abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136299223
Hallo mensen,

Sinds een week of 4 wonen wij happy in onze nieuwe woning. Echter viel mij vorige week iets op in de badkamer. Op de onderste rij tegels zit er een verkleuring op de tegels. Volgens mij was dit nog niet vanaf het begin het geval. Ik heb met wel met wat schoonmaakproducten een schimmelvlek op de kitnaad proberen te verwijderen. Na die tijd zijn deze vlekken mij pas opgevallen, maar het lijkt me sterk dat dit er mee te maken heeft (kan ook zijn dat het er altijd al zat) iemand een idee wat het kan zijn?

pi_136299572
Ik weet wel wat voor vlekken het zijn :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136300032
Hahah neej neej..dat niet :x. Dat zou wel erg netjes zijn op precies die tegels....
pi_136300182
Je tegels zijn aangetast door gebruik van verkeerde (zure) schoonmaakmiddelen.... Helaas.

Staan vaak wel waarschuwingen op de verpakkingen van de schoonmaakmiddelen om eerst te testen op een stukje waar je aantasting niet goed ziet. Nu is het helaas te laat om er nog iets aan te doen.
pi_136300201
Ik zie geen edit knop op me telefoon. Anyway...kalk, volgens mij niet. Dat zit hoger op de tegels ook wel. Het zijn precies die 2.5 tegel...plus een stukje van de derde tegel.
pi_136300289
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef kirretje het volgende:
Ik zie geen edit knop op me telefoon. Anyway...kalk, volgens mij niet. Dat zit hoger op de tegels ook wel. Het zijn precies die 2.5 tegel...plus een stukje van de derde tegel.
Ik bedoelde de lichte vlek op de 3 gekleurde tegels.... Denk dat die 3 tegels uit een ander kleurbad komen ofzo? Was waarschijnlijk al zo.
pi_136300538
Dat is het volgens mij ook niet. De derde tegel (op de rechter muur) is ook half "verkleurd". Het is net alsof er vocht achter de tegel is gekomen...voor zover dat überhaupt mogelijk is...
pi_136301348
Als het zuur was dan waren de tegels niet zo egaal nu.

Je weet zeker dat je het niet eerder over het hoofd hebt gezien? :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136302495
Wellicht dan toch brakke kitranden. Ik zal morgen nog eens nieuwe fotos schieten hiervan.
pi_136303260
Ben benieuwd.
pi_136333284
Nog eens gekeken. De kitranden op de vloer zijn inderdaad niet het mooiste meer. Hier en daar wat gare plekken..

pi_136357108
Rest van je topic niet gelezen maar ik vermoed lekkage.
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:41:17 #14
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136358927
^^ Dat zou best eens kunnen. Het is wel heel 'toevallig' dat juist dat rijtje tegels is aangetast. Ook die brakke kitrand doet vermoeden dat er wellicht vocht achter die tegels zit.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')