Was ervoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog eens op je bek gaan na de wedstrijd.Zo snel mogelijk vergeten deze dag.
je kan die pics alsnog in KPD plaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah, ik wilde je nog troosten per dm, alleen werd hij niet verstuurd door Fok's antipathie jegens mij. Misschien maar goed ook.
Wat een heerlijke match van Liverpool.
Hehequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je kan die pics alsnog in KPD plaatsen.
Ik zal dat stelletje pseudo vedettes maandag wel eventjes bestraffend toespreken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Johannes kijk nog even in het P&W topic, wij werden belaagd door moraalridders.
Bij mannen geilt Drizzt alleen op de castagnje van Luc.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hehe
Krijg je weer een bepaald soort mensen wat meent om overal 'rawr' te moeten posten.
Daar kan zijn min of meer naamgenoot van Twente wel over meepratenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schiet nog geen deuk in een pakje boter #durftezeggen
ik zal wel dom zijn maar ik snap deze post nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar kan zijn min of meer naamgenoot van Twente wel over meepraten
Luc Castaignos?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn maar ik snap deze post niet
Jij bent dom. Ik had hem wel door.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn maar ik snap deze post niet
Ik dacht alleen aan achternamen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Luc Castaignos?
Alors en Mexicanobakker hebben moeilijkere woordgrappen gemaakt die je wel snapte in het verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |