Uuuhhh... Ik kan niet voor anderen redeneren, maar ik kan niet van mezelf zeggen dat ik ervan geniet om naar een man te kijken die ik niet als een lustobject zie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef wonderer het volgende:
Je hoeft er toch niet mee naar bed te willen om de aanblik te kunnen waarderen?? Of ben ik de enige die zo denkt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dan moet je op de spoiler drukken, maar hier nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Dat zangertje is nogal een gevalletje looking like Tarzan talking singing like Jane.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik kwam dit filmpje trouwens tegen op Youtube (via de soundtrack van Bridegroom) en ik moest meteen aan jou denken Moofasah.
![]()
Je zegt het goed: Hoe kun ''jij'' hem niet aantrekkelijk vinden. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben wel serieus, hoe kan ik hem niet aantrekkelijk vinden.
Smaken verschillen. Ik moet er niet aan denken om naast hem wakker te worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben wel serieus, hoe kan ik hem niet aantrekkelijk vinden.
Heerlijk hoe jij alles kan afbranden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zangertje is nogal een gevalletje looking like Tarzan talking singing like Jane.
Z'n vriendje is qua uiterlijk wel oke, maar de zoetsappigheid van dat clipje is niet mijn ding. En dan zeg ik het toch heel netjes
Maak je daar maar niet druk om. Denk eerder dat je nooit meer wakker wordt nadat je met hem mee naar huis bent gegaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik moet er niet aan denken om naast hem wakker te worden.
LOL. Ik heb het toch zachtaardig verwoord. Wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij alles kan afbranden.![]()
Oh echt hoor, ik voel me eigenlijk vrijwel alleen maar aangetrokken tot mensen van mijn leeftijd, maar deze kerel, ookal is hij begin 40 ik fantasseer nogsteeds over hem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik moet er niet aan denken om naast hem wakker te worden.
Nou nou, dat is toch ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oke, ik ben sprakeloos door de bovenstaande posts.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dan moet je op de spoiler drukken, maar hier nogmaals:Wat een griezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
Wat is er nou griezelig aan hem?quote:
Zijn lippen, zijn haar en de oogschaduwquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat is er nou griezelig aan hem?
Ah, dat hebben wel meer mensen. Meestal vind ik die mensen ook griezelig ja, maar dat komt omdat het vaak vrouwen zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zijn lippen, zijn haar en de oogschaduw
Dit is toch veel leukerquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ah, dat hebben wel meer mensen. Meestal vind ik die mensen ook griezelig ja, maar dat komt omdat het vaak vrouwen zijn.
Dammquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker
http://profile.coverpixs.(...)01-30_13-36-31_1.jpg
http://files.myopera.com/(...)89191152_574_574.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |