abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136291519

Gast kijk eens naast je! :')
pi_136291626
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:24 schreef Kw4Kje het volgende:
[ afbeelding ]

Gast kijk eens naast je! :')
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu ergens mee bezig is wat te maken heeft met de stalking. Haar vader naast haar, waarschijnlijk 2 camera's met bijbehorende cameraploeg, misschien nog andere medewerker van Alberto. Dat zou toch een veel te groot risico zijn voor haar?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136291912
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ze nu ergens mee bezig is wat te maken heeft met de stalking. Haar vader naast haar, waarschijnlijk 2 camera's met bijbehorende cameraploeg, misschien nog andere medewerker van Alberto. Dat zou toch een veel te groot risico zijn voor haar?
Dat denk ik ook. Tenzij de vader ook in het complot zit.
Hallo
pi_136291926
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Kw4Kje het volgende:
Vader staat op en loopt naar buiten. Emmelie zit op de bank en kijkt naar haar...

[ afbeelding ]

Vader staat buiten voor de camera...

[ afbeelding ]

Vader loopt terug naar z'n laptop. Emmelie nog steeds op de bank.. met een laptop op schoot.

[ afbeelding ]

Ze kan dus alles gezien hebben en communiceren.
De vraag is of Emmelie vanuit die positie haar vader om het hoekje kan zien. Zij heeft in ieder geval geen direct contact met de vader vanaf de laptop want de berichten die hij krijgt komen van een smartphone.

Het lijkt overigens ook wel een gedeeltelijke bluf (niet zo lastig gokken natuurlijk ook) omdat de hacker het over enkelvoud (vinger) heeft en hij er pontificaal met 2 staat.
pi_136292122
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef lucienne2 het volgende:

Dit gebeurde een keer toen ze 's avonds in de kerk zat en verder 's nachts. De 'dader' zou niet veel meer doen dan hijgen of een enkel woord zeggen.

Ja dit geloof ik dus niet. Want dat gesprek tijdens de kerkdienst duurde bijvoorbeeld 20 minuten. Binnen die tijd hangt 1 van beide partijen echt wel op. Niemand gaat vrijwillig 20 minuten lang naar iemands gehijg luisteren, en niemand gaat 20 minuten hijgen, dan ben je buiten adem :)

Wat ook apart is, als je maanden later een specificatie krijgt, weet je dan nog precies of je dochter die bewuste avond haar telefoon bij zich had of niet? Misschien is het de afspraak dat ze die tijdens de kerkdiensten in de auto moet laten, maar of ze zich daar aan hield die avond is de vraag, en vind het knap dat die vader dat nog zo goed kan herinneren.

Op mijn Galaxy heb ik trouwens al een jaar een programmaatje draaien dat in de achtergrond alle inkomende/uitgaande telefoongesprekken opslaat als mp3-bestanden. Als dat programma een tijdje geinstalleerd werd op haar phone, waren alle gesprekken tenminste opgeslagen, en was het mysterie snel ontrafeld.

[ Bericht 13% gewijzigd door Vlambeer op 03-02-2014 17:48:10 ]
pi_136292325
Verder pleit ik ervoor dat we Alberto Stegeman de titel onderzoeksjournalist afpakken. Ipv de waarheid boven water te krijgen met alle door professionals verkregen informatie gelooft hij liever een meisje wat hem eerst keihard zit voor te liegen over het openen van de lokmail, dan schoorvoetend toegeeft en verder wat jankt als alle uit dreigt te komen. Dan ben je geen journalist op zoek naar de waarheid, dan ben je net zo erg als haar vader
  Forum Admin maandag 3 februari 2014 @ 17:49:00 #232
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_136292421
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:24 schreef geenidee1 het volgende:
Iemand verstand van handschriften?
[ afbeelding ]
:D!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 3 februari 2014 @ 17:51:30 #233
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136292514
Zaak is opgelost, de stalker is herkend

pi_136292546
volgens mij zijn we er met z'n allen wel uit wie de boosdoener is.
Eigenlijk moet Alberto zelf nog even een reactie geven op de aflevering. Ben wel benieuwd wat hij nu werkelijk van haar vind. Misschien houdt ie het netjes omdat hij zelf in zijn broer schijt voor haar.
pi_136292589
Toen ik de eerste keer het programma zag dacht ik dat de rouwadvertentie naar de familie was gestuurd, maar bij het terugkijken blijkt dat het naar bekende van Emmelie is gestuurd op Facebook.
Ik vind dit helemaal niet in het voordeel van Emmelie pleiten maar juist andersom. Schreeuw om aandacht, kijken hoe je vrienden reageren op je zogenaamde overlijden
pi_136292647
of zie ik nou TOCH jari daar tussen de bosjes zitten!!!
pi_136292655
Ik denk dat zij zelf klein begonnen is, maar net als in Breaking Bad steeds een stapje verder ging, tot ze niet meer terug kon en zelfs verder moest gaan. Iemand mee eens?
  maandag 3 februari 2014 @ 17:56:40 #238
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136292713
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Ryhex het volgende:
Ik denk dat zij zelf klein begonnen is, maar net als in Breaking Bad steeds een stapje verder ging, tot ze niet meer terug kon en zelfs verder moest gaan. Iemand mee eens?
Verstrikt in haar leugens.. Kan wel eens kloppen
  maandag 3 februari 2014 @ 17:59:02 #239
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_136292808
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:13 schreef DSVM het volgende:
Al de argumenten wijzen in de richting van Emmelie. Wellicht hulp gehad van een vriendin. En haar vader wil het niet geloven. (wat ik wel snap, wie verwacht dat van zijn dochter)

Deze meid heeft psychische hulp nodig, en snel. Ze is ziek.
Dit ja. Net terug gekeken en niet alles is te bewijzen maar alles wijst wel in haar richting.
pi_136292853
Ik vind het wel opvallend dat er vanuit het Nunspeetse niet meer informatie komt. Of is dat zo'n Christelijke gemeenschap waar iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt?
pi_136293067
Gelukkig is me weer iets opgevallen. :)
Emmelie zeft dat ze allemaal anonieme smsjes krijgt. De eerste die getoond worden en zogenaam net binnen komen zijn niet van dat moment maar van de dag ervoor (bij de sms staat: ontvangen: gisteren 8:40 ofzo)

als de cameraploeg er is komen er nog steeds smsjes binnen terwijl Emmelie erbij zit en deze dan dus niet zelf kan versturen. Wat wel heeeeel toevallig is is dat het ene smsjes precies om 10:00 binnen komt en de tweede precies om 11:00. Dit lijken dus wel heel erg op ingeplande smsjes via een website ofzo
pi_136293289
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:06 schreef lucienne2 het volgende:
Emmelie zeft dat ze allemaal anonieme smsjes krijgt. De eerste die getoond worden en zogenaam net binnen komen zijn niet van dat moment maar van de dag ervoor (bij de sms staat: ontvangen: gisteren 8:40 ofzo)

als de cameraploeg er is komen er nog steeds smsjes binnen terwijl Emmelie erbij zit en deze dan dus niet zelf kan versturen. Wat wel heeeeel toevallig is is dat het ene smsjes precies om 10:00 binnen komt en de tweede precies om 11:00. Dit lijken dus wel heel erg op ingeplande smsjes via een website ofzo
Inderaad!

Ik heb gisteren ook alles gevolgd in het SC topic. Ik begrijp absoluut neit waarom die mensen zo onwetend doen... Alles wat hier wordt ontdekt enzo wijst naar die chick zelf, dus ik snap niet waarom Alberto niet harder door drukte toen hij haar confronteerde, maar het gewoon maar accepteerde.
pi_136293405
Dhr. Peter Verhey heeft op zijn Facebook een bericht geplaatst met 4 foto's van Twitter waarin hij zegt dat er een aantal snotneuzen zijn die berichten over zijn dochter plaatsen en dat hij hard zal toeslaan bij ene Noah van Unen uit Elburg.
  maandag 3 februari 2014 @ 18:22:16 #244
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_136293617
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:
Dhr. Peter Verhey heeft op zijn Facebook een bericht geplaatst met 4 foto's van Twitter waarin hij zegt dat er een aantal snotneuzen zijn die berichten over zijn dochter plaatsen en dat hij hard zal toeslaan bij ene Noah van Unen uit Elburg.
:')
Had meneer maar niet de media aandacht moeten opzoeken.
Het hele verhaal kan nog een leuk staartje krijgen
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  maandag 3 februari 2014 @ 18:22:31 #245
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136293629
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:
Hij maakt zichzelf belachelijk :D
pi_136293657
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:22 schreef Starm het volgende:

[..]

:')
Had meneer maar niet de media aandacht moeten opzoeken.
Het hele verhaal kan nog een leuk staartje krijgen
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:22 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Hij maakt zichzelf belachelijk :D
Ik heb hem in een privé-bericht eens wat quotes gestuurd uit dit topic en gevraagd hoe hij erover denkt: Mijn dochter heeft er niets mee te maken. :P Verder heb ik hem veel sterkte gewenst bij de verwerking van dit gebeuren.
pi_136293680
Het ligt nu bij een advocaat volgens Peter :D Die kan ie beter voor z'n dochter inschakelen :')
pi_136293745
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Het ligt nu bij een advocaat volgens Peter :D Die kan ie beter voor z'n dochter inschakelen :')
Hahaha inderdaad. Het aantal volgers van hem stijgt ook ineens heel snel _O-
pi_136293902
quote:

Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat Emmely dat zelf gedaan heeft. Een stalker kan ook vor ieder uur een sms'je inplakken.
Die via internet verstuurde sms'jes verklaren wel dat er als afzender 'anoniem' staat ipv een onbekend nummer.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_136293905
quote:
Wat wel heeeeel toevallig is is dat het ene smsjes precies om 10:00 binnen komt en de tweede precies om 11:00. Dit lijken dus wel heel erg op ingeplande smsjes via een website ofzo
Ja klopt, viel me gister ook op. Net of ze op een tijdschema vooraf gescheduled zijn. Bovendien moeten ze sowieso via een website gestuurd zijn, want nummerweergave bij smsjes kun je niet uitzetten op een normaal toestel zover ik weet, alleen voor oproepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')