SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vorig jaar had Gudelj al een IF moeten krijgen. Maar dit jaar zou zijn IF wel eens best goed kunnen zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, morgen Utrecht - Ajax.
Dat wordt weer een wedstrijd waarin Utrecht een wereldpot speelt![]()
Doen ze volgens mij wel vaker alleen tegen ajaxFeyenoord Rotterdam![]()
Ajax heeft sinds 2009 niet meer gewonnen daar in competitieverbandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:47 schreef Fuszy het volgende:
Ah, morgen Utrecht - Ajax.
Dat wordt weer een wedstrijd waarin Utrecht een wereldpot speelt![]()
Doen ze volgens mij wel vaker alleen tegen ajax![]()
Ik hou me maar vast aan het feit dat Utrecht wel een beter team had staan in de andere jaren en Ajax ondanks de kampioenschappen meer wisselvallig was dan nu.
Maar ik vrees nog steeds voor puntverliesZeker na de uitspraak van v. Rhijn dat Ajax morgen iets meer de beuk erin moet gooien
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Meh, inzet was goed en hij verdedigt lekker mee. Soms zie je wel dat ie techniek heeft, maar niet echt gevaarlijk geweest.quote:![]()
Precies, vorig jaar had Utrecht nog Van der Hoornquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ajax heeft sinds 2009 niet meer gewonnen daar in competitieverband![]()
Ik hou me maar vast aan het feit dat Utrecht wel een beter team had staan in de andere jaren en Ajax ondanks de kampioenschappen meer wisselvallig was dan nu.
Maar ik vrees nog steeds voor puntverliesZeker na de uitspraak van v. Rhijn dat Ajax morgen iets meer de beuk erin moet gooien
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, vorig jaar had Utrecht nog Van der Hoorn
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Deze man gaat denk ik een IF krijgen als CAM (twee goals + assist in 3-0 overwinning).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even dat het over die andere Sisse ging maar hij heeft echt gescoord!quote:quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat denk ik een IF krijgen als CAM (twee goals + assist in 3-0 overwinning).Ik had vorig jaar zijn Liek deu versie goedkoop opgepikt in mijn serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deden ook geen bekende spelers mee toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Die alternatieve Africa Cup is nu pas afgelopen en gewonnen door Libië /care![]()
Regels waren dat landen alleen spelers uit eigen competities mochten opstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deden ook geen bekende spelers mee toch?![]()
Bieden op spelers is helemaal verneukt, soms "verdwijnen" prijzen opeens en lijkt het alsof de kaart weer op start price staat, klik je op bieden is die plots 35k duurder, of zegt hij dat de kaart verlopen is terwijl dat niet waar is en andere rare dingen.![]()
Wat is er met Bouy?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Huilie huilie![]()
![]()
![]()
Bouy![]()
![]()
huren en in de basis zetten
van Marwijk
![]()
![]()
![]()
Dat had ik net toen ik Nasri kocht, winningbid sprong de hele tijd van 700 coins naar 13k terwijl hij al verlopen wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef DutchSL het volgende:
Bieden op spelers is helemaal verneukt, soms "verdwijnen" prijzen opeens en lijkt het alsof de kaart weer op start price staat, klik je op bieden is die plots 35k duurder, of zegt hij dat de kaart verlopen is terwijl dat niet waar is en andere rare dingen.Duurde ook 2 uur voordat ik 'm naar mijn team kon sturen..
Niks. Geen zin om weer die discussie te startenquote:
Gelukkig zie je nu zelf ook in dat het debiel is om te haten op een speler die niets misdaan heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niks. Geen zin om weer die discussie te starten![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij zegt niet dat hij zijn mening veranderd heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zie je nu zelf ook in dat het debiel is om te haten op een speler die niets misdaan heeft
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij zijn mening veranderd heeft.![]()
Haten is een groot woord maar een speler krijgt ook een bepaalde stempel wanneer hij een debiele zaakwaarnemer heeft. Einde discussiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zie je nu zelf ook in dat het debiel is om te haten op een speler die niets misdaan heeft![]()
Debiele zaakwaarnemer?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar een speler krijgt ook een bepaalde stempel wanneer hij een debiele zaakwaarnemer heeft. Einde discussie![]()
Als ik ook maar een beetje talent had gehad met voetbal dan had ik toch maar al te graag Mino gehad![]()
![]()
* dion_v_k weigert te reagerenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Denk dat iedereen hier inmiddels wel weet dat je beter met een pak vla de discussie aan kan gaan dan met jouquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ga ik wel FIFA spelen.
Met Timmy_Turner was dit altijd veel leuker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ligt eraan of ik een serieuze discussie aan het houden ben of gewoon wat simpel vermaak zoekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hier inmiddels wel weet dat je beter met een pak vla de discussie aan kan gaan dan met jou![]()
Waarom kun je niet iemand hartstikke doormidden trappen in fifa..
Balletje terug leggen, lange pass over verdediging en sturridge is niet te stoppen..
3 goals zo tegen, en een fifa's engine die weer een onterechte penal geeft...
bah![]()
Lijkt me wel handig ja, anders verlies je sowieso.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je op Q drukken op je toetsenbordquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef Downstar het volgende:
Waarom kun je niet iemand hartstikke doormidden trappen in fifa..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, anders verlies je sowieso.
Lul.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, anders verlies je sowieso.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hier inmiddels wel weet dat je beter met een pak vla de discussie aan kan gaan dan met jouquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, anders verlies je sowieso.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hier inmiddels wel weet dat je beter met een pak vla de discussie aan kan gaan dan met jou
Feyenoord Rotterdam![]()
Olsson (of andere LB) - Bassong - Nounkeu - Ebouequote:
MusleraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kaka
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hij zoekt juist een achterhoede.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Willems-Rekik-Bruma-Brenet
IF Zoet
gr gr
edit. o kut Noor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Goede spelers toch voor een achterhoedegevecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij zoekt juist een achterhoede.![]()
Milan 1-1 Torino
Seedorf
Van alle kut verdedigers je hebt ook uitgerekend Bonera steeds gebruiken lol.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij zoekt juist een achterhoede.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Niets meer aan doen.
[ afbeelding ]
Bazenteam.![]()
![]()
Weer geen nieuwe cup deze week trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Snap echt niet dat ze geen stagiair hebben ofzo die wekelijks 1 of 2 cupjes kan bedenkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Weer geen nieuwe cup deze week trouwens![]()
![]()
kunnen ze moeilijk alleen in het kantoor achterlaten als ze op de maandelijkse vakantie gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze geen stagiair hebben ofzo die wekelijks 1 of 2 cupjes kan bedenken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kunnen ze moeilijk alleen in het kantoor achterlaten als ze op de maandelijkse vakantie gaan
Arsenal Kallstrom nu ook op de markt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal Kallstrom nu ook op de markt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke dwaas heeft die gouden sponsorletters bij Southampton bedacht? Amper leesbaar nog..dat witte was tenminste duidelijk
Wat een goal van Mirallas trouwens![]()
(nee, ik ben geen MOTD aan het kijken)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nadat ik je moeder uit mijn bed trap?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:18 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Je kan ook morgen lachen hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over moeders beginnen leuk hoor (heb geen moeder dat je het weet)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nadat ik je moeder uit mijn bed trap?![]()
![]()
![]()
Ik krijg net een van de mooiste goals die ik heb gezien om de oren![]()
![]()
Met een zuivere omhaal lobt hij de bal van randje 16 over mijn keeperHeb 'm net echt 5x terug zitten kijken
Met Muriel, dat is dan weer jammer
Quaresma speelt echt goed kan eindelijk met hem spelen 5* in SeasonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed mee aan een futhead giveaway voor IF Fernandinho, lol was een scam account. Ze wilden dat ik mijn details naar fifa14helpofficial@gmail.com stuurde, ja doei hoe stom denk je dat ik ben
Maar wel stom genoeg om het niet gelijk te zien op zo'n konkoslechte kut pagina
https://www.facebook.com/pages/Futhead/1457995581079175![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
xs4all naait me weer wat dieper zo te zien
[ afbeelding ]handig voor iemand die veel series kijkt
![]()
Mijn draadloze verbinding:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cardozo van Benfica mistte bij 1-1 stand in de 95e minuut een penalty, zeker met zijn 1* weak foot geschoten![]()
![]()
Hij mag Jorge niet zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:56 schreef DutchSL het volgende:
Cardozo van Benfica mistte bij 1-1 stand in de 95e minuut een penalty, zeker met zijn 1* weak foot geschoten![]()
Is er een website waar je de stats van spelers kan bekijken in seasons?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/comparequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er een website waar je de stats van spelers kan bekijken in seasons?
Soms doet die het echter niet.![]()
Ik bedoelde eigenlijk de speler stats buiten FUT bijv. El Sharaawy bij AC Milaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/compare
Soms doet die het echter niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O, dat weet ik niet. Weet alleen die paar plaatjes die EA getwittert heeft (dus ze houden het wel ergens bij in een database..)quote:Op zondag 2 februari 2014 00:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de speler stats buiten FUT bijv. El Sharaawy bij AC Milaan.![]()
Hmm ik vind talloze Ultimate Team websites maar geen normale player databases.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Weet alleen die paar plaatjes die EA getwittert heeft (dus ze houden het wel ergens bij in een database..)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O je bedoelt echt de stats.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm ik vind talloze Ultimate Team websites maar geen normale player databases.
www.sofifa.com
Ik dacht om de 1 of andere reden dat je het aantal gescoorde doelpunten enzo bedoeldenu teruglezend geen idee waarom, my bad
![]()
![]()
Bedankt.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O je bedoelt echt de stats.
www.sofifa.com
Ik dacht om de 1 of andere reden dat je het aantal gescoorde doelpunten enzo bedoelde
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, die zag ik een week geleden ofzo al op 9Gagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een stomme kut.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, Cuadrado heeft volgens die stats 4* skills.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij Futhead kun je ook "switch to Career" doen, is dat hetzelfde?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee die is iets anders want bij seasons is El Sharaawy een 4* skillieboii.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij Futhead kun je ook "switch to Career" doen, is dat hetzelfde?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grote minten denken aan likes.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die is iets anders want bij seasons is El Sharaawy een 4* skillieboii.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Er is net weer een nieuwe update uitgekomen ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:16 schreef DutchSL het volgende:
sofifa werkt het steeds met de laatste updates bij, futhead volgens mij niet.![]()
Lievv, gisteren ging coop met Ozzie wat minder.quote:2 verloren en 1 gelijk.
Chievoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond bij iemand anders ff met deze knul gespeeld, niet eens opgevallen dat ie maar 2* skill heeft. Wil er eigenlijk iets omheen bouwen, maar zn dubbellinks vallen wat tegen![]()
Sergio Pellissier![]()
![]()
Wow... Ik heb nu dus serieus een discussie met iemand die denkt dat de fans bij American Football voor een betere atmosfeer zorgen dan bij voetbal..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik weet niet hoe ze dat doen.. Of de h2h stats ook de UP-stats zijn in Ultimate Team..quote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/149069-christian-benteke
Zou hij ook zo'n up krijgen in UT?
Anders zou Januzaj een 73 silver worden.
Discussiëren met TBakkertquote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef TBakkert het volgende:
Wow... Ik heb nu dus serieus een discussie met iemand die denkt dat de fans bij American Football voor een betere atmosfeer zorgen dan bij voetbal...![]()
![]()
Het is mijn broer, die is nog erger.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ben benieuwd wanneer de UPs komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze dat doen.. Of de h2h stats ook de UP-stats zijn in Ultimate Team..
Anders zou Januzaj een 73 silver worden.
Zal eerdaags wel zijn, wat ik wel opvallend vind dat er weinig UP transfers zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij deden ze dat vorig jaar niet maar het was er wel een klein beetje op gebaseerd. Het wordt dus even afwachten.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze dat doen.. Of de h2h stats ook de UP-stats zijn in Ultimate Team..
Anders zou Januzaj een 73 silver worden.![]()
Zou best kunnen dat ie dan juist vernacheld isquote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef DutchSL het volgende:
UP Benteke is een goede reden om te stoppen met dit spel..![]()
![]()
Alsof er een IF Benteke komt..dramatisch seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een nerds in divisie 1 zeg. Kan ik niet gewoon het seizoen opgeven en meteen degraderen naar 2![]()
LAL!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ragequit Dion.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een nerds in divisie 1 zeg. Kan ik niet gewoon het seizoen opgeven en meteen degraderen naar 2
#JBGSquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een nerds in divisie 1 zeg. Kan ik niet gewoon het seizoen opgeven en meteen degraderen naar 2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:quote:![]()
![]()
Feelgoodfilmpje.De stratos vrije val van Baumgartlinger, gefilmd met meerdere hd-go pro's. Schaamteloos gejat van Geenstijl.
Prachtig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Netjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
Feelgoodfilmpje.De stratos vrije val van Baumgartlinger, gefilmd met meerdere hd-go pro's. Schaamteloos gejat van Geenstijl.
Prachtig.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)che_vechtcursus.html
quote:![]()
Hmm, had liever die dan Outlast (PS4)quote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Dead Island gratisch te downloaden voor de liefhebber (360)![]()
![]()
Zijn transferversie heb ik een paar keer voor 90k zien gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onder de 5500 bin.
Denk ivm het weer beginnen van The Walking Dead, ben benieuwd!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, had liever die dan Outlast (PS4)GRAAG VERWIJDEREN![]()
Bizar dat een andere league zoveel kan schelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn transferversie heb ik een paar keer voor 90k zien gaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al die Engelse kindjes spelen natuurlijk alleen met zweterige BPL-teams.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar dat een andere league zoveel kan schelen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar dat een andere league zoveel kan schelen.Hij zit intussen bij Lazio he...quote:Op zondag 2 februari 2014 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al die Engelse kindjes spelen natuurlijk alleen met zweterige BPL-teams.![]()
Moreno stijgt ook weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al die Engelse kindjes spelen natuurlijk alleen met zweterige BPL-teams.
In sommige American football stadions wordt meer geluid geproduceerd dan in elk ander voetbal stadionquote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef TBakkert het volgende:
Wow... Ik heb nu dus serieus een discussie met iemand die denkt dat de fans bij American Football voor een betere atmosfeer zorgen dan bij voetbal...![]()
Nou waar ik ben geweest was echt een gare sfeer.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In sommige American football stadions wordt meer geluid geproduceerd dan in elk ander voetbal stadion
Had je ergens anders heen moeten gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 01:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou waar ik ben geweest was echt een gare sfeer.![]()
Als er een concert is jaquote:Op zondag 2 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In sommige American football stadions wordt meer geluid geproduceerd dan in elk ander voetbal stadion![]()
Wij haalden vandaag een paar keer 160 decibelquote:Op zondag 2 februari 2014 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://espn.go.com/nfl/st(...)stadium-noise-record
Alstu.![]()
![]()
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je ergens anders heen moeten gaan
Gewoon naar een Europese voetbalwedstrijd waar er gelukkig niet zoveel van die hotdog vretende, zielige chants zingende Amerikanen zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij haalden vandaag een paar keer 160 decibel![]()
137.6 Seattle Seahawks on December 1,2013
137.5 Kansas City Chiefs game on October 13, 2013
136.6 Seattle Seahawks game on September 15, 2013
131.9 Galatasray on March 18, 2011
/care![]()
Het doet er ook niet echt toe maar net zoals in voetbal heb je supporters die veel geluid maken en weinig geluid. Wil niet zeggen dat American Football sfeerloos isquote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef DutchSL het volgende:
/care![]()
Ik ben bij de Seahawks geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef DutchSL het volgende:
/care
En ook bij een honkbal wedstrijd maar dat is helemaal gaar.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: