Okee, dan was het met een of andere band van hem. Niet heel boeiend in ieder geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damon Albarn heeft nog nooit solo opgetreden op een nederlands festival
Wat vind jij dan spannend en origineel? Anderen vinden dit namelijk geweldig. Het is puur en alleen een kwestie van smaak. Ik vind MGMT namelijk aardig 'spannend'..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef Nielsch het volgende:
Down The Rabbit Hole heeft de Black Keys en MGMT. Nee, dat is lekker spannend en origineel![]()
Jij was er duidelijk niet bij op LL 2008quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat vind jij dan spannend en origineel? Anderen vinden dit namelijk geweldig. Het is puur en alleen een kwestie van smaak. Ik vind MGMT namelijk aardig 'spannend'..
Of in Paradiso. Zeer toffe muziek hoor, maar wat een passieloos en saai optreden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij was er duidelijk niet bij op LL 2008
Neequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op album vind ik ze niet slecht. Zou het toch proberen als ze op een festival zouden staan waar ik was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal vrij weinig uit. Zonnetje, biertje erbij, vette hap, leuke mensen kijken, meisjes in bikini nastaren, gitaarband op de achtergrond...quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat vind jij dan spannend en origineel? Anderen vinden dit namelijk geweldig. Het is puur en alleen een kwestie van smaak. Ik vind MGMT namelijk aardig 'spannend'..
Ah het was op Werchter met z'n The Good, The Bad en The Queen project. De tyfus wat was dat langweilig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damon Albarn heeft nog nooit solo opgetreden op een nederlands festival
Daar mag je nog wel bekers rapen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DTRH is absoluut niet spannend, staat vol met LL-afdankertjes
BKS ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DTRH is absoluut niet spannend, staat vol met LL-afdankertjes
Hier word ik dus weer niet blij van. Ik ga niet naar een festival om te koken. Vlotten bouwen hoeft van mij ook niet zo, anders was ik wel bij de scouting gegaan.quote:Je bent zelf aan zet, dus draai je plaatje, kook je potje, bouw je vlotje, hip je hopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |