Kitt will also be there!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef BoerBert het volgende:
Heeft Hoff dronken een locatie aangewezen ofzo?
Waarom precies?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef JackHerrer het volgende:
Moeten we lowlands eigenlijk bedanken voor die shitload aan foute 80s & 90s feesten?
Die 90s avond werd daar altijd behoorlijk gehyped en daarna zag je die feesten ook in poppodia terugkomen. En nu is er voor mijn gevoel elk weekend wel een of ander we love the ..... feest.quote:
Volgens mij waren de 90's avonden er al voordat het naar Lowlands kwam.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Die 90s avond werd daar altijd behoorlijk gehyped en daarna zag je die feesten ook in poppodia terugkomen. En nu is er voor mijn gevoel elk weekend wel een of ander we love the ..... feest.
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de 90's avonden er al voordat het naar Lowlands kwam.
O dat zou goed kunnen hoor die 90s avonden op lowlands waren natuurlijk wel 'iets meer 'muzikaal verantwoord' met die 90s-feesten die je nu ziet. De populariteit nu zal er ook wel mee te maken hebben dat die kaartjes vaak voor zachte prijsjes worden weggedaan op vakantieveilingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de 90's avonden er al voordat het naar Lowlands kwam.
Silent discoquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef portie het volgende:
[..]
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.
Geen idee in hoeverre dit mogelijk is, want stonden ook in de USA geloof ik? Maar zou wel een logische toevoeging zijn. En vorig jaar vlogen artiesten ook over binnen het Pinkpop weekend om zowel in de USA als NL te spelen. Dus het kan wel.twitter:JurrJ twitterde op maandag 17-02-2014 om 14:08:30Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat the 1975 officieus bevestigd is voor #pp14! @PinkpopCentral @pinkpopfest reageer retweet
Ja en het oud hollands acid feestquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef portie het volgende:
[..]
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.
Is dat ooit op Lowlands geweest ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en het oud hollands acid feest
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:36 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is dat ooit op Lowlands geweest ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |