Alles. Er is niets begonnen op Lowlands en daarna naar de clubs gegaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef portie het volgende:
[..]
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.
Nog niet, wordt mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef theodoor9 het volgende:
Is er eigenlijk al iets over Pitch naar buiten gebracht? Begint ook wel tijd te worden toch?
Veel overlap met Lowlands ook. Dus een Flume en James Holden kan je dus alvast opschrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef theodoor9 het volgende:
Ik benieuwd, wil er al een paar jaar naartoe eigenlijk!
Een Darkside verwacht ik ook wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef theodoor9 het volgende:
Flume stond er vorig jaar ook al. Er zullen zowieso weer veel electronische namen van Rock Werchter overkomen. Al hebben die nog niet veel bevestigingen van die genre tot nu toe.
Persoonlijk vind ik Massive Attack, Moderat, SBTRKT, Caribou, Darkside en Todd Terje wel nicequote:VRIJDAG 4 JULI
Massive Attack - Moderat - SBTRKT - Mount Kimbie - Little Dragon - Lunice - George Fitzgerald - Howling - Zomby - Snakehips - Slow Magic
ZATERDAG 5 JULI
Richie Hawtin - Caribou - Darkside - Buraka Som Sistema - The Gaslamp Killer - Joy Orbison - Todd Terje (live) - Ryan Hemsworth - Kelela - Trippy Turtle - Kuenta i Tambu
Meh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Zodadelijk nieuwe namen voor Paaspop op 3FM
En het zijn geworden:
Nielson, Yellow Claw, Crystal Fighters DJ Set, Guerilla Speakerz, Foreign Beggars, Kraantje Pappie, Breach, Feed Me, Nashville Pussy, Thomas Azier, Medien, Joost van Bellen, Dekmantel Soundsystem, Calyx & TeeBee en Black Sun Empire.
Daar hebben ze gewoon op zitten wachten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:35 schreef theodoor9 het volgende:
Wow Pitch, blijkbaar voelde ik gisteren iets aan! Wat een line-up
Exclusief op Pitch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Woow prachtig en laat Massive Attack aub naar Lowlands ook komen.
http://nu.nl/muziek/37053(...)-festival-pitch.htmlquote:
quote:Het tweedaagse muziekfestival Pitch bevestigt dinsdag de komst van 22 acts naar Amsterdam, waaronder Massive Attack en Richie Hawtin.
Massive Attack is de grote naam voor de eerste festivaldag op vrijdag 4 juli. Ook Moderat, SBTRKT, Mount Kimbie en Little Dragon staan dan op de planken.
Richie Hawtin is een dag later de grote publiekstrekker. De organisatie meldt ook dat Caribou, Todd Terje, Joy Orbison, Kelela en The Gaslamp Killer die dag optreden.
Pitch stelt dat Massive Attack een exclusieve boeking is en deze zomer nergens anders in Nederland te zien zal zijn. De vierde editie van Pitch vindt wederom plaats in Cultuurpark Westergasfabriek in Amsterdam. De kaartverkoop start zaterdag 22 februari om 11.00 uur.
Thanks erg jammer, geen Massive Attack voor mij dan dit jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://nu.nl/muziek/37053(...)-festival-pitch.html
[..]
Dit festival in geen optie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks erg jammer, geen Massive Attack voor mij dan dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |