En wat heeft T.S nu gedaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef mrPanerai het volgende:
MrP heeft samen met z'n vriendinnetje een vakantie van 9 dagen in Barcelona gepland.![]()
Hiervoor heb ik via Booking.com een kamer gereserveerd voor zo'n 1700¤ (logies+ontbijt).
Nu krijg ik van het hotel een mailtje dat ik, omdat het verblijf langer is dan 7 dagen, een voorschot van 30% moet betalen. Ik vind het best maar ze willen gewoon dat ik onderstaand formulier invul en terugstuur.
[ afbeelding ]
Ik vind dit niet zo prettig om zomaar over de mail al m'n details prijs te geven en een blanco cheque te geven.
Heeft er iemand nog zo van die briefjes gezien?
Ik heb nu een mail gestuurd dat ik het best het bedrag wil overschrijven.
9 nachten, en ik ben net de 40 gepasseerd dus ik heb weinig zin in rugzakhotels, luxere hotels zijn nou eenmaal wat duurder.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:19 schreef GodsSon het volgende:
Aardig bedrag trouwens voor 8 nachten Barcelona.
dan is dat jouw feestje dan, ik zou de gegevens gewoon invullen, met pen, en dan je vriendin laten tekenen. of zowat.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:46 schreef mrPanerai het volgende:
nee Ze vragen een voorschot bij reservaties van meer dan 7 nachten.
Reden voor dit hotel is dat m'n vriendin heel, heel erg graag in dit hotel wil.
Mij boeit het niet zo waar ik slaap zolang Missus P. maar gelukkig is.
En anders kan je gewoon een betaling betwisten wanneer je het met de afschrijving niet eens bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef mrPanerai het volgende:
Heb gewoon het formulier ingevuld en doorgestuurd. Kreeg al meteen een mail terug dat ze het voorschot (30%) hebben afgeboekt. Ik ken H10 niet als keten maar de website ziet er wel professioneel uit dus ik ga er maar van uit dat er geen rampen gebeuren.
Eens, maar we willen ook wat luxe, wel lekker als je na een hele dag in de stad ff op het dak bij de bar en het zwembad met uitzicht op de jachthaven al een aperitiefje kan nemen. Mijn vriendin heeft ook vakantie dus dan willen we zo min mogelijk zelf doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef flipsen het volgende:
Trouwens wel een flinke smak geld inderdaad. Als ik ergens langer dan 4-5 dagen verblijf zoek ik altijd een appartementje. Goedkoper en veel meer "vrijheid". Dat bed kan ik zelf wel opdekken en ontbijten kan ook in de stad
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:02 schreef mrPanerai het volgende:
Uiteraard kan je ook in de stad ontbijten, tegen dat je het hotel uit bent en iets gevonden hebt wat je aanstaat ben je al een uur verder.
Eens, zelf ben ik ook 40 en je zal mij ook absoluut niet in een hostel tegenkomen. Gewoon een fatsoenlijk hotel dat soms wat meer mag kosten, dus ik snap je helemaal. Maar 9 dagen in een hotel vind ik niets, dan heb ik liever wat meer ruimte in een appartement, dat ook nog eens (flink) goedkoper is. In Barcelona zaten wij 3 jaar geleden in een enorm appartement in een leuke wijk via flipkey. Was nog niet de helft per nacht van een 3*** hotelquote:'t Is maar voor welke formule je zelf het fijnst vindt en hoeveel je te besteden hebt. Wij schommelen beide rond de 40 en dan kan er al wat meer dan wanneer je 20 bent.
je hebt al eens overwogen je vriendin dan in te ruilen ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ja echt helaas, maar met m'n vriendin is dat wel realiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |