Oh, ik dacht dat jij van het aanrecht was. Mevrouw staat ook veel in de keuken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat is jouw specialiteit, niet de mijne.
Henk de Haan ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is dezelfde man.
Deze dame ken ik niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad jij deze dan maar even.
[ afbeelding ]
Bij de BBC ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zelf een programma.
Ik zap te weinig als veel-kijker.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Haar programma is in meer dan 60 landen op tv. In Nederland op RTL.
Josie d'Arby. Eindelijk komt het een keer van pas dat ik alle afleveringen van Never Mind the Buzzcocks te vaak gezien heb!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad jij deze dan maar even.
[ afbeelding ]
Geen Josie.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Josie d'Arby. Eindelijk komt het een keer van pas dat ik alle afleveringen van Never Mind the Buzzcocks te vaak gezien heb!
Terence Trent na de operatie ?quote:
Kutlui zijn dat, hè?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef wyccie het volgende:
Of misschien is ze zo iemand die alles kan eten en niet aankomt.
Sinds ik weer rook let ik er op het niet na elke snack te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds ik niet meer rook moet ik ook opletten wat ik eet.
Ben zelf nooit de bob geweest. Geen rijbewijs.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Bobby was van alle markten thuis. Ik had vroeger ook Fischer ski's.
Gisteravond laat ook die documentaire gezien, Scrut?quote:
Deels.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gisteravond laat ook die documentaire gezien, Scrut?
Helaas niet kunnen kijken. Was een herhaling. Heb er destijds nog een topic over geopend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gisteravond laat ook die documentaire gezien, Scrut?
Gokje op Tim Krul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |