Haha jup. Always will be zoals het er naar uit ziet.quote:
Oh balen welquote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwa alles wat verneukt kan zijn aan dat oor is kapot.
Word langzaam slechter
nee alles wat geprobeerd is lukte niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh balen wel![]()
En er kan niks aan gedaan worden?
Heb jij nog nooit wat gekregen met dronken zijn trouwens?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
oja en 2 jaar geleden met een vriend die in een dronken bui een gebroken pols had opgelopen.
dat was erg geinig.
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:27 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dat ook wel voor FOK!ers geldt.
Die bult kwam ook gewoon plotseling toen ik op school zat, was wel raar. Volgende dag was dat vocht van de ontsteking afgezakt naar mn kaak, zag er echt apart uitquote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel schrikken inderdaadGelukkig was het niks
ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit wat gekregen met dronken zijn trouwens?
[ afbeelding ]
alsofje een beroerte had gehad zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die bult kwam ook gewoon plotseling toen ik op school zat, was wel raar. Volgende dag was dat vocht van de ontsteking afgezakt naar mn kaak, zag er echt apart uit
Wat dan?quote:
Dat is wel minder jaquote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Een goede vriend van mij in 2e klas had een bultje in z'n nek.
Bleek kanker te zijnDat was wel schrikken.
[ afbeelding ]
Ik ben ook kerngezond. Mijn melktanden waren gewoon nog prima eigenlijk en daarom kwam de rest natuurlijk nietquote:
Naar welquote:Op zondag 2 februari 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
q
[..]
nee alles wat geprobeerd is lukte niet.
Heb nu nog 60% ofzo op links. En het gaat langzaam dus het went wel.
Zwakkelingquote:
Voor meisjes is een ziekenhuis zieligerderderquote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook kerngezond. Mijn melktanden waren gewoon nog prima eigenlijk en daarom kwam de rest natuurlijk niet(ofzo
) dus dat had eigenlijk niet gehoeven.
En de andere keren ziekenhuis was omdat ik weer eens ergens op mijn hoofd was gevallen ofzo
Ik krijg Tjacka niet van fok af hoor. Ik doe wat fout denk ikquote:Op zondag 2 februari 2014 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit werkt toch echt anders bij mijn vriendje hoor![]()
Ik heb het wel eens geprobeerd, ging ik hem verleiden terwijl hij aan het gamen was. Nou echt wel dat de game snel af was hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hersenschudding, kneuzingen, gebroken pink.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Een goede vriend van mij in 2e klas had een bultje in z'n nek.
Bleek kanker te zijnDat was wel schrikken.
Verdwaaldquote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hersenschudding, kneuzingen, gebroken pink.
En wel meer onverklaarbare dingen.
En natuurlijk wat ik al wel eens verteld heb
maar is wel raar man vooral op die leeftijd wie verwacht dat nouquote:
Ja. Mar die dag, ik vergeet dat nooit meer. Huisarts had nog nooit zoiets gezien, hij noemde mijn hoofd a-symmetrischquote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
alsofje een beroerte had gehad zeker?
[..]
Wat dan?
Echt?quote:
sterktequote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mooi
Mijn opa is gestorven aan kanker
RIP
Raar is datquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja. Mar die dag, ik vergeet dat nooit meer. Huisarts had nog nooit zoiets gezien, hij noemde mijn hoofd a-symmetrisch
die gebroken pink nooit mee naar het ziekenhuis geweestquote:
I know. Een jongetje bij mij op school had leukemie. Leeft gelukkig ook nog maar ik snap je punt jaquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar is wel raar man vooral op die leeftijd wie verwacht dat nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |