Maar toch, je ziet duidelijk dat hij niet out is op dat moment en die hammer fists stellen niet veel voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk het eens vanaf het standpunt van Herb, begrijpelijke stoppage.. wat ik al zei Faber moet bewegen, meer doen dan alleen je handje voor je oor houden..
Ja maar heel vaak zie je zo fighters liggen en zich enigzins beschermen terwijl ze dus klaar zijn en feitelijk gewoon wachten tot de ref er tussen komt .. dat duimpje is niet zichtbaar/duidelijk genoeg voor Herb.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar toch, je ziet duidelijk dat hij niet out is op dat moment en die hammer fists stellen niet veel voor.
Ben het wel met je eens dat het apart is dat hij niet zijn positie veranderde, misschien wilde hij even wachten tot Barão uitgeraasd was om daarna omhoog te exploden.
Trusten, ik smeer hem ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:15 schreef Geo4kant het volgende:
Duurt mij te lang die post press.. ik duik mijn nest in
Gedaan maar telt die Fight Night niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 07:10 schreef Hooidraad het volgende:
Nober, wilt u het eerste plaatje in de OP vervangen door deze? http://i.imgur.com/nNnKhcR.jpg
Ik doe alleen de PPV's in de OP, anders blijf ik bezig.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Gedaan maar telt die Fight Night niet?
Hier, nog 10 minuten!!
Holy shit!quote:
Brock callen vond ik inderdaad maar raar maar ik vond het zeker geen crappy performance. Eindelijk een keer een goed gameplan en dat hij het 3 ronden volhoudt geeft mij meer vertrouwen dan dat hij een quick KO scoorde.quote:"He comes out with a crappy performance, then he calls out a guy who doesn't even fight anymore. Not a great night for Alistair."
-Dana White in FS1 interview-
Striking fest!quote:Op zondag 2 februari 2014 08:01 schreef Hooidraad het volgende:
Het ziet ernaar uit dat we Aldo vs. Pettis en JDS vs. Overeem gaan krijgen.
Mooi hè?quote:
Ik snap best dat het niet makkelijk is voor de ref in de ring maar er leek niet veel aan de hand. De meeste hamerfists waren ongevaarlijk en Faber was nou niet duidelijk in grote problemen. Herb had wat lager kunnen zitten zodat hij het allemaal beter had kunnen zien.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede maincard gezien en ook gewoon een goede stoppage van Herb Faber verdedigde zich niet goed hij bleef maar hamerfists vangen
Ik had het ook, al verraste Varner mij sterk. Die gaat ook niet gecut worden. Verder niet veel andere verrassingen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mooi hè?
Wij waren geloof ik de enige twee die deze hadden, tóch?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:58 schreef samirz het volgende:
Voorspellingen:
Renan Barao vs Urijah Faber
Jose Aldo vs Ricardo Lamas
Frank Mir vs Alistair Overeem
John Lineker vs Ali Bagautinov
Jamie Varner vs Abel Trujillo
John Makdessi vs Alan Patrick
Chris Cariaso vs Danny Martinez
Nick Catone vs Tom Watson
Al Iaquinta vs Kevin Lee
Clint Hester vs Andy Enz
Neil Magny vs Gasan Umalatov
Tony Martin vs Rashid Magomedovx
Ik had hem ook geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mooi hè?
Wij waren geloof ik de enige twee die deze hadden, tóch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |