Ja!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
+1quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
Kwispelen!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 15:43:55 ]
Dat doet de mijne ook. Helemaal als ze genoeg gegeten heeft of iets niet lustquote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Beide heel herkenbaar. Luuk is ook een hoofdschudder en een fladderaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
wat fijn om te horen dat jij het herkent! Ze is bijna 7 maanden. Vooralsnog aangewezen op jurkjes en draag ik soms dus stiekem een positiebroek.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:11 schreef L-E het volgende:
Kiwi, hoe oud is je meisje nu? Die ks-flap trok hier pas weg zo rond de 6 maanden. Heb me er erg druk om gemaakt, maar is niets meer van te zien nu. Wel nog last van het litteken ja, zeker bij vochtig weer gaat het jeuken/trekken en de gevoelloosheid is ook al een stuk minder dan een paar maanden geleden, Ik denk dat je het nog wat tijd kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |