Goede en uitgebreide testen, veel aandacht voor handige truuks voor multimedia etc. waar ook diep op de techniek wordt ingegaan.
De artikels over netwerken interesseren mij persoonlijk minder.
Zijn er nog andere of betere of wat verlang jij van een computerblad?
Vooral vroeger heb ik er veel aan gehad met voor mij interessante artikelen en reviews, maar de laatste tijd vind ik 'em steeds minder waarde hebben. Dr staat eigenlijk nog maar zeer zelden iets in waarvan ik denk "hey wat leuk, dat wist ik niet" of "wow, wat boeiend".
En vroeger had ik ook een abo op de PU maar die's al jaren opgezegd Wel veel lol aan gehad, maar de laatste jaren speelde ik sowieso veel minder games en vond ik er ook steeds minder aan.
Maar dat zijn meer games bladen (Ook hardware reviews )
Wat is trouwens het verschil tussen C'T en C!T
quote:Ik ook
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:29 schreef mamamiep het volgende:
Heb een abo op de Power Unlimited en verder niets
Ben abo van Het Officiele PS2 maandblad (kreeg een gratis spel bij lidmaatschap, dus vandaar...)
En koop af en toe Edge Magazine, die kunnen altijd zo lekker negatief doen
Iig, zeker is wel dat die andere zooi echt boring ten top is. Niet normaal zeg, wat een droge zooi.
Is ongeveer hetzelfde als het lezen van een VCR handleiding als je het mij vraagt.
quote:WHY ? omdat het gratiz is ?
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:14 schreef Nevermind het volgende:
Net magazine (nu Net professional)
quote:Computer! totaal = dummies blad
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:16 schreef battlesickloner het volgende:Wat is trouwens het verschil tussen C'T en C!T
quote:Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze evenveel verstand van computers hebben als jij. Iedereen zit op een ander niveau, heeft andere interesses en is er op een andere manier mee bezig. Daarom is het ook goed dat er verschillende soorten bladen zijn
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:21 schreef amnesiac het volgende:
Computeridee
quote:Computer! Totaal is ook een goed computerblad, alleen de invalshoek is anders. C'T houdt zich meer met het hobby-element bezig, is een stuk technischer, diepgaander en voor meer ervaren computeraars. Terwijl C!T juist een aardige middenmoter is die redelijk wat niveau biedt, maar wel begrijpelijke taal schrijft.
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:21 schreef -roys- het volgende:[..]
Computer! totaal = dummies blad
Computer Techniek = goed computer blad
Zoals ik net al zei, iedereen is anders en daarom zijn er verschillende bladen. In het afzeiken van bladen omdat ze te simpel naar iemands zin zijn zit ik totaal niet te wachten. Tuurlijk mag je iets een kutblad vinden, maar dis wel erg kort door de bocht.
quote:Ik ben het over Computer! totaal nog wel een beetje met je eens, al schrijven ze vaak over onderwerpen met een zeer kleine doelgroep of over dingne die voor helemaal niemand bereikbaar zijn.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:46 schreef Tijn het volgende:[..]
Computer! Totaal is ook een goed computerblad, alleen de invalshoek is anders. C'T houdt zich meer met het hobby-element bezig, is een stuk technischer, diepgaander en voor meer ervaren computeraars. Terwijl C!T juist een aardige middenmoter is die redelijk wat niveau biedt, maar wel begrijpelijke taal schrijft.
Zoals ik net al zei, iedereen is anders en daarom zijn er verschillende bladen. In het afzeiken van bladen omdat ze te simpel naar iemands zin zijn zit ik totaal niet te wachten. Tuurlijk mag je iets een kutblad vinden, maar dis wel erg kort door de bocht.
quote:Ze hebben idd wel de neiging om het over hele grote pakketten en dure hardware te hebben die Jan Lul eigenlijk nooit op z'n PC zal draaien. Krijg wel 'es een btje de indruk dat de redactie gewoon die mooie spullen erg stoer vindt
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:59 schreef -roys- het volgende:[..]
Ik ben het over Computer! totaal nog wel een beetje met je eens, al schrijven ze vaak over onderwerpen met een zeer kleine doelgroep of over dingne die voor helemaal niemand bereikbaar zijn.
Ook vind de test van complete systemen niet zo boeiend, ik zie liever onderdelen vergelijken dan volledige computers.
Maar das mijn persoonlijke mening. Bovendien, zoals ik al zei, je mag het best een kutblad vinden, maar niet alleen maar omdat het geschreven is voor mensen met minder ervaring dan jij.
quote:Wat voor design? Animatie en CAD of iets anders? Meer uitleg aub want dit lijkt me interessant.
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:30 schreef AcidTrance het volgende:
Computer Arts (engels blad 2D/3D design)
Ik ken hier in Nederland CAD Magazine maar dat vind ik redelijk kut, aangezien er alleen maar nieuwe versies van CAD-pakketten worden besproken of ze gaan naar een Autodesk-klant die vertelt hoe tevreden ie is.
En dan een bladzijde over VB-automatisering of over hoe je zelf iets kan aanpassen in AutoCAD, nog wel redelijk interessant, maar jammer dat er dan 40 bladzijde rotzooi om heen zit.
PC Format (Engelsen zijn leuk!)
Amiga Future
quote:Geen cad... meer het photoshop/3Dmax werk....
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:01 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Wat voor design? Animatie en CAD of iets anders? Meer uitleg aub want dit lijkt me interessant.
[Dit bericht is gewijzigd door IHOAKSISnoet op 09-10-2002 10:04]
quote:ja, ik lees het gratis op school
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:45 schreef jaeger het volgende:[..]
WHY ? omdat het gratiz is ?
is het zo'n slecht blad dan?
Ik heb jarenlang de Computertotaal en PCM gelezen, maar daar staat de laatse tijd niets zinnigs meer in (ben inmiddels misschien iets te gevorderd geworden )
In haar begintijd las ik trouwens ook vaak ComputerIdee. Toen Mat Heffels nog hoofdredacteur was was dat echt een leuk computerblad. Ookal leerde ik niets nieuws, ze hadden vaak wel grappige artikelen.
quote:Oh wat stom van me
Op woensdag 9 oktober 2002 10:23 schreef robh het volgende:
Dr.Dobb's , maar of dat nou een "echt" computerblad te noemen is... Het gaat meer de kant van sw op.
quote:ja
Op woensdag 9 oktober 2002 10:45 schreef lzandman het volgende:Oh wat stom van me
Software heeft natuurlijk niets met computers te maken... Hoe kon ik zo stom zijn
En ook nog de PU voor op de plee
quote:Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht.....
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:09 schreef Tijn het volgende:
Ik ben al jaren HCC'er en lees dus ook al jaren de Computer!Totaal.Vooral vroeger heb ik er veel aan gehad met voor mij interessante artikelen en reviews, maar de laatste tijd vind ik 'em steeds minder waarde hebben. Dr staat eigenlijk nog maar zeer zelden iets in waarvan ik denk "hey wat leuk, dat wist ik niet" of "wow, wat boeiend".
Tjah.. je moet toch wat te lezen hebben in de trein
(geen abbo's dus)
laats had ik een abbo genomen op de PU via internet, heb ik nooit meer wat van gehoord....slechte zaak
EDGE magazine, brits proffessioneel gamestijdschrift
Power Unlimited, voor in de trein even vlug lachen
ADVANCE: klein, handzaam en zeer goed gevuld tijdschrift voor de GBA (er zijn pas twee edities uitgekomen.. de derde zou er al een maand moeten zijn).
EGM: dik, maar helaas veel reclame
N3: kom veel op de site en heb veel commentaar, moet natuurlijk wel kijken of mijn commentaar gerechtigd is.
Daarnaast nog af en toe de Gamequest, om dezelfde reden als de PU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |