is dat de reden dat zo reageertd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet slapen omdat de wiet op is
Ja want daar wordt ik nogal para van en als ik para ben ben ik heel gevat en scherp en ad rem en dan kom ik soms bot en gemeen overquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dat de reden dat zo reageertd?
miss moet je niet zoveel blowen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja want daar wordt ik nogal para van en als ik para ben ben ik heel gevat en scherp en ad rem en dan kom ik soms bot en gemeen over
Ga weg als je hier alleen komt zeiken over wiet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miss moet je niet zoveel blowen?
Ik zeg toch net dat ik nuchter ben en geen wiet meer heb. Dé manier om niet te blowen gr.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miss moet je niet zoveel blowen?
zeiken? ik vraag alleen wat blowen is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg als je hier alleen komt zeiken over wiet.
wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik nuchter ben en geen wiet meer heb. Dé manier om niet te blowen gr.
Wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeiken? ik vraag alleen wat blowen is?
ja en ook nog stuk of drie pillen erbijquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat ga je nu doen dan?
alcohol misbruiken?
Nee ik drink niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat ga je nu doen dan?
alcohol misbruiken?
aangevallen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat?nee je kwam binnen met de opmerking dat wiet voor junks is...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik drink niet.
Maar ik ga denk ik je moeder misbruiken.
Niet perse, ik vraag me gewoon af wat je hier komt zoeken. In het stonerstopic.quote:
Ik drink sowieso niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:17 schreef Thezappa het volgende:
maar het is dus zo als je wiet gebreudt
dan drink je niet????
Begrijpend lezen is moeilijk he?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:17 schreef Thezappa het volgende:
maar het is dus zo als je wiet gebreudt
dan drink je niet????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |