nou misschien geen kindermisbruik, maar als een jonge vrouw trouwt met haar vaderfiguur van de laatste 12 jaar klopt er natuurlijk ook iets niet...daarnaast weten we ook niet precies hoe uit soon yi precies was toen haar relatie met woody begonquote:Op maandag 3 februari 2014 11:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja maar die was al 23, geloof ik, toen ze met elkaar gingen. kan je toch moeilijk kindermisbruik noemen.
Als die voogdijzaak al in 1993 speelde en veroorzaakt werd door de relatie van Woody Allen en Soon-Yi dan was ze nog vrij jong.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou misschien geen kindermisbruik, maar als een jonge vrouw trouwt met haar vaderfiguur van de laatste 12 jaar klopt er natuurlijk ook iets niet...daarnaast weten we ook niet precies hoe uit soon yi precies was toen haar relatie met woody begon
precies en mogelijk dus al veel eerder zelfsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die voogdijzaak al in 1993 speelde en veroorzaakt werd door de relatie van Woody Allen en Soon-Yi dan was ze nog vrij jong.
Ze zou zelf in een interview hebben gezegd dat hun relatie begon toen ze 20 was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies en mogelijk dus al veel eerder zelfs
Vijftien twaalfjarige meisjes op het zelfde moment? wtf..quote:
nee normaal is het natuurlijk niet....t is een raar mannetje, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou misschien geen kindermisbruik, maar als een jonge vrouw trouwt met haar vaderfiguur van de laatste 12 jaar klopt er natuurlijk ook iets niet...daarnaast weten we ook niet precies hoe uit soon yi precies was toen haar relatie met woody begon
ja dat is wat ze achteraf zeiden toen er al een hoop controverse was..kan me ook voorstellen dat ze dat zegt om hem in bescherming te nemen en bang was voor nóg heftigere reacties...we zullen t nooit zeker weten aangezien we er niet bij warenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zou zelf in een interview hebben gezegd dat hun relatie begon toen ze 20 was.
http://www.ontheredcarpet(...)the-scandal-/8209443
Al met al vrij ziek, als 55-jarige een relatie beginnen met de 20-jarige dochter van je partner, het kind dat je 10 jaar lang hebt helpen opvoeden...
Tja, geestelijk onstabiel volgens het Allen-kamp. Karaktermoord op de tegenstand is ook een tactiek om de focus weg te halen van waar het eigenlijk echt over gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja ik weet t ook niet hoor,. maar volgens mij is er alleen de beschuldiging van de dochter. verder niets. kan je dan wel uit concluderen dat allen dus een geurtje heeft, maar dat kind was 7, en had dus een moeder die bekend staat als geestelijk nogal onstabiel, en die allen kapot wou maken. het zal niet het eerste kind zijn die iets is aangepraat, dat is een reeel risico met dit soort zaken, zelfs als kidneren gewoon door de politie worden verhoord. er zijn daarom zelfs hele lijsten met gedrags codes opgesteld nu, die verhoorders in dit soort zaken moeten volgen, om dat te vermijden.
maar goed, ook ik zal vanaf nu anders naar die man kijken. heel wat minder relaxed.
zou kunnen, maar ik heb niet gelezen dat allen haar verbaal aanvalt. alleen andersom.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, geestelijk onstabiel volgens het Allen-kamp. Karaktermoord op de tegenstand is ook een tactiek om de focus weg te halen van waar het eigenlijk echt over gaat.
De reactie van Ronan zelf was wel humor:quote:Farrow discusses her relationship with Frank Sinatra, telling Orth that Sinatra was the great love of her life, and says, “We never really split up.” When asked point-blank if her biological son with Woody Allen, Ronan Farrow, may actually be the son of Frank Sinatra, Farrow answers, “Possibly.” No DNA tests have been done. When Orth asks Nancy Sinatra Jr. about Ronan’s being treated as if he were a member of her family, Sinatra answers in an e-mail, “He is a big part of us, and we are blessed to have him in our lives.”
twitter:RonanFarrow twitterde op woensdag 02-10-2013 om 16:33:39Listen, we're all *possibly* Frank Sinatra's son. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |