Leuk.quote:
Voor het eten natuurlijk. Ik ben heel saai verder. Val na het eten waarschijnlijk ook nog in slaap op de bank.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar kom ik voor jou of het eten? Badum tsss.
eerst afwassenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het eten natuurlijk. Ik ben heel saai verder. Val na het eten waarschijnlijk ook nog in slaap op de bank.
Oh ja.quote:
alles komt goedquote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het eten natuurlijk. Ik ben heel saai verder. Val na het eten waarschijnlijk ook nog in slaap op de bank.
stofzuigen boeit me ook niet veel. strijken vind ik wel kut. maar dingen ongestreken in mijn kast hangen kan ik nietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Overigens vind ik afwassen nooit zo erg. Maar stofzuigen.En dweilen.
En strijken.
![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stofzuigen boeit me ook niet veel. strijken vind ik wel kut. maar dingen ongestreken in mijn kast hangen kan ik niet
mijn autistenhersenen kunnen dat niet aan ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Heb zelf gelukkig maar weinig dingen die echt gestreken moeten worden. Veel dingen gewoon goed uitslaan als ze uit de wasmachine komen en netjes ophangen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn autistenhersenen kunnen dat niet aan ofzo
ik heb vandaag de ramen gelaptquote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Overigens vind ik afwassen nooit zo erg. Maar stofzuigen.En dweilen.
En strijken.
![]()
Toch wel met een krant drooggemaakt eh, voor een streepvrij resultaat.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toch wel met een krant drooggemaakt eh, voor een streepvrij resultaat.
nee ik heb Duitse wonderdoekjesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toch wel met een krant drooggemaakt eh, voor een streepvrij resultaat.
Ja, echt.quote:
Die wil Mur vast ook wel hebben, haha.quote:
je bent echt en goede huisvrouwquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Dit begint al op de huishoudbeurs te lijken, gvd.
die kan beter zijn haar wassen ipv zijn ramenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die wil Mur vast ook wel hebben, haha.
verspreiden die heerlijke geur van verse zyklon b kristallenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die wil Mur vast ook wel hebben, haha.
dacht aan een raamlap met die mop op zn hoofd grapquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kan beter zijn haar wassen ipv zijn ramen
ramen doe je niet moppenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
dacht aan een raamlap met die mop op zn hoofd grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |