Het is een negerin geen tattaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je een stereotype ''tatta'' vertegenwoordigd met je gezeur.
doe dan niet debiel hier, praat nederlands. Ik ga toch ook niet Duits praten hier, hoewel mijn geestelijk leider uit oostenrijk kwamquote:
Ik weet niet waar jij mij gesprekken ziet voeren in het arabisch?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe dan niet debiel hier, praat nederlands. Ik ga toch ook niet Duits praten hier, hoewel mijn geestelijk leider uit oostenrijk kwam
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die zijn nog primitiever dan Marokkanen
kk bezem.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mij gesprekken ziet voeren in het arabisch?![]()
Ga ergens anders janken joh
als ze limburgs praat vind ik het ook niet ergquote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe dan niet debiel hier, praat nederlands. Ik ga toch ook niet Duits praten hier, hoewel mijn geestelijk leider uit oostenrijk kwam
mag van mij ook wel. Zolang ze maar niet haar inferieure woestijnrattentaal gebruikt hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze limburgs praat vind ik het ook niet erg
nee, daar kan ik ook geen touw aan vastknopenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
mag van mij ook wel. Zolang ze maar niet haar inferieure woestijnrattentaal gebruikt hier.
wesh 3andik zebi fe zeborik, nta b7al wahed djin.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
mag van mij ook wel. Zolang ze maar niet haar inferieure woestijnrattentaal gebruikt hier.
ik ben ook gedeeltelijk duitsquote:Op zondag 2 februari 2014 20:29 schreef Murdera het volgende:
Limburgs komt soms best divht bij Duits trouwens haha
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo rebels, zo stoer.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Crip het volgende:
Men moet zich realiseren dat hoe meer ze zogenaamd ''racistisch'' en stoer proberen te doen hoe meer ik het juist wil aansporen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |