Ja, precies.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
verspreiden die heerlijke geur van verse zyklon b kristallen
Ewa. Hoe was Hard Bass?quote:
romanticusquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ramen doe je niet moppen
maar zou je aan je voeten over mijn tegelvloer sleuren
Aight. Ben je echt nuchter gebleven, of is daar uiteindelijk niet zo veel meer van terecht gekomen?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja knalhard man... zooo... Minus Militia sloot goed af
nice. Goede shows ja? Aankleding? Stages nice? Favo optreden?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja knalhard man... zooo... Minus Militia sloot goed af
Gvd ik haat je.quote:
Ja echt nuchter.. om 4:30 zwaar strijden tegen mezelf maar een banaan en een red bull geklapt en toen weer er tegen aan. Ben wel wat gewendquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. Ben je echt nuchter gebleven, of is daar uiteindelijk niet zo veel meer van terecht gekomen?
zo ben ikquote:
die kut pendelbussenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, Hard Bass. Vroeg me al af waar al die bussen voor waren.
Ik zou dat echt niet volhouden de hele nacht.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja echt nuchter.. om 4:30 zwaar strijden tegen mezelf maar een banaan en een red bull geklapt en toen weer er tegen aan. Ben wel wat gewendHeb genoten
Shows echt super.. zal proberen filmpje te uploaden. Stage zwaar spacend haha zelfs als je nuchter bent! Team Red favo optreden.. laatste team die de tent helemaal sloopte!!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice. Goede shows ja? Aankleding? Stages nice? Favo optreden?
zal de livesets Ff checken als ze online staan danquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Shows echt super.. zal proberen filmpje te uploaden. Stage zwaar spacend haha zelfs als je nuchter bent! Team Red favo optreden.. laatste team die de tent helemaal sloopte!!
Geen eens pilletje geklapt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja echt nuchter.. om 4:30 zwaar strijden tegen mezelf maar een banaan en een red bull geklapt en toen weer er tegen aan. Ben wel wat gewendHeb genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |