heel rustig avondje, in een club waren we echt maar met 6 man ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 03:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het wat, of gewoon een standaard avondje drinken?
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt iedereen alweer naar bed/uit ja...
watjes
Gewoon weggegaan lijkt mij toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
heel rustig avondje, in een club waren we echt maar met 6 man ofzo
dus echt rustig
Moet je?quote:
Ik wil je.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weggegaan lijkt mij toch?
[..]
Moet je?
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weggegaan lijkt mij toch?
[..]
Moet je?
Lekker. Gister ook op, en Mexicaans... was een voedzaam dagje.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
uiteindelijk maar turkse pizza gehaald
ja deze had zeldzaam veel groente en weinig vleesquote:Op zondag 2 februari 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Gister ook op, en Mexicaans... was een voedzaam dagje.
Echt waar voor je geld krijg je dan natuurlijk niet, maar het heeft zo zijn charme jaquote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja deze had zeldzaam veel groente en weinig vlees
wel lekkere sambalsaus
Ben net terug inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Iiedereen netjes in de kerk natuurlijk
Kater zeker van de smirnoff icequote:
nee man. Wil je foto van de kat???? Ik doe wel op whatsapp.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kater zeker van de smirnoff ice
Ja doe maar, pak even mijn mobiel, kan leeg zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 11:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man. Wil je foto van de kat???? Ik doe wel op whatsapp.
Ja hij is heel liefquote:
Je bent zelf lief.quote:
Je bent zelf een pik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |