het is in orde hoor ik heb het er 5 minuten geleden op gegokt en ik leef nogquote:Op zondag 2 februari 2014 11:21 schreef Robophatt het volgende:
Pff droomde dat ik super lekker gekookt had maar is helaas niet het geval en nu heb ik honger maar durf m'n bed njet uit
Zou gewoon raken hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Forever alone lvl: Zolderkamer autist.
die zie ik nooit. die zitten in mn borstkasquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
Aan de mensen hier die trainen, hebben jullie ook dat echt nog een half uur na het trainen de aderen rond je hart echt nog duidelijk te zien zijn omdat ze zo gezwollen staan?
er lopen aderen van je hart vandaan vlak onder het oppervlak toch? Ik zie echt 6 aderen ofzo samenkomen boven de plaats waar mijn hart zit..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zie ik nooit. die zitten in mn borstkas
bij jou misschien. bij mijn zal dat begraven zitten onder een laag vet, spier en haarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
er lopen aderen van je hart vandaan vlak onder het oppervlak toch? Ik zie echt 6 aderen ofzo samenkomen boven de plaats waar mijn hart zit..
haha. Ik ben een kale ecto natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij jou misschien. bij mijn zal dat begraven zitten onder een laag vet, spier en haar
vooral vet
Wist niet eens dat jij een hart hadquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
er lopen aderen van je hart vandaan vlak onder het oppervlak toch? Ik zie echt 6 aderen ofzo samenkomen boven de plaats waar mijn hart zit..
nu je hoofd nogquote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha. Ik ben een kale ecto natuurlijk
Oké.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef Aiciu het volgende:
Zijn ze gehandycapt bij Fox ofzo Roma-Parma gaat niet door nou dan gaan we maar een herhaling uitzendenkk fox!!!
![]()
![]()
Ik ga me abbo opzeggen als ze zo gaan doen
Oké.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Kill, hou je bek dan als het je niet boeit.
Oké.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als je grammar nazi wilt spelen, doe het dan goed.
nee, dankje, moet zo nog naar een verjaardagquote:
Gezellie.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dankje, moet zo nog naar een verjaardag
Waardeloos zonder pics.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een opscheerkapsel genomen gisteren en ik heb spijt oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |