Beter spelen en meer winnen of meer verliezen zodat je weer gereset wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb niet genoeg knaken, anders zou ik het wel proberen
Ik ga dat eerste maar eens proberenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Beter spelen en meer winnen of meer verliezen zodat je weer gereset wordt.
Ik ben vooral goed in het laatste.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga dat eerste maar eens proberen
Kan wel een leuke game worden. Hoop grote spelers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:22 schreef Euribob het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=29
Iemand? Nog één..
Zoals?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan wel een leuke game worden. Hoop grote spelers.
Anonieme game heh. Daarom doe ik er in ieder geval niet aan mee. Verder zoek je het maar uitquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Anonieme game heh. Daarom doe ik er in ieder geval niet aan mee. Verder zoek je het maar uit
Nee. Het spel is anoniem gestart. Een beetje stom als ik dan meedoe als ik weet wie wie is.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe toch gewoon mee ook al kun je de namen zien.
Ogen dicht een meedoen. Gewoon geen misbruik van maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. Het spel is anoniem gestart. Een beetje stom als ik dan meedoe als ik weet wie wie is.
Zoek gewoon een andere speler. Er zijn 46 waarvan er 15 nu actief meedoen aan een spel. Er zit er vast eentje tussen die een anoniem spel wil meespelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ogen dicht een meedoen. Gewoon geen misbruik van maken.
quote:
We kunnen!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=34
Nog twee mensen nodig in het experimentele Rat Wars. Kom op mensjes.
Ik voel me net een cavia met een pannenkoek op zijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het nu al grappig. Zeker met die fog of war erbij.
Het is best vaag ja, maar wel grappig.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik voel me net een cavia met een pannenkoek op zijn hoofd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik voel me net een cavia met een pannenkoek op zijn hoofd.
Je hebt ons te lang laten wachten en dit is je strafquote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef arjan1112 het volgende:
Your empire has gone inactive, and fallen into civil disorder. It can now be taken over by anyone, unless you take it back!
Your empire in civil disorder was taken over, so you have lost your bet in this game, but you have been refunded 5 to make up your starting 100. Better luck next time!
WTF ?
Twee keer geen orders en het is exit.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef arjan1112 het volgende:
Your empire has gone inactive, and fallen into civil disorder. It can now be taken over by anyone, unless you take it back!
Your empire in civil disorder was taken over, so you have lost your bet in this game, but you have been refunded 5 to make up your starting 100. Better luck next time!
WTF ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |