abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136235250
Zwangerschap & geboorte

2014

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongen)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel
19 augustus: gewoonmezelf87
20 augustus: geppie
23 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre
28 augustus: Mangostine

18 september: Vlindur
25 september: Tante_Soesa

2 oktober: Spees_Eend
5 oktober: IsabellaMariaAnna
9 oktober: Skittles
10 oktober: DagenNachtdromer
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_136235261
Voor wijzigingen even quoten ajb :)

En ik herhaal m'n laatste post nog even:

Cygne, wat rot zeg. Helemaal dat je nu nog moet wachten totdat je zekerheid hebt. Hoe voel je je eronder?

En ondertussen mogen we juist juichen voor Skittles! Gefeliciteerd!!

DJMomo het klinkt echt alsof je er heel erg klaar voor bent om te bevallen. Ben benieuwd of die slijmprop snel tot meer gaat leiden!

Dot kijk je uit met de trap? Thuis ren ik de trap nog wel op en af, op m'n werk vind ik dat ik nu een perfect excuus heb om zelfs voor één verdieping de lift te nemen :+

Ik heb gisteravond op een feestje twee uur gestaan en een kwartiertje gedanst. Nergens last van, maar bij thuiskomt opeens last van m'n linkerheup! Dat is ook een nieuwe. Ik hoop dat het iets eenmaligs is en niet het begin van erger. Feestje was verder wel leuk, maar het was met diner dat als losse hapjes werd rondgebracht. Na drie rondes met rauwe vis en rauw vlees heb ik iemand van de bediening bij z'n lurven gegrepen en gesnauwd dat ik zwanger en hongerig was en nú iets te eten moest krijgen dat niet rauw was >:) Hij leek een beetje bang voor me daarna O-)

En de Marktplaats-mensen op wie ik eerst liep te schelden hebben nu toch hun kamertje aan ons verkocht :o Dat gaat we dus binnenkort ophalen. Niet dat we er plek voor hebben (de toekomstige kinderkamer staat nog vol zooi), maar dan hebben we het maar alvast :')

En nog een vraagje...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 februari 2014 @ 13:16:52 #3
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_136235362
Jeetje Cyg, ik lees over je post heen :@
Sterkte daar! :*

Kim je stoel wooooow! :)

Ik lig nu lekker vanuit bed tv te kijken, tis vandaag een dagje van weinig doen, alleen af en toe een wasje aanzetten :)
Ben blij als morgen achter de rug is...

Amsel, geen ervaring mee!
Ik heb sinds ik zwanger ben, wel hele traag werkende darmen, ik heb ook al Movicolon gehad, maar dat haalt weinig uit.. Tis wel irritant!

Ow, ik kom ook uit de omgeving van de Bollenstreek!
Ik kom uit Leiden O+ O+
Nu woon ik alweer bijna 8 jaar in Rotterdam :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_136235528
Joh, geeft niks rijstebuiltje! :*

Ik voel me een beetje raar. Net weer wat bloed maar ook weer na harde ontlasting.
Maar ook nog misselijk en zere borsten. Ik word een beetje heen en weer geslingerd, zeg maar.
pi_136235988
Amsel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136236028
Verder alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! *O*
pi_136236673
Hellup! Wie kan mij stoppen! Heb bed verschoond, planten water gegeven, keukenkastjes schoongemaakt, koelkast schoongemaakt en ik ben niet te stoppen!!!! Het is verdorie een rustdag!
pi_136237227
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 13:21 schreef Cygne het volgende:
Joh, geeft niks rijstebuiltje! :*

Ik voel me een beetje raar. Net weer wat bloed maar ook weer na harde ontlasting.
Maar ook nog misselijk en zere borsten. Ik word een beetje heen en weer geslingerd, zeg maar.
De onzekerheid is heel zwaar denk ik :*
pi_136237262
:W dames!

Wat een heerlijk weer, nog meer mensen die vandaag een frisse neus gaan halen?

Cygne, wat is het spannend voor jou. Als het zo vaag blijft, over een weekje zou je prima een echo kunnen krijgen, dus als je je zenuwen geen 2 weken meer de baas kunt, zou ik de vk al weer eerder bellen hoor. Deze tijd is zo zenuwslopend, dat hoef je niet perse vol te houden. Succes!

En Amsel, hier ook verstoppingsklachten, soms met bloed na ontlasting. Ik heb roosvicee laxo in huis gehaald, drink veel water en heb gedroogd fruit als snack. Zolang ik er geen pijn aan heb bespreek ik niks met de vk, maar het kan natuurlijk wel.

Mo, met je slijmprop :9 , ik hoop dat het een begin is, volgens mij ben je er aan toe. Andere llm's, succes met wachten!

Wat leuk om te lezen waar mensen vandaan komen, hier Gelderse Vallei!

Hier begint zich toch echt wel een buikje te ontwikkelen, vind het zo leuk! Nog te weinig voor een positiebroek, maar teveel voor m'n gewone broeken, dus ik ben op jurkjes aangewezen.

En Kim, wat is je stoel mooi! Je hebt me helemaal op ideeën gebracht, maar dan voor de grote meisjes kamer voor m'n dochter. Ik ga op zoek naar een mooie en lekkere grote stoel, in haar nieuwe kamer, die is er wel groot genoeg voor!

Fijne dag iedereen!
  zondag 2 februari 2014 @ 14:04:44 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136237314
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hellup! Wie kan mij stoppen! Heb bed verschoond, planten water gegeven, keukenkastjes schoongemaakt, koelkast schoongemaakt en ik ben niet te stoppen!!!! Het is verdorie een rustdag!
Niet voor zwangeren :+.
Hier is ook het hele huis aan kant, zo fijn O+.
Ben wel kapot nu, maar soit :').
KuikenGuppy
pi_136237398
Waar staat llm voor? :@
pi_136237403
Jeetje Cygne, hopelijk heb je binnenkort wat meer duidelijkheid :*

En Amsel
SPOILER
Ik heb afgelopen vrijdag de Ikea leeggekocht. Helemaal niets voor baby :o Dus ter compensatie op MP wat kleertjes gekocht :D
Nog even en ik ben voor het eerste jaar voorzien _O-
pi_136237413
Laatste loodjes moeder
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136237457
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef DJMomo het volgende:
Laatste loodjes moeder
Ah! Dankje :+
pi_136237483
Marel, heeft de vk ook gezegd, als ik het echt niet trek of me ongerust voel mag ik meteen bellen. Dat is wel fijn. Ze heeft me ook wel gerustgesteld. Ze zei dat bij een mk toch echt wel wat bloed in het maandverband zou moeten zitten, zeker na een nacht.
pi_136237517
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ah! Dankje :+
Dat vroeg ik me ook al af. _O-
  zondag 2 februari 2014 @ 14:12:13 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136237637
Regio Amersfoort hier :)

@Cygne, twee weken duren lang dan he...
KuikenGuppy
pi_136237907
Och Cygne wat ga jij even door allerlei emoties heen. Blijf gewoon posten hoor, wat je ook denkt of voelt! :*

Nog een *O* voor de nieuwe aanstaande mama's erbij!
Wat leuk nu ook al oktoberkindjes erbij. Lijkt nog zo ver weg :o

En heul veel sterkte voor de dames op de laatste adem! Laat de februarikindjes maar komen. Ik zit er klaar voor.

En verder lukt het me nu niet te reageren op anderen. Lees mee, en gooi af en toe een reactie er tussendoor maar meer lukt me gewoon niet, sorry!
Gevalletje net een drukke verhuizing gehad en niet lekker in m'n vel na al 4 weken thuiszitten met hoofdpijnen. Morgen maar de Arbo-arts voor een plan de campagne.
pi_136238379
Ik ben nu even heel blij met fok.
En met de mensen waar we het aan verteld hebben. Met name een vriendin die hier gisteren toevallig was en mijn tante die me gisteren aansprak op fb, die stuurde me vanochtend al een whatsapp hoe het met me ging.

SPOILER
Voelt fijn dat ik die onzekerheid niet alleen hoef te dragen. O+
pi_136238743
dames ik kan gebroken lijnzaad aanraden vd ontlasting, 1x per dag een eetlepel door de vla/yoghurt en t houdt de darmen op gang ( bij mij iig) nu nog voldoende drinken en dan hoef ik geen stenen meer uit te poepen.. :@

ik was net even op een verjaardag van een buurvrouw en t hele huis stond blauw vd rook, vond dat niet fijn voor ukkie ( en voor t eerst sinds tijden had ik t lastig, dacht als iemand mij nu aanbied dan weet ik t niet.... :@ ) dus na een uurtje ben ik weer naar huis gegaan! vind t meeroken ineens zo erg, en dan niet voor mij ...
S. 2014
J. 2016
pi_136239833
Oh dat ga ik onthouden.
Bloedverlies vlamt hier op na harde ontlasting. Ik zie een beetje een patroon. :')
pi_136240818
Kim die stoel! Wil ik ook! En ik ben normaal helemaal niet van het roze..

GM medicijnen slik je nooit voor niks! Je doet wat het beste voor jou is en daarmee doe je uiteindelijk ook wat het beste is voor je kind.

Skittles, volgens mij heb ik jou ook nog niet verwelkomd , je bent er tussendoor geglipt. Alsnog welkom!

Dot, wel voorzichtig doen hoor! :o

Momo maakt het graag extra spannend :D . Al nieuws?

Bolletje wat leuk! Zo' shoot lijkt mij ook ontzettend leuk om te doen.

Axia, daar zou ik ook van schrikken hoor. Ik dacht dat de slijmprop alleen een viezige slijmklont was zonder bloed. Dus ik zou de vk ook bellen. Wel spannend, langzaamaan gaat het beginnen *O* .

Cygne, dat je vandaag niet bloedt is wel positief. Maar twee weken wachten.. ik blijf voor je duimen!

Hier een 39-wekenmeldt! *O*
Geen veranderingen t.o.v. gisteren al voelt mijn buik nog steeds alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Weet je wel, zo'n zeurderige pijn alsof je elk moment kan gaan bloeden.

Ik zie een heleboel dames aan de opruim, lief en ik hebben juist een niksdag ingelast. Lekker uitgeslapen, uitgebreid gegeten, beetje gepuzzeld en nu op de bank. We genieten ervan zo lang het kan.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136240819
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Cygne het volgende:
Oh dat ga ik onthouden.
Bloedverlies vlamt hier op na harde ontlasting. Ik zie een beetje een patroon. :')
Misschien een heel stomme vraag ('t is in ieder geval echt serieus bedoeld), maar weet je zeker dat het bloedverlies niet uit je achterkant komt dan?

Ik heb de laatste tijd ook last van helderrood bloedverlies namelijk. De pot leek laatst wel opnieuw beschilderd te zijn toen ik op stond. Maar dat komt dus écht uit achterste, want het poepen gaat niet zo heel makkelijk meer.
pi_136241007
Jeetje cygne, wat een onzekerheid! Ik hoop dat het enkel verband houdt met je ontlasting en niet iets anders.

Oh boy ik ben zo enorm lui. Peuter was 4x wakker vannacht, met nare dromen oid. Daarna sliep ze wel uit tot half 10 (wow) maar voel me zo moe!
Ik kan helaas geen enden meer lopen zinder pijn in m'n buik (m'n banden denk ik), anders had ik wel even een rondje gelopen.

Trouwens ook regio bollenstreek hier!

Ennnn 25 weken vandaag! *O*
En ik liet vanmorgen peuter de naam van baby zeggen. En wat klinkt dat schattig!!! Gelukkig onthoudt ze die niet (want daarna heet t gewoon weer 'boetjuh') dus ze kan haar mond niet voorbij kletsen :-P
Tralalalaaa
pi_136241076
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Misschien een heel stomme vraag ('t is in ieder geval echt serieus bedoeld), maar weet je zeker dat het bloedverlies niet uit je achterkant komt dan?

Ik heb de laatste tijd ook last van helderrood bloedverlies namelijk. De pot leek laatst wel opnieuw beschilderd te zijn toen ik op stond. Maar dat komt dus écht uit achterste, want het poepen gaat niet zo heel makkelijk meer.
Het komt wel echt uit de voorkant. Telkens na harde ontlasting is het een aardige veeg rood bloed met wat stolseltjes, de twee keer plassen daarna minder naar bruin naar niks en zo op en af. In t inlegkruisje zit telkens niks.

Verder nog wel pijn in liezen, misselijkheid en zere borsten. Maar het blijft gissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')