Bak jij?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aldo is ook koel. Ik zie er naar uit met hem pannekoeken te eten.
Denk het niet, is de specialiteit van ara.quote:
Bedanktquote:Op maandag 3 februari 2014 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moeraskat ken ik niet zo goed, maar ze schijnt koel te zijn
Vreemd?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneelstokje is ook een goede gozer. Soms een tikkeltje vreemd op FOK!, maar het hart op de goede plaats denk ik
quote:
Je gaat spijt krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet, is de specialiteit van ara.
Ik ga jou ook meeten, vind ik stiekem wel heel leuk
Veel sterktequote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt![]()
ik ga nu opweg naar zo'n geweldig leuke kring-verjaardag, joy.
succesquote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt![]()
ik ga nu opweg naar zo'n geweldig leuke kring-verjaardag, joy.
Ja, maar dat valt in mijn straatje. Normale mensen zijn saaiquote:
Denk het niet, sof mag je. Ik vertrouw haar daar opquote:
haha jij heet Daan. Wat een debiele naam.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:16 schreef Rockiejj het volgende:
Daan, it's time to drink water!
Vind die WaterMinder app nu al kut haha
Dat is waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt in mijn straatje. Normale mensen zijn saai
Nee hoor. Lang verhaal.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha jij heet Daan. Wat een debiele naam.
Ik kom niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ben wel benieuwd naar die meet.
Komen wel wat leuke mensjes.
Klinkt interessant. Misschien zal ik het een en ander naar jou doorspelen via haar.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet, sof mag je. Ik vertrouw haar daar op
ik ken er eenaantal nietquote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ben wel benieuwd naar die meet.
Komen wel wat leuke mensjes.
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Misschien zal ik het een en ander naar jou doorspelen via haar.
Wie komen er uberhaupt?!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ken er eenaantal niet
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere meet schat.
Wees maar niet bang.
quote:
Gaat over een andere meet de dag daarna, maar op de pannekoekendate: ara, jij, sof, aldo, krek, misschien tsjok en ik weet niet of VH er dan isquote:
Euhm, C_M, Fera, Bambi en Faxie ken je niet geloof ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ken er eenaantal niet
Jullie gaan de dag erna ook meeten?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat over een andere meet de dag daarna, maar op de pannekoekendate: ara, jij, sof, aldo, krek, misschien tsjok en ik weet niet of VH er dan is
herkansingquote:Op maandag 3 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Zal ik leren voor mijn tentamen of lekker voor de herkansing gaan?
Enkel mijn meets zijn stoerquote:
Fuck je rijbewijs, fuck je pinpasquote:Op maandag 3 februari 2014 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
herkansing
ik ben mijn portemonnee kwijt
en er zat nog een halve gram coke in
C_m of c_a?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, C_M, Fera, Bambi en Faxie ken je niet geloof ik.
Maar die zijn tofjes. Anders waren we geen vriendjes geweest.
Ik hoef nu dus mooi niet meer te komenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
ik zie door de meets de meet niet meer
ofzo
Kost dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
herkansing
ik ben mijn portemonnee kwijt
en er zat nog een halve gram coke in
Ik met ara, VH, kaneel, heloef (hopelijk) en een ander stel die ik niet echt kenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie gaan de dag erna ook meeten?
en id kaart en zorgpasquote:Op maandag 3 februari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel mijn meets zijn stoer
[..]
Fuck je rijbewijs, fuck je pinpas
IK WIL MIJN COKE
hij kan op vier plaatsen liggenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kwijt, kwijt. Of je kunt het nu gewoon even niet vinden?
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij kan op vier plaatsen liggen
en sommige plekken zijn meer dan 3 hectare groot
ik maak mij ernstig zorgen
oh ja wel hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Geen vertrouwen in je Poolse matties en en het terugbrengen van bezit?
Heb je Inso nog wel een bemoedigend gedicht gestuurd? Ik ben gisternacht geëindigd met een ode aan bekkenstoten.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ja wel hoor
weet niet wat die met mijn pinpas moeten
ik heb hem succes gewenst op de whappquote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Inso nog wel een bemoedigend gedicht gestuurd? Ik ben gisternacht geëindigd met een ode aan bekkenstoten.
Ik louter in voicechats. Hij zal nog lang met een erectie rondlopen ben ik bang.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb hem succes gewenst op de whapp
Ik jou welquote:Op maandag 3 februari 2014 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit in het wild gezien
hapquote:Op maandag 3 februari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk mij dan provoceren. Hap dan een keer
Ja primaquote:
Sgtquote:Op maandag 3 februari 2014 17:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja primadruk bezig met studie enzo
En met jou
Zeg het isquote:
Heh, die doet nu een andere opleidingquote:
Jammerquote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heh, die doet nu een andere opleiding
Mja achquote:
True dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja achniks aan te doen toch
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_energiedrank__.html
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_energiedrank__.html
jij weer met je hollywoodquote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hollywood snolletjes op de foto ook
De gemiddelde volwassene drinkt minstens vijf koppen koffie per dag maar pas op voor dit hoor! Ik hoop trouwens dat een leerling met dit in zijn hand zich helemaal naar de tering zuipt met vodka op school.quote:
De vergelijking gaat ook echt helemaal nergens over.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gemiddelde volwassene drinkt minstens vijf koppen koffie per dag maar pas op voor dit hoor! Ik hoop trouwens dat een leerling met dit in zijn hand zich helemaal naar de tering zuipt met vodka op school.
Waar?quote:
Hollywood.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vergelijking gaat ook echt helemaal nergens over.
[..]
Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |