Dát dus!quote:Op zondag 2 februari 2014 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Je hebt gezond verstand in een ongezonde wereld. Dat is altijd lastig.
Vreselijk dit soort mensen die te blind zijn om te zien dat het gros van de mensheid egoïstisch is en daarom het grote geheel niet ziet. Het feit dat de mensheid alleen maar te redden valt als men socialer met elkaar omgaat. Ongeacht geloof, filosofie, politieke overtuiging, seksualiteit of wat dan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:08 schreef Fir3fly het volgende:
Vreselijk, dit soort mensen. Alles en iedereen de schuld geven voor hoe kut de wereld wel niet is in plaats van in te zien dat de wereld net zo kut is als je zelf wil. Bah.
jij bent jezus?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:39 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Vreselijk dit soort mensen die te blind zijn om te zien dat het gros van de mensheid egoïstisch is en daarom het grote geheel niet ziet. Het feit dat de mensheid alleen maar te redden valt als men socialer met elkaar omgaat. Ongeacht geloof, filosofie, politieke overtuiging, seksualiteit of wat dan ook.
Blijft het bij jou enkel bij woorden, of ook daden?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:39 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Vreselijk dit soort mensen die te blind zijn om te zien dat het gros van de mensheid egoïstisch is en daarom het grote geheel niet ziet. Het feit dat de mensheid alleen maar te redden valt als men socialer met elkaar omgaat. Ongeacht geloof, filosofie, politieke overtuiging, seksualiteit of wat dan ook.
Misschien naïef in bepaalde mensen hun ogen, maar ja ik doe mijn best om mensen gelijkwaardig te behandelen en waar ik kan wat bij te dragen aan de maatschappij door mensen te helpen die het minder hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:43 schreef aijumu het volgende:
[..]
Blijft het bij jou enkel bij woorden, of ook daden?
zeer zeker niet. Die heeft niet bestaan voor zover ik weet. Niet in de bijbelse zin in iedergeval.quote:
Dat is wat ik wilde horen, de zin van het leven is een rechtvaardig bestaan leiden, waarin hulp bieden naar den zwakkeren behoort tot de kern taken van de mens, dat maakt ons menselijk namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:47 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Misschien naïef in bepaalde mensen hun ogen, maar ja ik doe mijn best om mensen gelijkwaardig te behandelen en waar ik kan wat bij te dragen aan de maatschappij door mensen te helpen die het minder hebben.
Wat een slap, narcistisch gezever zeg.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:51 schreef aijumu het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde horen, de zin van het leven is een rechtvaardig bestaan leiden, waarin hulp bieden naar den zwakkeren behoort tot de kern taken van de mens, dat maakt ons menselijk namelijk.
Hoe praat je jezelf aan dat jij het grote geheel wel ziet? Is dat mogelijk? Ben je daartoe in staat? Of zie je niet meer dan de beelden die je erover vormt, die een directe afspiegeling zijn van hoe je zelf in het leven staat?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:39 schreef Zeitgeist het volgende:
Het is zo simpel en toch heb jij het al opgegeven? Ja dan zit er ook niet veel anders meer op dat je negativiteit in een topic of een forum gooien, wat kan jij er immers aan doen dat jij het opgegeven hebt? Komt allemaal door ''de ander''.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:55 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Dit terwijl het zo simpel is.
Helaas heb ik het al opgegeven...
Tja, als je alles tot kleuterniveau reduceert....quote:Op zondag 2 februari 2014 02:55 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Ik hoor niet thuis in deze wereld. Oorlog voeren om een sprookjes boek, vechten om dat ene stukje land
Dat heeft niks te maken met niet te dichtbij laten komen. Doorgaans wordt de vraag niet gesteld met de bedoeling om een uitgebreid antwoord te krijgen over de gemoedstoestand van die persoon op dat moment. Niks mis dus met een oppervlakkig antwoord.quote:liegen als het even iets minder gaat met je (standaard vragen en antwoorden, Hoe is het met je? Ja alles is goed.) om de ander niet te dichtbij te laten komen...
stel je niet zo aan.quote:Dromen van dit mag. Helaas heb ik het al opgegeven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |