Ah oké....ik kijk even op de Engelse server.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Krediax het volgende:
Nederlands zou het leuk zijn denk ik, maar dan hebben we wel een paar mensen nodig
Heb je wat gevonden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah oké....ik kijk even op de Engelse server.
Net 1 gestart, maar wordt wrs een draw, omdat een land geen orders inlevert, dus mss dat er een herstart komt.quote:
Dan wacht ik ff met een aanmakenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net 1 gestart, maar wordt wrs een draw, omdat een land geen orders inlevert, dus mss dat er een herstart komt.
Gewoon doen....aanmeldtijd op een kwartier/half uur zetten en even een add op het forum gooien.quote:
Wie ben je in dat spel? duitsland engeland oostenrijk of rusland?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon doen....aanmeldtijd op een kwartier/half uur zetten en even een add op het forum gooien.
http://webdiplomacy.net/forum.php?threadID=579977#579977
Welk spel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wie ben je in dat spel? duitsland engeland oostenrijk of rusland?
Yup....dat spel bedoelde ik idd, maar zat er zelf niet in....zag het pas toen het al begonnen was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:04 schreef Krediax het volgende:
Of was dat niet het spel waar je het over had (1tje weg vote voor draw)
Er is nu een nieuw spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup....dat spel bedoelde ik idd, maar zat er zelf niet in....zag het pas toen het al begonnen was.![]()
quote:Kapot gaat ie! Bloed en uitwerpselen aan de muur, met bamboesplinters onder zijn teennagels en smekend voor de dood zal hij ten onder gaan.
Helaas kan ik niet alle postings van hem meer zien, maar anders had ik ook een paar juweeltjes kunnen posten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:03 schreef zarGon het volgende:
Wat jogy soms post in de chat daar..
[..].
Bedankt voor het opzetten van alles en de moeite die je gedaan hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb mij uit de laatste game teruggetrokken waar ik nog 'actief' was en ga voorlopig even niet meedoen aan nieuwe games.
Ik zal diplomacy nog gewoon gezellig laten draaien op mijn server. Als er problemen zijn of er moet ergens even iets aangepast worden stuur dan svp. even een dm of pm.
Graag gedaan en blijf vooral allemaal lekker spelen. Heb het ooit ook geinstalleerd voor een oud forum waar ik admin was. Dat was toen een tijd ook dikke pret.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzetten van alles en de moeite die je gedaan hebt.
Heb er een leuke tijd gehad!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef jogy het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet komen er voor mij ergens in september pas weer punten vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |