SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Broadcast? Volgens mij had ik die op de PS3 ook. Ik krijg het nu alleen niet voor elkaar om het zoals toen te krijgen![]()
![]()
Ohja hoor. Was gewoon een beetje pech. En fischer de kneus moet die bal gewoon makenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOI HUGO
Nog bekomen van je gelijkspelletje tegen Utrecht?![]()
![]()
Visser was gewoon weer als vanouds.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja hoor. Was gewoon een beetje pech. En fischer de kneus moet die bal gewoon maken
Kutjeslecht.![]()
Ook als ze hem gewoon doorverkocht hebben zie je dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nog een vraagje wat ik me al een tijdje afvraag,
Geregeld heb ik als je een speler hebt verkocht en je de speler als verkocht ziet staan in je trade pile. Dat er dan zo'n out of contract icoontje bij staat. Maar kan me niet voorstellen dat deze speler elke keer nadat ik de speler heb verkocht binnen zo korte tijd al out of contract is. Zat eraan te denken dat ze em dan quick sell hadden gedaan, maar waarom zou je dit doen? Iemand een idee waarom dit is?![]()
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :pquote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook als ze hem gewoon doorverkocht hebben zie je dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan ook dat ze hem kochten op een tradeaccount en daarna via trade offer naar hun hoofdaccount hebben doorgezet, zo doe ik dat soms ook met mijn spelers.![]()
of als ze hem naar andere account sturen. Van trade acc naar hoofd acc ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :pAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
die idd ja. Tele en tele broadcast zijn de meest normale hoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Zhano het volgende:
Broadcast? Volgens mij had ik die op de PS3 ook. Ik krijg het nu alleen niet voor elkaar om het zoals toen te krijgenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou ook een trade offer van een tradeaccount naar mainaccount zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :phallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eto'ootje vanmorgen, jammer dat je de McGeady spin + Heelchop van te voren niet zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best een leuk team mee te maken hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
SIF Sneijder dus
Jammer dat ie niet in een fatsoenlijke competitie speelt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Grandesco het volgende:
Eto'ootje vanmorgen, jammer dat je de McGeady spin + Heelchop van te voren niet zietMag ik ook een 5* Eto'o?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon linken aan IF Meloquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
SIF Sneijder dus
Jammer dat ie niet in een fatsoenlijke competitie speelt.![]()
![]()
Zeker, zeker. Maar stel je voor dat ie nog in de Serie A speelde of naar de BPL was gegaan ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
best een leuk team mee te maken hoor![]()
![]()
Bijna hetzelfde maar ik vind de McGeady-spin handiger.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, Berbaspin + McGeady spin is hetzelfde toch?![]()
meer heb je toch niet nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Maar stel je voor dat ie nog in de Serie A speelde of naar de BPL was gegaan ofzo![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
McGeady houdt de bal dichter bij zich.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, Berbaspin + McGeady spin is hetzelfde toch?Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: