ja, bij de kantoorartikelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:18 schreef Aeqvitas het volgende:
Weet iemand of ze (super?)lijm verkopen bij de albert heijn?
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=lijmquote:Op maandag 3 februari 2014 18:18 schreef Aeqvitas het volgende:
Weet iemand of ze (super?)lijm verkopen bij de albert heijn?
Lolquote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=lijm
edit: Waarom staat daar glijmiddel bij?![]()
Glijmiddel?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=lijm
edit: Waarom staat daar glijmiddel bij?![]()
Zoals?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef mujentas het volgende:
Er is een nieuwe versie van AHcross, maar er is meer verwijderd dan dat er is toegevoegd
Komt nu wel het juiste alcohologo op de printjes (dus niet nog steeds 16 jaar geen druppel)?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef mujentas het volgende:
Er is een nieuwe versie van AHcross, maar er is meer verwijderd dan dat er is toegevoegd
Kun je niet een van je onderdanen bevelen zichzelf ziek te melden. Befehl ist befehlquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef OudeBok het volgende:
Heuj vergadering gehad. Niks opgeschoten, andere datum prikken met voltallige besturen. Herr General Bok drukt echt niet zo zomaar z'n plan in ene door hoor.
Pas zaterdag weer werken, vind ik gewoon jammer. Hopen op een invaldienst :p.
Je mag wel morgen voor mij werken hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef OudeBok het volgende:
Heuj vergadering gehad. Niks opgeschoten, andere datum prikken met voltallige besturen. Herr General Bok drukt echt niet zo zomaar z'n plan in ene door hoor.
Pas zaterdag weer werken, vind ik gewoon jammer. Hopen op een invaldienst :p.
En wat moet Piet dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je mag wel morgen voor mij werken hoor!
Je eigen ruimtelijk inzicht heeft het laten afweten?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Loop je zo met ene rolly het magazijn uit pleurt dat ding om... Welke josti stapelt dat ding dan ook zo hoog.. Kon onmogelijk zo het magazijn zijn ingekomen
Misschienquote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je eigen ruimtelijk inzicht heeft het laten afweten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo rollen we bij AH. Het is nooit onze eigen schuldquote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lekker de schuld op andere afschuiven![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Flikker op met je Piet
Het was leuk, maar je kunt er ook te lang over doorgaan natuurlijk.
Mensen die be likes leuk vinden zijn be likequote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/AHbelike?fref=ts
Matig. Sommige zijn wel oké.
Sommige zijn wel leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mensen die be likes leuk vinden zijn be like
retarded
Same!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:25 schreef exelletor het volgende:
Vorige week laagste omzet sinds tijden, gaat de goede kant op. Alleen jammer voor de uurtjes.
Er kwamen vandaag nog een paar dozen binnen, volgens mij moeten ze van die zooi afquote:Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
De hoeveelheid ingestuurde "ambachtelijke" pasta is ook een drama...
Nougat, toetjes en de koekjes hebben ze dan weer niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
Er kwamen vandaag nog een paar dozen binnen, volgens mij moeten ze van die zooi af
Zijn de ambachtelijke pasta's niet meer in de aanbieding? Ik kon gisteren de actie niet verlengen omdat ze onderdeel zouden uitmaken van een nieuw actiepakket, maar als ik bij Appie kijk zie ik ze niet in de aanbieding staan :/quote:Op maandag 3 februari 2014 22:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nougat, toetjes en de koekjes hebben ze dan weer niet.
Wij hebben zaterdag 15 doosjes nougat binnen gekregen en gisteren nog een paar, maar de rest zit er niet in nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nougat, toetjes en de koekjes hebben ze dan weer niet.
Onze SM(?) heeft maar Lonka besteld voor in de plaats, maar loopt niet zo goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Wupgup het volgende:
Wij hebben zaterdag 15 doosjes nougat binnen gekregen en gisteren nog een paar, maar de rest zit er niet in nee.
Eetmaatjes gaan bij ons best snel jhoor. 1e display was gister al leeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er kwamen vandaag nog een paar dozen binnen, volgens mij moeten ze van die zooi af
Er is ook nog een halve container met maatbekers binnengekomen, ze hebben er nogal hoge verwachtingen van
Ik vraag me af hoe goed ze zouden lopen als ze uiteindelijk niet meer gratis zijn bij een pak pasta/rijstquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eetmaatjes gaan bij ons best snel jhoor. 1e display was gister al leeg.
Blijkbaar is hem er veel aangelegen om de bontkraagjes overlast veroorzakende jeugd uit zijn winkel te krijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef d4v1d het volgende:
Nu heeft die franchiser ook al bull-it uit het assortiment geschopt
Met de Hamsterweken vaak genoeg 1+1 gezien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben toch hopelijk niet de enige die de bonusaanbiedingen van de afgelopen weken (ik denk inmiddels al wel maanden) echt waardeloos vindt? Vergelijk ze voor de gein eens met die van de C1000. Veel betere en scherpere aanbiedingen. Gewoon 1+1 gratis in plaats van het 2+1 gratis of 2e halve prijs geneuzel waar AH de laatste tijd mee bezig is (of het dieptepunt van de hamsterweken: 3 euro korting op twee pakken pampers á 36 euro!).
Vorige week bij ons ook erg goed gegaan. Boven plan, uren ook goed. Alleen vernietigingen en afprijzingen niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Vorige week gewoon weer een fatsoenlijk omzet. We doen het als winkelgroep nog steeds beter dan de regio. En wij behoren als winkel bij de 7 winkels van afwijking boven plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |