Controversieel is het zeker. Dana White noemt het zelfs een fout van Herb. Ook in de pers weinigen die het een goede stoppage vonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar dat was toch helemaal geen controversiële stoppage? Hij deed niets om zijn positie te verbeteren dit was gewoon een hele goede stoppage
Cees deed wat het best tot een W leidde maar de winst zal hem geen windeieren leggen. Maar na twee verliespartijen en Dana's uitspraken dat de verliezer grote kans maakt om gecut te worden is het niet gek.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef RipMcPants het volgende:
Dana
Ok, de Lesnar call-out was wat bijzonder, maar Cees' performance was prima.
Ben het ook eens met de stoppage, maar zoals samirz al zegt is het wel controversieel...quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar dat was toch helemaal geen controversiële stoppage? Hij deed niets om zijn positie te verbeteren dit was gewoon een hele goede stoppage
me 2quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mooi hè?
Wij waren geloof ik de enige twee die deze hadden, tóch?
Hoop het niet voor Overeemquote:Op zondag 2 februari 2014 08:01 schreef Hooidraad het volgende:
Het ziet ernaar uit dat we Aldo vs. Pettis en JDS vs. Overeem gaan krijgen.
Beetje hetzelfde idee als bij voetbal.. vanaf de bank waar je de actie vanaf meerdere (camera)standpunten ziet is heel een heel stuk makkelijker als live vanaf 1 standpunt als ref.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef samirz het volgende:
[..]
Controversieel is het zeker. Dana White noemt het zelfs een fout van Herb. Ook in de pers weinigen die het een goede stoppage vonden.
Omdat de UFC zoveel dominante champs heeft en met Aldo en Barao het ook zo is dat ze een stuk beter zijn de dan de rest en ze aantrekkelijkere partijen kunnen maken als ze een klasse hoger gaan. In het geval van Aldo kan ik het begrijpen maar Barao moet je het ook gunnen om een tijdje de echte champ te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zit Dana zo te pushen om Aldo en Barao een klasse hoger te krijgen
Dan moet de concurrentie maar beter worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat de UFC zoveel dominante champs heeft en met Aldo en Barao het ook zo is dat ze een stuk beter zijn de dan de rest en ze aantrekkelijkere partijen kunnen maken als ze een klasse hoger gaan. In het geval van Aldo kan ik het begrijpen maar Barao moet je het ook gunnen om een tijdje de echte champ te zijn.
Niet te vergelijken ook al zit er iets zinnigs inquote:Op zondag 2 februari 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet de concurrentie maar beter worden.
Bayern gaat toch ook niet ineens in Engeland voetballen omdat ze te goed zijn voor de Bundesliga
Natuurlijk is het een beetje een aparte vergelijking maar als ik Aldo en Barao was dan bleef ik lekker zitten waar ik zatquote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet te vergelijken ook al zit er iets zinnigs in, je vergeet ook dat de UFC meer kijkt naar $$$ value ipv echt sportrankings
Kan natuurlijk ook zijn dat ondanks je champ bent en dat veel geld oplevert dat je zelf ook meer uitdaging wil en jezelf wil testen op 155quote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een beetje een aparte vergelijking maar als ik Aldo en Barao was dan bleef ik lekker zitten waar ik zat
Ik had m ookquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mooi hè?
Wij waren geloof ik de enige twee die deze hadden, tóch?
Dat lijkt helemaal out of the picture te zijn ja.. denk dat als bijna iedereen 'gewoon structureel' 3 keer per jaar vochten en niet zoveel blessures hadden dat het wat makkelijker was.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En wat is er gebeurt met de titel houden op twee classes? Is dat geen optie meer bij ome Dana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |