SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu al 6 "youtubers" gezien die dat gebruiken en sommige mensen gebruiken het zovaak dat ze gewoon precies moeten weten waar ze die pass heen moeten sturen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je bedoelt die "Ksi" aftrap. Heb ik niet zoveel last van. Heel af en toe vliegen ze er in.
Effectiefst is hem gewoon schuin naar boven te geven.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik loop dan vaak al met een speler naar achter, als ik die LB-Y zie aankomen. Maar zelfs dan gaat de aids verder, doordat je automatisch van poppetje gewisseld wordt. Dan ook nog eens naar een speler die het dichtste bij degene staat die de LB-Y geeft. Dus niet dat je wisselt naar een speler die vlakbij staat, daar waar de bal gaat komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen pace in FIFA 13 kon je zelf nog wat doen tegen LB-Y kun je niets doen omdat de computer verkeerd instapt of staat te dromen.
Dus je hebt wederom geen gelijk.
GrandescoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo lang je volgens mij de keeper niet pulled, red of mijn keeper hem of schiet hij hem naast of pakt de keeper hem gewoon. Maar ik kan je frustratie met deze onzin begrijpen.... alleen ik merk er niet zoveel van. Wel veel wannabes die het proberen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nu al 6 "youtubers" gezien die dat gebruiken en sommige mensen gebruiken het zovaak dat ze gewoon precies moeten weten waar ze die pass heen moeten sturen.
Effectiefst is hem gewoon schuin naar boven te geven.![]()
Of je speler staat gewoon te kijken hoe die bal over zich heen vliegt en blijft stil staanquote:Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik loop dan vaak al met een speler naar achter, als ik die LB-Y zie aankomen. Maar zelfs dan gaat de aids verder, doordat je automatisch van poppetje gewisseld wordt. Dan ook nog eens naar een speler die het dichtste bij degene staat die de LB-Y geeft. Dus niet dat je wisselt naar een speler die vlakbij staat, daar waar de bal gaat komen.![]()
Nee maar LB-Y is goed te verdedigen hoor![]()
![]()
Heb wel eens gehad dat de keeper automatisch uit kwam lopen, die probeerde de bal toen weg te boksen op randje 16 maar die tikt hem zo boven de verdediger (die de bal makkelijk weg kon koppen) zo in eigen doel. Echt een wat de fuck momentje, natuurlijk gelijk de keeper wisselen.![]()
Ik heb wel vaker gehad dat mijn keeper gewoon gaat liggen op het randje 16 als hij uitkomt en de bal er gewoon in valt.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb wel eens gehad dat de keeper automatisch uit kwam lopen, die probeerde de bal toen weg te boksen op randje 16 maar die tikt hem zo boven de verdediger (die de bal makkelijk weg kon koppen) zo in eigen doel. Echt een wat de fuck momentje, natuurlijk gelijk de keeper wisselen.![]()
![]()
Ik heb wel eens gehad dat ik mijn keeper uit liet komen en dat hij de bal miste waardoor de tegenstander zo kon scoren![]()
![]()
Ik vind deze Fifa toch echt veel beter dan die van vorig jaar (toen was ik nu al lang afgehaakt) en ik vind dure teams die op papier goed zijn nu ook daadwerkelijk beter spelen, dat was in FUT 12 (mijn favo Fifa) bv. weer niet zo.
Jammer is alleen een kutwebapp en markt, het trade aspect is aardig verneukt met dank aan al die glitchers in het begin.
Verder zijn crosses altijd al OP geweest, alleen dit jaar valt men er plots massaal over. Ik scoorde vorig jaar meer cross-koppen goals dan dit jaar voor mijn gevoel. LB + Y is ook van alle tijden.![]()
Maar iedereen heeft het wel vaker tegen, dat is een feit.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef Grandesco het volgende:
Ach ja, soms heb je aids mee en soms heb je het tegen.Bij Fifa 12 was dat wel heel erg ja. Dat is ook het enige jaar dat ik mijn coins heb verkocht en met goedkope teams ben gaan spelen. Toen was ik echt onverslaanbaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind deze Fifa toch echt veel beter dan die van vorig jaar (toen was ik nu al lang afgehaakt) en ik vind dure teams die op papier goed zijn nu ook daadwerkelijk beter spelen, dat was in FUT 12 (mijn favo Fifa) bv. weer niet zo.![]()
Wel wel veel scheelt zijn de single matches. Denk dat ik als ik alleen seasons speelde het spel allang verkocht had, want dat is wel kut, net als vorig jaar.![]()
Heb nog geen 1 single match gespeeld. Vond dat vroeger altijd zo kut. Duurde altijd 10 minuten voordat je een tegenstander vond die tegen je durfde te spelen, ook al was de rating van zijn team hoger...quote:Op maandag 3 februari 2014 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Wel wel veel scheelt zijn de single matches. Denk dat ik als ik alleen seasons speelde het spel allang verkocht had, want dat is wel kut, net als vorig jaar.
Daarnaast vind ik het leuker om ergens voor te spelen, maar dat 2k toernooi heb ik nu wel gezien en divisie 1 roept een hoop frustratie op.![]()
Was leuk geweest als de prijs die je krijgt voor het winnen van de goldcup omhoog gaat als je hem vaker wint.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog geen 1 single match gespeeld. Vond dat vroeger altijd zo kut. Duurde altijd 10 minuten voordat je een tegenstander vond die tegen je durfde te spelen, ook al was de rating van zijn team hoger...
Daarnaast vind ik het leuker om ergens voor te spelen, maar dat 2k toernooi heb ik nu wel gezien en divisie 1 roept een hoop frustratie op.![]()
Koop twee CB's -> Place in active squad -> "Is goed man ik zet er een op goal en de ander rechtsback, graag gedaan"![]()
![]()
Of dat je na de 1e keer ook gewoon een pack blijft krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was leuk geweest als de prijs die je krijgt voor het winnen van de goldcup omhoog gaat als je hem vaker wint.![]()
Maar die kan ik al sinds het begin niet spelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:22 schreef StevenHyde het volgende:
bronze toernooitjes blijven wel leuk hoor![]()
Plaatje doet het niet meer.quote:
Ik ben er naar op zoek, ging om een logo van een bedrijf "Dyslexie" op een muur waar een typefout in stond. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Foto was genomen in Nijmegen..
Op deze locatie:
https://maps.google.com/?(...)p=12,318.67,,0,-0.33
Alleen staat hier dat Dyslexie nog niet op, oudere foto op Google.![]()
Ik vind H2H best wel leuk om soms te spelen hoor. Heb soms van die dagen dat ik echt heel veel H2H speel (en dan raak ik weer een maand m'n PS3 niet aan.)
Beetje jammer alleen dat je van de 10 potjes er 8 tegen Real Madrid speelt en 2 tegen PSG.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb H2H t/m divisie 4 doorgespeeld met Colombia en PSV, toen kwam ik meestal Galatasaray en Schalke tegen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind H2H best wel leuk om soms te spelen hoor. Heb soms van die dagen dat ik echt heel veel H2H speel (en dan raak ik weer een maand m'n PS3 niet aan.)
Beetje jammer alleen dat je van de 10 potjes er 8 tegen Real Madrid speelt en 2 tegen PSG.![]()
Schaars valt me laatste tijd ook wat tegen maar vraag me af of 1 van die twee het beter kantwitter:RikElfrink twitterde op maandag 03-02-2014 om 14:31:27Wat geluisterd op De Herdgang bij de #PSV-volgers. Conclusies: Hiljemark/Hendrix erin, Maher en misschien ook Schaars naar de bank. reageer retweet
![]()
![]()
Zuivere sliding op de bal...quote:Op maandag 3 februari 2014 14:33 schreef Zhano het volgende:
Heb ik mn team-Zhano bril op of is dit gewoon op de bal?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb ik zo vaak ja. Gewoon perfecte sliding echt mega frustrerendquote:Op maandag 3 februari 2014 14:33 schreef Zhano het volgende:
Heb ik mn team-Zhano bril op of is dit gewoon op de bal?![]()
![]()
Om die reden durf ik vaak geen slidings meer te maken...dan maar proberen aanvaller van de bal te duwenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak ja. Gewoon perfecte sliding echt mega frustrerend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Njah in dit geval had het niet eens zo ver moeten komen, maar ik zit nog wat te prutsen op PS4quote:Op maandag 3 februari 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Om die reden durf ik vaak geen slidings meer te maken...dan maar proberen aanvaller van de bal te duwenWil nog niet helemaal zoals op de 3. Deze tegenstander schoot de vrije trap er trouwens in door de bal op te wippen voor een tweede speler. Ik kreeg geen speler in de baan van het schot dus goal
2e keer in de wedstrijd...
![]()
Hoe doet je dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah in dit geval had het niet eens zo ver moeten komen, maar ik zit nog wat te prutsen op PS4Wil nog niet helemaal zoals op de 3. Deze tegenstander schoot de vrije trap er trouwens in door de bal op te wippen voor een tweede speler. Ik kreeg geen speler in de baan van het schot dus goal
2e keer in de wedstrijd...
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
leuke filmquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Balo in de spits, Arteta en Ramires op CDM en dan die braziliaanse rb uit de russian league?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee of ik iets kan maken met deze spelers? Lijkt me lastig met Santi op CAMi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Sandro op CDM zou kunnen...quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee of ik iets kan maken met deze spelers? Lijkt me lastig met Santi op CAMNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zitten Santi en Hulk op 6 chem toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Balo in de spits, Arteta en Ramires op CDM en dan die braziliaanse rb uit de russian league?![]()
Was een snelle gok, ik ga even puzzelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zitten Santi en Hulk op 6 chem toch?
Iemand potje PS3?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat werkt inderdaad thanks!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:48 schreef DutchSL het volgende:
Balo
Shaarawy-Cazorla-Hulk
Arteta-Witsel
Santon-Koscienly-Vermaelen-Fernandes
Mignolet
Zoiets?![]()
Hoezo niet? Kan ie niemand vinden of wat voor melding krijg je?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar die kan ik al sinds het begin niet spelen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iemand een idee voor een leuk teampje met Eduardo Vargas (T)? 41212 (normaal of 2) of 4312... Liefst met Vidal ofzo en wat silvers.![]()
Ben hem nog maar een keer tegen gekomen, toen domineerde hij ook aardig...maar dat kan ook aan de tegenstander liggen. Was een goeie spelerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
There was an error creating your game session. Please try again later.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan ie niemand vinden of wat voor melding krijg je?![]()
Niemand wil hier zn vingers aan brandenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:53 schreef Zhano het volgende:
Iemand een idee voor een leuk teampje met Eduardo Vargas (T)? 41212 (normaal of 2) of 4312... Liefst met Vidal ofzo en wat silvers.![]()
![]()
Kan het nu even niet doen als de baas in dezelfde kamer zitquote:Op maandag 3 februari 2014 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niemand wil hier zn vingers aan branden
Maar zat goede Chileense silvers in de Serie A, o.a. Carmona en Fernandez (een soort Machado, veel te laag rated omdat hij CM ipv CAM is), moet niet zo moeilijk zijn daar mee te bouwen.
En Alexis Sanchez er natuurlijk bij.![]()
Geen tijd voor creatief gedoequote:Op maandag 3 februari 2014 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niemand wil hier zn vingers aan branden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wel FOK!en?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan het nu even niet doen als de baas in dezelfde kamer zit
Maar zat goede Chileense silvers in de Serie A, o.a. Carmona en Fernandez (een soort Machado, veel te laag rated omdat hij CM ipv CAM is), moet niet zo moeilijk zijn daar mee te bouwen.
En Alexis Sanchez er natuurlijk bij.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb nu even geen ideeën. Wel is dit mijn nieuwste creatie:quote:Op maandag 3 februari 2014 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niemand wil hier zn vingers aan branden![]()
maar dan met NIF Onazi en die bevalt tot nu toe ook wel goed.![]()
Is die het geld waard (Alexis)?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan het nu even niet doen als de baas in dezelfde kamer zit
En Alexis Sanchez er natuurlijk bij.
Matigol lijkt me wel tof om te hebbenTwijfel nu of ik wel die Chilenen zal doen of gewoon een simpel BBVA teampje zodat ik spelers die niet bevallen kan wisselen ipv het hele team weer te moeten abandonen
![]()
![]()
Als je wacht op de volgende transfer batch kun je Welliton naar Vargas zetten
SIF Sanchez doet het wel goed bij mij, na Diego Costa meest scorende speler van mijn team.
.edit, Hernanes heeft ook meer goals![]()
![]()
Die mot ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Als je wacht op de volgende transfer batch kun je Welliton naar Vargas zetten
SIF Sanchez doet het wel goed bij mij, na Diego Costa meest scorende speler van mijn team.
.edit, Hernanes heeft ook meer goals![]()
![]()
Kan zijn. Maar de sweatyness van Welliton vorig jaar heeft me voor altijd allergisch gemaakt voor hemquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Vargas is sweatier dan Welliton dit jaar hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welliton
EmenikeJammer dat hij nu bij zo'n kut club speelt.
en nu maar wachten op een reactie....
Jij houdt echt van mannen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welliton
en nu maar wachten op een reactie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doumbia niet verafgodenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welliton
en nu maar wachten op een reactie....![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij houdt echt van mannen.Vooral van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welliton is dit jaar best wel slecht.. vorig jaar kwam ik hem bijna nooit tegen maar ik had nooit echt moeite met hem. Hij was dan wel snel maar door zijn ball control kreeg hij de bal niet altijd goed mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Vargas is sweatier dan Welliton dit jaar hoor![]()
Je kwam hem nooit tegen, omdat hij niet in 43 chem bronze teams zat ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welliton is dit jaar best wel slecht.. vorig jaar kwam ik hem bijna nooit tegen maar ik had nooit echt moeite met hem. Hij was dan wel snel maar door zijn ball control kreeg hij de bal niet altijd goed mee.
gr gr![]()
Ik heb vorig jaar divisie 1 gewonnen met een silver team. gr grquote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kwam hem nooit tegen, omdat hij niet in 43 chem bronze teams zat ja.
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je kunt hem linken met dezelfde 100 standaard Brazilianen die iedereen gebruikt ja. Ik vind er gewoon geen kut aan...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef DutchSL het volgende:
Welliton is met 4/4 en h/l gewoon een ideale spits. Net als Pato.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar divisie 1 gewonnen met een silver team. gr grWant ja, dat is moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You heard me thinkingquote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kwam hem nooit tegen, omdat hij niet in 43 chem bronze teams zat ja.
gr gr
Ik ben die gast vorig jaar honderden keren tegengekomen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, maar ik kwam hem wel meerdere keren tegen. En vorig jaar was ik uiteraard veel beter dan dit jaar.quote:
Jij vindt jezelf volgens mij wel heel goed![]()
![]()
De zeeuw had in fut toch een Spartak transfer?
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/373530/Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
De zeeuw had in fut toch een Spartak transfer?
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/373530/![]()
![]()
komt door de TT. Net was hij nog de helft.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Grandesco het volgende:
IF Pelle is gewoon 27k![]()
Wat heb ik gemistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
komt door de TT. Net was hij nog de helft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achteraf een koe in de kont kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Die prijs van IF Luishad hem moeten kopen toen die 35k was.
Ik heb sowieso weinig coins over voor IF-versies van backs, die maken doorgaans het verschil niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook niet, maar heb NIF Luis al en wil hem eigenlijk ook in een ander team omdat Alex Sandro kut is, maar wil geen spelers dubbele dienst laten draaien.![]()
Alex Sandro is echt een koning in mijn teamquote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik ook niet, maar heb NIF Luis al en wil hem eigenlijk ook in een ander team omdat Alex Sandro kut is, maar wil geen spelers dubbele dienst laten draaien.. Maakt echt de beste overlapping runs van alle LB's die ik heb geprobeerd.
![]()
Die prijs van een bitcoinquote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Die prijs van IF Luishad hem moeten kopen toen die 35k was.
had ze moeten kopen toen ze nog 1 dollar waren
![]()
Iemand tips voor mij team? Heb 15k te besteden.
-------Ibarbo-------Martinez-------
-------------Muriel-----------------
----Zuniga------------Cuadrado----
-------------Guarin-----------------
-Constant--Zapata--Mexes--Abate-
-------------Abbiati-------------![]()
Heb jij toen ook een hele middag als een autist zitten te bieden op bidcoins voor 95 cent terwijl je voor 1 dollar kon krijgen?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die prijs van een bitcoinhad ze moeten kopen toen ze nog 1 dollar waren
Ik wel namelijk met Luis zaterdag voor 30k![]()
![]()
eindbaas iddquote:Op maandag 3 februari 2014 16:04 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Alex Sandro is echt een koning in mijn team. Maakt echt de beste overlapping runs van alle LB's die ik heb geprobeerd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fatsoenlijke keeper halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef boyd153 het volgende:
Wat succes?quote:
Per 24 uur 0,01 coinROI binnen 1,5 maand.
Guarin op CAM, De Rossi/Pogba CDM, El Sha/Mertens op LM, Maicon op RB, en fatsoenlijke CB's (Ogbonna & Benatia b.v.)quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef boyd153 het volgende:
Ja en dan per 1 a 2 maanden max 800 euro?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat succes?
Per 24 uur 0,01 coinROI binnen 1,5 maand.
![]()
en RCBquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk zakcentje voor alleen 5 USB plugjes in een Raspberry PI.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en dan per 1 a 2 maanden max 800 euro?
En het ligt er trouwens aan hoeveel blocks je weet te decrypten soms heb je wat meer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mexes niet mee gespeeld, omdat ik hem IRL een opperkneus vind en er zat betere opties zijn, maar hij lijkt me in FUT niet zo heel slecht best goed.quote:![]()
En waarom doe je het dan niet? Of doe je het al?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leuk zakcentje voor alleen 5 USB plugjes in een Raspberry PI.
En het ligt er trouwens aan hoeveel blocks je weet te decrypten soms heb je wat meer.![]()
Doe ik ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En waarom doe je het dan niet? Of doe je het al?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vergeet je stroomrekening niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leuk zakcentje voor alleen 5 USB plugjes in een Raspberry PI.
En het ligt er trouwens aan hoeveel blocks je weet te decrypten soms heb je wat meer.
gr gr nuon![]()
Okequote:![]()
Nooit over nagedacht ook wat andere coins te minen?Dat heeft hij wel ingecalculeerd geniusquote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vergeet je stroomrekening niet.
gr gr nuon![]()
Is Guarin goed op CAM? En Abbiati is idd een kut keeperquote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Guarin op CAM, De Rossi/Pogba CDM, El Sha/Mertens op LM, Maicon op RB, en fatsoenlijke CB's (Ogbonna & Benatia b.v.)![]()
![]()
Ja dat zit er wel bijgerekend.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vergeet je stroomrekening niet.
gr gr nuon
Ik kon heel goedkoop van die miners op de kop tikken dus gelijk maar gedaan.
Verbruiken haast geen fluit en die Raspberry pi draait ook op 3.5Ja daar moet ik eens even in gaan verdiepen maar de meeste zijn al zo ver uitgemined door de uitgevers dat de er te veel blocks zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke![]()
Nooit over nagedacht ook wat andere coins te minen?
[..]
Dat heeft hij wel ingecalculeerd geniusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop het ook.. ik wil de getransferde Hoesen hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk komen er vanavond weer transfers uit. Ik moet broodnodig Diego hebben![]()
Marchetti of die van Inter in de goal en dan Hernanes of Guarin op CAMquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef boyd153 het volgende:
[..]
Is Guarin goed op CAM? En Abbiati is idd een kut keeper![]()
Hernanes kan niet, omdat Jackson Martinez.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marchetti of die van Inter in de goal en dan Hernanes of Guarin op CAM![]()
Barca stadion gaat 420 miljoen kosten, na de 400 miljoen van Real
Ziet er wel beter uit dan het nieuwe Bernabeu imo
Hou niet zo van die Bayern-achtige stadions met "rare vormen".![]()
Hebben jullie ook last dat je niet kan connecten met het EA forum. Soms doet tie het wel maar heel vaak niet![]()
leuker dan steeds tegen Sturridgequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dan Jackson eruit en Balo erin ofzoquote:Op maandag 3 februari 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hernanes kan niet, omdat Jackson Martinez.![]()
zet dan balo in de spitsquote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eens proberen. kijken hoe het speeltAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robinho lone striker lol.gifquote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil het eens proberen met Robinho. Kan altijd Balo daar nog neerzetten![]()
Wikipedia is vertaald naar wikipedy (waaromy), maar edit source is niet vertaaldquote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://fy.wikipedia.org/wiki/Reedriden
Even een wizigje maken![]()
2 wedstrijden achter elkaar wil ik wisselen in de rust en na die wissels verliezen mijn tegenstander de connectie met de EA servers.![]()
lekker exploiten dus xD...quote:Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar wil ik wisselen in de rust en na die wissels verliezen mijn tegenstander de connectie met de EA servers.![]()
Zit je nu dure golds in te laten vallen tegen die arme bronze teamsquote:Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
oh oh..ik voorzie weer een nieuwe kutglitch die het spelen onmogelijk gaat makenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar wil ik wisselen in de rust en na die wissels verliezen mijn tegenstander de connectie met de EA servers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SNEL DS2 HAAL HET WEG VOOR DE LURKERS HET OVERNEMEN!!!1!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh oh..ik voorzie weer een nieuwe kutglitch die het spelen onmogelijk gaat maken![]()
1 keer vond ik het niet erg want de tegenstander ging mij sshhh'en in een single match.. lekker voor die kut vent dat zijn connectie uitviel.![]()
Show eens?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben overgestapt op silver/gold hybrids maar ja, mensen geven me nog steeds de stempel van bronze user.![]()
Met Saviola in de spits toch? Wil dat wat, als lone striker?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de link hier vanmiddag al geplaatst. Het is een Hellas Liga/Serie A/Ligue 1 hybrid.![]()
![]()
Het is wel een baasje maar kansen creëren met dit team gaat niet altijd even goed. Ik wacht totdat de getransferde Hoesen er is en dan zet ik die in de spits en Stoch op LW.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met Saviola in de spits toch? Wil dat wat, als lone striker?![]()
Vorig jaar waren silver/gold teams wel echt geniaal. Dit jaar is mijn favo team officieel ook een mix, maar met 9 golds en 2 silvers kan ik dat eigenlijk niet zeggen
Ik vind silvers toch wat minder goed meekomen over het algemeen. Maar daar staat tegenover dat dure/high rated spelers nu wel gewoon goed zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die spelers bewegen echt als mongolen op de PS4Op PS3 had ik veel fijnere controle. Lijkt wel of ze weer terug zijn naar 8 richtingen
![]()
![]()
Haal je PS3 maar weer van de zolder, en ruil je game inquote:Op maandag 3 februari 2014 18:19 schreef Zhano het volgende:
Die spelers bewegen echt als mongolen op de PS4Op PS3 had ik veel fijnere controle. Lijkt wel of ze weer terug zijn naar 8 richtingen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PS3 staat nog, voor GTA V. Maar op de PS3 waren ze vergeten bij de single matches de EA aids toe te voegen, dat hebben ze bij de PS4 versie even gecorrigeerd. Wat een trieste grafbende zegquote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haal je PS3 maar weer van de zolder, en ruil je game in![]()
![]()
Al die next-gen users tot dusver hadden het over hoeveel beter het was en jij precies tegenovergesteldequote:Op maandag 3 februari 2014 18:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
PS3 staat nog, voor GTA V. Maar op de PS3 waren ze vergeten bij de single matches de EA aids toe te voegen, dat hebben ze bij de PS4 versie even gecorrigeerd. Wat een trieste grafbende zeg![]()
![]()
Inderdaad. Eindelijk iemand van WC-eend die niet WC-eend adviseertquote:Op maandag 3 februari 2014 18:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die next-gen users tot dusver hadden het over hoeveel beter het was en jij precies tegenovergestelde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja het is alsof ik een team vol Bas Dostjes heb. En die tegenstanders hebben alle mazzel van de wereld. Net schiet ik 3 op rij op de paal na een goede actie, en bij hem stuitert de bal per ongeluk voor zn voeten op het middenveld en die ramt hij ff in de kruising met een 6 chem O'Shea....quote:Op maandag 3 februari 2014 18:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die next-gen users tot dusver hadden het over hoeveel beter het was en jij precies tegenovergestelde![]()
Doe nou niet zo neerbuigend over je tegenstanders. Als je hem zo in de kruising ramt met 6 chem O'Shea, moet je echt wel goed zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja het is alsof ik een team vol Bas Dostjes heb. En die tegenstanders hebben alle mazzel van de wereld. Net schiet ik 3 op rij op de paal na een goede actie, en bij hem stuitert de bal per ongeluk voor zn voeten op het middenveld en die ramt hij ff in de kruising met een 6 chem O'Shea....
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trapzquote:Op maandag 3 februari 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welliton
en nu maar wachten op een reactie....![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Fuck chemistry, nog 3 spelers bedenken.
Ik ben Guarin fan, maar die heeft wel h/mquote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Zhano het volgende:
Beste CDM in de Serie A? Graag groot/sterk. Heb Vidal en Pogba al.
Slechts 1.83, maar wel erg sterk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Rossi ?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Zhano het volgende:
Beste CDM in de Serie A? Graag groot/sterk. Heb Vidal en Pogba al.![]()
Guarinquote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben Guarin fan, maar die heeft wel h/m
Slechts 1.83, maar wel erg sterk.
Heb hem op CDM in m'n SerieA/Colombia team.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
netjesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat we geen transfers krijgen vanavond. denk dat ze er dan al waren geweest of kwamen ze afgelopen jaar ook pas na 8 uur savonds ?![]()
Vorige keer kwamen ze er 's ochtends of rond de middag mee toch? Toen werd ik rond 12en wakker ofzo en toen waren ze er ineensquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat we geen transfers krijgen vanavond. denk dat ze er dan al waren geweest of kwamen ze afgelopen jaar ook pas na 8 uur savonds ?![]()
![]()
die eerste van vorige week was inderdaad in de ochtend. maar afgelopen jaren was het altijd pas savonds dus vandaarquote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen ze er 's ochtends of rond de middag mee toch? Toen werd ik rond 12en wakker ofzo en toen waren ze er ineens![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat we geen transfers krijgen vanavond. denk dat ze er dan al waren geweest of kwamen ze afgelopen jaar ook pas na 8 uur savonds ?
Ik wil deze lekker OP afmaken voor seasons:
LCM Diaby en dan Clichy LB ofzo? Of gewoon voor een Serie A CM gaan?
edit: Oh kak, Hernanes moet nog een dubbellink![]()
![]()
Ribery vind ik trouwens toch niet zo heel bijzonder. Robben is daarentegen echt geweldig. Wat een schot heeft hij met zn linker, echt niet normaal![]()
Oh? Dan toch maar eens aan Robben denken dan als ik een nieuw elftal maak.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Ribery vind ik trouwens toch niet zo heel bijzonder. Robben is daarentegen echt geweldig. Wat een schot heeft hij met zn linker, echt niet normaal![]()
Ik speel altijd graag tegen Robben. Met die rechter kan hij helemaal niets dus de tegenstander doet altijd hetzelfde. En als hij wel naar de rechter gaat dan verneukt hij het schot toch wel..of de cross.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Ribery vind ik trouwens toch niet zo heel bijzonder. Robben is daarentegen echt geweldig. Wat een schot heeft hij met zn linker, echt niet normaalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
27 schoten nodig hebben om net met 3-2 te winnen tegen een Braziliaans gold team.. wel een hattrick van MachadoDaarna iemand met 3 IFs (Zoet, Maher en Sneijder) laten ragequitten bij 0-2.
![]()
Jij hebt toch een next-gen console?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is op de next genquote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt toch een next-gen console?![]()
Daar kan je toch makkelijk filmpjes mee uploaden ipv het scherm filmen met je telefoon?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PS4 welquote:Op maandag 3 februari 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar kan je toch makkelijk filmpjes mee uploaden ipv het scherm filmen met je telefoon?Alleen upload ie volgens mij door tijdens het online spelen
![]()
![]()
Op de nextgen kan je niet in fifa zelf meer filmpjes uploaden. Je kan wel een filmpje maken met de snap functie en dan recorden maar dan staat het filmpje alleen op je console op internet. niet op youtube ofzoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar kan je toch makkelijk filmpjes mee uploaden ipv het scherm filmen met je telefoon?![]()
![]()
Lekker aanvallend middenveld van Chelsea
Die opstelling van City begrijp ik ook niet. 5atb?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kun je m niet sharen op FB? Ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op de nextgen kan je niet in fifa zelf meer filmpjes uploaden. Je kan wel een filmpje maken met de snap functie en dan recorden maar dan staat het filmpje alleen op je console op internet. niet op youtube ofzoAparte FB voor aangemaakt
Dit is m geworden:![]()
![]()
bohhh die vrije trap van Sparta
Bij dat stadion van Eindhoven hebben ze zo'n ouderwetse winkelhaak in de kruising en daar bleef hij precies in hangen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteindelijk won ik met 2-1.. 90e minuut scripted goal van mij en daarna Choupo die als invaller de winnende maakte. In de verlenging had ik genoeg kansen maar Neuer was weer in vorm.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu tegen iemand met Neymar CAM en Benzema en Ronaldo ST![]()
even subscribenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel even dacht ik dat deze ook van het kanaal van maver kwamquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geld was opgegaan aan FUT packs ipv thermopanequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zelfde odd krijg je voor een gele kaart voor het hele Chelsea middenveldquote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
David Luiz speelt wat een feest
Gele kaart @1.00000000001
Demichelis CDM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:!
Die had ik lang niet meer gehoord. Zo zit maver bij iedere goede pull
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Matic niet. Ramires idd welquote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde odd krijg je voor een gele kaart voor het hele Chelsea middenveld
Demichelis CDM![]()
Haha die is mooi hé . Was echt stervenskoud die dag en ik werd dus s'ochtends wakker en die ramen waren gewoon bevroren. Geen idee hoe dat is gekomen.quote:![]()
Ik ga er echt een mix van maken.
Huuu huhuhu huuuuu huhuhu huuu
Matic loopt ook bijna 1 op 2 met gele kaarten..6 uit 14quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga er echt een mix van maken.
Huuu huhuhu huuuuu huhuhu huuu![]()
![]()
![]()
Chelsea is het andersquote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matic loopt ook bijna 1 op 2 met gele kaarten..6 uit 14![]()
![]()
![]()
jupquote:Op maandag 3 februari 2014 20:50 schreef psychedelicate het volgende:
Heeft die Djeetje al zijn video's met commentaar verwijderd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat Fox Sports gaat ook alles overnemen wat er op Sport 1 te zien is. Tennis gaan ze uitzenden en nu ook al NCAA College Basketbal![]()
Vanaf volgend jaar ook Bundesliga bij FOX. Nu alleen La Liga nog..en CL.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Zenit?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Vanaf volgend jaar ook Bundesliga bij FOX. Nu alleen La Liga nog..en CL.![]()
Sport1 houd zo ook niks meer over. Ze hebben gelukkig de F1 nog met Olav Mol die terugkeert en ze hebben de Moto GPquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Vanaf volgend jaar ook Bundesliga bij FOX. Nu alleen La Liga nog..en CL.![]()
Toen ze de Premier League verloren groeven ze al hun eigen graf.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sport1 houd zo ook niks meer over. Ze hebben gelukkig de F1 nog met Olav Mol die terugkeert en ze hebben de Moto GP![]()
Sport1 zend tegenwoordig dan de Lique1, Pro League en de Portugese League uit. ook nog de Schotse league maar dat vind ik allemaal niet zo boeiend. Nu hebben ze gelukkig nog wel de Primera met Sierd de Vos. Dat ze Serie A niet meer hebben vind ik wel jammer want Emile Schelvis deed nog wel eens commentaar. Dat mis ik wel een beetjequote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toen ze de Premier League verloren groeven ze al hun eigen graf.![]()
Wie in de spits uit de BPL.
IF Eto'o
Aguero
SIF Suarez
Kan niet kiezen
SIF Suarez is wel meteen de duurste van de 3![]()
Suarezquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o
Aguero
SIF Suarez
Kan niet kiezenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sturridge / Bentekequote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o
Aguero
SIF Suarez
Kan niet kiezen![]()
iemand een stream met goede kwaliteit? dat firstrow ook om te huilen altijd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
link 5-6-7 eens proberenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een stream met goede kwaliteit? dat firstrow ook om te huilen altijd![]()
geojen communicatie Kompany en NastasicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat ze Willian niet RW hebben gemaakt in FUT. Dat is de enigste positie die Willian speelt bij Chelsea![]()
In FIFA zijn dit zekere goalsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Nee joh, hij is al 30.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik vraag me af wat zijn waarde is is miljoenen. Meer dan Bale denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onrealistische fifa aidsgoal hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na die 0-1 is City aardig de weg kwijt..daarvoor had het eigenlijk wel 1-0 moeten zijn al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Natuurlijk is Negredo niet van het zelfde niveau als Aguero maar om hem beperkt te noemen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk een beperkte spits die het leuk deed omdat Aguero zo'n beest is![]()
neuh demichelis als cdmquote:
Leroy Fer is net zo goedquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo bijzonder vind ik Yaua niet dit jaar. Maar als je hem toch pakt kam je net zo goed ook Boateng/Dante rcb zetten meteen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fer is wel een beest inderdaad maar net zo goed als Toure ? dat geloof ik nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Anders Ramires?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fer is wel een beest inderdaad maar net zo goed als Toure ? dat geloof ik niet
Hopelijk scoort City zo nog even, dit gaat helemaal nergens over natuurlijk![]()
Bohhhh wat een knalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
3x achter elkaar tegen Neymar gespeeld.. 3x gewonnen. Nu moet ik tegen Lukaku en Remy dus dat zal wel weer niks worden.![]()
bohh goede trap hoor. Goed opgesteld van CechAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Aguero moet er nu ook in hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silva is zo matig voor het doel..is niet geil genoeg voor de goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh verrekt ja, door dat nieuwe kapsel dacht ik dat hij het was. Maar Demba Ba zag ik denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh die zit toch bij Everton?![]()
Was het Torres niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
oh verrekt ja, door dat nieuwe kapsel dacht ik dat hij het was. Maar Demba Ba zag ik denk ik![]()
Ik gaf Chelsea best wel een kansje om te winnen, maar ik had zeker niet verwacht dat het een dikverdiende overwinning zou zijn. Dacht hooguit een sneaky overwinning tegen de verhouding in ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga niet jinxen tim he!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik gaf Chelsea best wel een kansje om te winnen, maar ik had zeker niet verwacht dat het een dikverdiende overwinning zou zijn. Dacht hooguit een sneaky overwinning tegen de verhouding in ofzo.![]()
Zenit
Hazard speelt wel goed hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Congrats Thaddeus. Verdiende overwinning.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Congrats Thaddeus. Verdiende overwinning.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Congrats Thaddeus. Verdiende overwinning.netjesquote:
Haha thanks boys![]()
![]()
Silva zal wel in zijn uppie zitten tijdens de rust denk ik. Beetje sneu.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: