Zoiets is al smakeloos zatquote:
Wel met dreft, want dat gaat langer mee hoorquote:
Beetje late reactie jatoch yolo, zag je eerder ook al met Magrebijnse marokkaans naar elkaar typen in US, kan daar zo kkslecht tegen doet me denken aan die mocrowijven in de bus die fucking hard marokkaans met elkaar praten terwijl je in fucking nederland bentquote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je een stereotype ''tatta'' vertegenwoordigd met je gezeur.
Tevens dit: Wollah moge je Allah karma back in your face throwen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
:')
Wallahi, je spreekt slechts over jezelf. Ik weet nu dat je gewoon een sektelid bent. Moge Allah jou laten lijden!
Even serieus je bent tering dom.quote:Op maandag 3 februari 2014 06:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje late reactie jatoch yolo, zag je eerder ook al met Magrebijnse marokkaans naar elkaar typen in US, kan daar zo kkslecht tegen doet me denken aan die mocrowijven in de bus die fucking hard marokkaans met elkaar praten terwijl je in fucking nederland bent+ je bent kaolo attentionwhore als je hoofddoek draagt maar tegelijkertijd fucking veel foto's post binnen korte tijd. Hier ook weleens her en der en zinnetje marokkaans maar dat kan ik niet zo opzoeken,
[..]
Tevens dit: Wollah moge je Allah karma back in your face throwen.
Oh echt? Is de enige groente die ik echt niet lust gewoon. Ofja, vind het nooit een positieve toevoeging aan een gerecht, vis het er echt uit als een klein kind.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Was geschokt, kom ik niet vaak tegen, mensen die geen paprika lusten. =$
quote:Op maandag 3 februari 2014 07:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Even serieus je bent tering dom.![]()
Je hebt je wel een goede UI uitgekozen, even dom als die aap.Volgensmij moet jij je laten onderzoeken met je waanbeelden je probeert dingen te zien die er niet zijn. Ga ergens anders om negatieve aandacht smeken.
En nu wordt het ook gewoon echt tijd om die grote bek van je te houdenquote:Op maandag 3 februari 2014 07:29 schreef Crip het volgende:
PS: Wil je aub geen Kaolo gebruiken, we zijn hier in Nederland hoor. Ik vind dat heel eng en intimiderend als van die grote negerinnen in de bus als apen praten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat ben jij een zielig zwakzinnig kankersnolletjequote:Op maandag 3 februari 2014 07:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Even serieus je bent tering dom.![]()
1 Heb nooit een gesprek gehad met Maghrebijnse enige wat ze ooit tegen mij heeft gezegd is Leuke foto.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 Dat waren mijn eigen woorden niet (de quote) maar ik had het over een topic.
Je hebt je wel een goede UI uitgekozen, even dom als die aap.Volgensmij moet jij je laten onderzoeken met je waanbeelden je probeert dingen te zien die er niet zijn. Ga ergens anders om negatieve aandacht smeken.
Wowquote:Op maandag 3 februari 2014 07:29 schreef Crip het volgende:
PS: Wil je aub geen Kaolo gebruiken, we zijn hier in Nederland hoor. Ik vind dat heel eng en intimiderend als van die grote negerinnen in de bus als apen praten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest stoom afblazen, srry.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
Wie is dat btw die constant die turken en maroccie kloontjes maakt?
quote:
Ja, precies. :$quote:Op maandag 3 februari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! zou zeggen dat kan prima onder je eigen account maar je wil natuurlijk wel je 'ik ben nu lief-facade' hoog houden?
waarom lees ik terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Kroketten.Kaassoufflé.
Kipcorn.
Mexicano.
Ik wil daar ook graag nog even dit aan toevoegen:quote:
vanmiddag gelijk weer zondigen en 2 broodjes frikandel halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil daar ook graag nog even dit aan toevoegen:
Berenhap pinda.
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanmiddag gelijk weer zondigen en 2 broodjes frikandel halen.Mijn bloed vet is aan jouw handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |