Ik hou het op een vloek voorlopigquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat krijg je denk ik als je met je arrow rats te snel alle kanten opgaat. Bij/voor mij is alles overzichtelijk..
[..]
Ze zijn juist enorm handig. Om mee te veroveren in ieder geval, want ze zijn snel. Waar je op moet letten is dat je gericht aanvalt, een arrow rat die geen SC-gebied bezethoudt lastigvallen is dom, de retreat is onvoorspelbaar. En dat ze over muren kunnen is zowel een vloek als een zegen..
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=36!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:02 schreef jogy het volgende:
Ik wil hierna nog wel een keer een rematch
Succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef Krediax het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=29
En we zijn begonnen!
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens van je eiland af
Volgens mij ging het voor mij hier foutquote:
Met wat verkoelde relaties aan het eind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie samenwerking onderling.
Waar doel je precies op?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Met wat verkoelde relaties aan het eind.
Dat we toch nog even op een klein voetje van oorlog zaten op het eind maar net op tijd de keutel weer terug trokken. Beetje Cubacrisis in het klein.quote:
Tussen jou (Frankrijk) en mij (Polen) bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat we toch nog even op een klein voetje van oorlog zaten op het eind maar net op tijd de keutel weer terug trokken. Beetje Cubacrisis in het klein.
Toen jij met die opmerking kwam zag ik inderdaad opeens overal gaten in de linie en dus wilde ik die graag afdekken, zag er waarschijnlijk een beetje agressief uit maar was puur defensief!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tussen jou (Frankrijk) en mij (Polen) bedoel je?
Welnee. Ik gaf aan dat voor de 33 (solo win) gaan aantrekkelijk was en dat het wellicht haalbaar was, jij werd een beetje achterdochtig en kwam richting mij. We hadden een langdurige samenwerking en er was een deal, was niet van plan om dat te breken. Heb jou dan ook niet aangevallen en kwam pas jouw richting op toen jij dat deed.
Egypte heeft wel geluk gehad. Op het moment dat ik 'm aansprak was Oekraïne te groot geworden, en wilde ik dat samen met hem aanpakken. Eén of twee turns daarna voerde Oekraïne geen orders in, en kon ik Oekraïne effectief aanvallen en had ik Egypte niet meer nodig. Maar ook hier was er al een deal gemaakt, dus tja.
Ja, dat weet ik ook welquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef zarGon het volgende:
Als ik je van plan was om aan te vallen had ik dat stilletjes gedaan. Net zoals bij Italië, dat net voor de builds van 8 naar 4 ging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nou had gezegd dat we dan beter Egypte konden pakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar toch, mijn tanks en vloten hadden toch niets beters te doen, dus kon ik beter maar even het aan de kat gebonden spek er weer af halen zeg maar.
Je stond op 28, ik had niet veel anders gekund dan samen met hem op jou te springen tot je niet meer bewoogquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nou had gezegd dat we dan beter Egypte konden pakken..
Volgens mij kreeg je meer punten als je Egypye opat en ik de 33 haalde. Meer dan de 83 van nu.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Je stond op 28, ik had niet veel anders gekund dan samen met hem op jou te springen tot je niet meer bewoog.
Vind ik het leukste van allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Reya het volgende:
Ja, ik was het spel even vergeten, ook druk met andere zaken. Het rattenspel lijkt me vooralsnog erg interessant, overigens.
Kut, was het niet winner takes all?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je meer punten als je Egypye opat en ik de 33 haalde. Meer dan de 83 van nu.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Kut, was het niet winner takes all?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |