomt op deze aflevering. Ik denk namelijk niet dat hij zomaar durft te concluderen dat ze zelf de dader is geweest en dat ze daarmee haar vader op het verkeerde pad heeft gezet.
pi_136307331
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef HulkHeld het volgende:
Zit nu nog wat op Twitter te lezen. Iemand attendeert op minuut 21. Dat ze wegkijkt op het moment dat vader weer terugkomt de kamer in. Ze niet geschokt is op het moment dat er wordt gezegd in de chat wat er zojuist gebeurd is. Verder zou je wel een reactie verwachten dat ze naar de laptop toe zou rennen om verbaasd te zien wat er gezegd wordt.

Er wordt gevraagd door de dader: Waarom wordt de webcam afgeplakt? Alleen die kan Emmelie gezien hebben, op dat moment zat ze met haar Ipad.. controleren dus dat ding en je hebt d'r op heterdaad.
Zij is zelfs degene die de laptop afplakt :D
pi_136307385
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zij is zelfs degene die de laptop afplakt :D
Ja dat maakt het dan toch duidelijk. Ze plakt hem af en daarna komt dat bericht binnen: Waarom wordt de laptop afgeplakt.
pi_136307638
Weet iemand de namen van medewerkers bij FOX IT? Misschien hebben zij nog wel iets gepost op facebook of twitter...
pi_136307659
Lijkt mij een duidelijke zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')