Nee, enlighten mequote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
Weleens iets over De Zwarte Zon gelezen TS?
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef Syd het volgende:
Klinkt interessantben benieuwd naar filmpjes die het een en ander uitleggen.
Is het ook, vooral omdat dit in verband word gebracht met zo beetje elk project wat een beetje mysterie heeftquote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef Syd het volgende:
Klinkt interessantben benieuwd naar filmpjes die het een en ander uitleggen.
Vind het vaak ook wel interessant maar die docu's van de history channel hebben in mijn ogen altijd een beetje te hoog aluhoedje-gehalte.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:20 schreef aequus het volgende:
Dit was nog een docu erover, persoonlijk iets te gefocused op het hele alien gebeuren en het gaat niet heel diep in op de stof. [en 240 P]
Wel leuk om een beeld te krijgen waar het over gaat.
Ben ik met je eens, heb history channel ook al een lange tijd opgegeven als betrouwbare bron of uberhaupt entertainment omdat al hun programma's op een soort loop staanquote:Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind het vaak ook wel interessant maar die docu's van de history channel hebben in mijn ogen altijd een beetje te hoog aluhoedje-gehalte.
Oud topic is oud, maar hier staat een heleboel info in over occulte praktijken:quote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef aequus het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, heb history channel ook al een lange tijd opgegeven als betrouwbare bron of uberhaupt entertainment omdat al hun programma's op een soort loop staan
Was dat trouwens niet ook dat gebeuren waar Goebbels mee bezig was? met dat kasteel van hem enzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oud topic is oud, maar hier staat een heleboel info in over occulte praktijken:
BNW / Het Germaanse Occulte
Ja klopt.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:00 schreef aequus het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet ook dat gebeuren waar Goebbels mee bezig was? met dat kasteel van hem enzo?
Nog uitleg erbij?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
altijd jonge. Was iets met V.R.I.L. tech en dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote-alert ze zou ik zeggenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Salvador op het topicnu Ticker en J0kkebr0k nog !
Aangezien er een soort van doofpotje gaande was in de gevolgjaren van WW2 is alle informatie over deze onderwerpen incompleet, twijfelachtig, of allebei.quote:
Ik hoorde ook over een bel-vormig geval dat neer was gestort ergens in '65 bij een zuidelijke staat ergens.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aangezien er een soort van doofpotje gaande was in de gevolgjaren van WW2 is alle informatie over deze onderwerpen incompleet, twijfelachtig, of allebei.
Je hebt bronnen die stellen dat den Duutsers dealtjes hebben gesloten met aliens voor technologische vooruitgang, anderen zeggen weer dat deze informatie via non-fysieke kanalen aan kwam.. etc.
De ondergrondse projecten van de Duitsers waren ook noemenswaardig uitgebreid en vergevorderd, maar aangezien de USA praktisch alle nazi wetenschappers heeft ingeburgerd via Operation Paperclip en verwante ondernemingen, is die kennis aan de andere kant van de Atlantische Oceaan in de Black Project duisternis gegooid. Er zijn geruchten dat de USA onder de hele landmassa van continentaal Noord-Amerika een ondergronds netwerk heeft met 6-baans snelwegen, etc, gemaakt met de laser-boren die voortkwamen uit de tech waar de nazis mee bezig waren.. Deep Underground Military Base(s) .. Google maar.
Mja, geloven, geloven, je moet niet geloven, je moet zeker wetenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik hoorde ook over een bel-vormig geval dat neer was gestort ergens in '65 bij een zuidelijke staat ergens.
Maargoed, eerlijk gezegd geloof ik niet echt dat Amerika dit soort superwapens/spullen heeft maar ik zal het googlen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |