Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Beste mensen ik zoek een leuke vrouw die echt een Milf 30+ is en deze jongen van 18 wilt doen groningsemilfshelp@gmail.com uit groningen of neem vriendinnen mee een soort 2de seksmoeder
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
TS probeert huisvesting te vinden. En dat is het derde wanhoops-topic.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako! Alice Cooper : Why, thank you! Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako! Alice Cooper : Why, thank you! Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende: De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Please consider the environment before printing this post. Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende: Kabuf is af en toe best een prima kerel.