ja weet ik maar lukt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Warm maken met aan aansteker
Maar meestal een teken van slechte stuf
Ff voorkauwen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef Trollscience het volgende:
er ligt een brokje hasj op mijn bureau maar ik krijg het niet verkruimeld
Snijden eerst?? In kleinere brokjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja weet ik maar lukt niet
is ook troep maar wil gwn ff wat roken
Ik zou het geen eens roken zo slechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef Trollscience het volgende:
ik heb het afgeschaafd met een schaar
Ik was zestien toen ik met veel pijn en moeite een voorgedraaide had gescoord. Daarna vaker bij dezelfde shop kopen, heel snel ook zakjes, maar het duurt toch wel ff om je techniek goed te krijgen. Heb het eerste jaar maar wat lopen aanklooien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel jaar rol-ervaring heb je al dan?
Bwah, voor mij niet eigenlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je een natte scheet laat op de fiets voordat je boodschappen moet doen.
Is dat klachtwaardig ?
Nee het is pas een klacht als het op je boodschappen kwamquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je een natte scheet laat op de fiets voordat je boodschappen moet doen.
Is dat klachtwaardig ?
is toch sws fucking veel moeite allemaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef Trollscience het volgende:
gvd, ik sta die hasj-joint uit het raam te roken, komt mn vader binnenik weggooien natuurlijk (was nog 1/4 ofzo) maar hij dacht alleen dat ik een peuk was aan het roken en het boeide hem niet eens zolang de stank maar buiten bleef
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is toch sws fucking veel moeite allemaal
gewoon zeggen dat je blowt.
mijn ouders weten ook niet dat ik bi ben, ben ook niet van plan ze te vertellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is toch sws fucking veel moeite allemaal
gewoon zeggen dat je blowt.
Houden zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn ouders weten ook niet dat ik bi ben, ben ook niet van plan ze te vertellen
niet dat het me boeit maar t gaat ze gewoon niet aan (net zoals blowen), zolang ik het kan vermijden vertel ik het niet
En als je nou een keer een boy meeneemt naar huis en je ouders betrappen je met die jongen dan staan ze denk ik met een mond vol tanden. Als ze vna te voren weten dat je bi bent zullen ze minder schrikken denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn ouders weten ook niet dat ik bi ben, ben ook niet van plan ze te vertellen
niet dat het me boeit maar t gaat ze gewoon niet aan (net zoals blowen), zolang ik het kan vermijden vertel ik het niet
ik een 5,5quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef Amarantha het volgende:
http://quiz.bnn.nl/eettest/ Allemaal even maken. Was vanavond op tvBen nu bezig haha
Ik heb een 6,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |