Mjah, meer dat ik genoeg kabels voor het laden heb en enkel voor muziek en foto's pompen nog die ene kabel gebruik. Das me dan geen 30 euro waard voor een 30-pin...quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:34 schreef Merkie het volgende:
Ik heb een keer mijn ziel aan de duivel verkocht en een officiele Apple-kabel gekocht. Is het wel waard, die gaan tenminste niet na 3 dagen kapot.
Welke iPhone heb je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik word HE-LE-MAAL gestoord van die tyfus whatsapp.
Moet constant wachten, blijft constant haken (kan wel gewoon doortypen maar het verschijnt later pas).
Heeft iemand tips?
Heb al mijn 'instellingen hersteld', en heb de Icloud uit staan, maar alsnog gaat whatsapp fucking traag.
Tevens heb ik een groepschat verwijderd waar ziek veel media in stond, al lijkt me niet dat dat de oorzaak kan wezen, had natuurlijk geen enkel effect.
Als Apple iets niet wilt is het wel dat hun telefoons op die van Samsung gaan lijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:52 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello iPhone 6?
Tip: Muvit heeft goedkope lightningkabels, ze zijn wel iets dikker dan de originele van Apple.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:34 schreef Merkie het volgende:
Ik heb een keer mijn ziel aan de duivel verkocht en een officiele Apple-kabel gekocht. Is het wel waard, die gaan tenminste niet na 3 dagen kapot.
Nee, zelfde verhaal en die spikkele had ik op de 5s ook al na een paar dagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb sinds kort een iPhone 5, waar ik op zich tevreden over ben behalve de kwaliteit van de behuizing (treden binnen enkele dagen 'spikkels' op de zijkant van het toesten) en toch vrij snel krassen op het scherm.
is de 5S beter van kwaliteit?
Ik heb nergens last van, heb hem al sinds november ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:25 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee, zelfde verhaal en die spikkele had ik op de 5s ook al na een paar dagen.
Je kan ook gewoon MFi kabels halen voor een tientje online. MFI kabels zijn van dezelfde kwaliteit maar dan van andere bedrijven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, meer dat ik genoeg kabels voor het laden heb en enkel voor muziek en foto's pompen nog die ene kabel gebruik. Das me dan geen 30 euro waard voor een 30-pin...
Dat kan. Ik heb inmiddels honderden gezien en gerepareerd en die spikkels komen even makkelijk voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb hem al sinds november ofzo.
Ik heb er inmiddels ook zat gezien, en het valt toch op dat ze vooral voorkomen bij de zwarte iPhone 5. Andere modellen hebben ze veel minder. Is ook niet voor niks dat de 5S grijs met zwart is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:29 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb inmiddels honderden gezien en gerepareerd en die spikkels komen even makkelijk voor.
wiltquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als Apple iets niet wilt is het wel dat hun telefoons op die van Samsung gaan lijken.
Rotjeknorquote:
Inderdaad. Ik heb jaren een iPhone 4 gehad en die zag er na 2 jaar beter uit dan de 5 na een paar dagen en dan gebruik ik hem op exact dezelfde manierquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:26 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat dat betreft is de 5 en 5s minder "sterk" dan de 4/4s. Hopen dat de 6 daar minder last van heeft.
Oh kut, één van de weinige spellingfouten en grammar-nazi pikt 'm er tussen uit. Deze was trouwens wel het verbeteren waard, dus je hebt een puntquote:
Eentje besteld inmiddels, kijken of dat fijn werkt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon MFi kabels halen voor een tientje online. MFI kabels zijn van dezelfde kwaliteit maar dan van andere bedrijven.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon MFi kabels halen voor een tientje online. MFI kabels zijn van dezelfde kwaliteit maar dan van andere bedrijven.
Waar halen jullie MFI kabels voor 10 euro?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eentje besteld inmiddels, kijken of dat fijn werkt.
Bijzonder, ik zal eens kijken of ik vanavond een foto kan maken, van mijn 4 en 5s naast elkaar. Die 5s is echt krasvrij heb ik het idee..quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb jaren een iPhone 4 gehad en die zag er na 2 jaar beter uit dan de 5 na een paar dagen en dan gebruik ik hem op exact dezelfde manier
Goede vraag, mijn laatste kabel is al bijna naar de Filistijnen en ik zoek een goedekope vervanger.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Waar halen jullie MFI kabels voor 10 euro?
Álles stam+tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |