SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
quote:
Ik ook, daarom moest ik ook aan deze scene denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Die twee filmausschnitte hebben mij smakelijk doen lächeln.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.![]()
Jij zal dat varkentje eens wassenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:39 schreef mujentas het volgende:
Als ik bij Bok achter de kassa zat, had ik die emmer met sop allang over hem heen gegooid
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
2 jaar lang gehad, van een dikke.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:24 schreef mujentas het volgende:
Duits was zeker niet jouw sterkste vakVond er niks 'an.
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:39 schreef mujentas het volgende:
Als ik bij Bok achter de kassa zat, had ik die emmer met sop allang over hem heen gegooid![]()
![]()
Ik werk eigenlijk liever bij de Stasi, dan in WOII. Mag dat ook, voor deze keer?Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Van mij mag je alles, alleen bestaat de Stasi niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:44 schreef OudeBok het volgende:
Ik werk eigenlijk liever bij de Stasi, dan in WOII. Mag dat ook, voor deze keer?
Denk van wel? Hoort toch ook gewoon bij inkomen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:50 schreef d4v1d het volgende:
MVP, telt dat mee met de bijverdiengrens voor de kindertoeslag?Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Meh.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:51 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk van wel? Hoort toch ook gewoon bij inkomen?
Ik mag nog 366 euro verdienen dit kwartaalDat wordt niet meer invallen
Anders gaat t mis
Periode 13-2013 telt zeker mee met dit kwartaal omdat het 6 jan werd uitbetaald?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 21:52:42 ]![]()
hmmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
Lijkt mij van niet, want het behoort niet tot je toetsingsinkomen?![]()
![]()
NVMquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:50 schreef d4v1d het volgende:
MVP, telt dat mee met de bijverdiengrens voor de kindertoeslag?
[ Bericht 19% gewijzigd door JohnBercow op 01-02-2014 21:59:43 ]Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Standaard WGR reactie: Wat zij het SVB toen je ze belde?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben de site van t SVB aan t afzoeken.
(http://svb.nl/int/nl/kind(...)enen/wat_is_inkomen/)Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ah, telt dus meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Standaard WGR reactie: Wat zij het SVB toen je ze belde?
(http://svb.nl/int/nl/kind(...)enen/wat_is_inkomen/)![]()
![]()
MVP valt onder. "vergoedingen van de werkgever," lijkt mij.... Staat verder niks bij "Inkomsten die niet meetellen" waaruit je kan opmaken dat MVP niet meetelt.quote:![]()
Misschien dat je nog kunt stellen dat dit "inkomsten" zijn die zijn verkregen in 2013. Maar wat zij het SVB toen je ze belde?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
MVP valt onder. "vergoedingen van de werkgever," lijkt mij.... Staat verder niks bij "Inkomsten die niet meetellen" waaruit je kan opmaken dat MVP niet meetelt.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Denk je dat het SVB opneemt om 10 uur 's avonds?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien dat je nog kunt stellen dat dit "inkomsten" zijn die zijn verkregen in 2013. Maar wat zij het SVB toen je ze belde?Ik bel maandag ff.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 22:08:32 ]![]()
Kun je niet bij de SVB inloggen en zien wat de hoogte is van je laatste loon? Om te kijken of de personeelskorting hieronder valt.![]()
Met de digiID van mn ouders neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:06 schreef mujentas het volgende:
Kun je niet bij de SVB inloggen en zien wat de hoogte is van je laatste loon? Om te kijken of de personeelskorting hieronder valt.
Maar eigenlijk, die 90 euro meer of minder maakt niet heel veel meer uit als ik 300+ euro per periode verdien wanneer ik precies volgens contract werk. Ik mag nog 366 euro verdienen![]()
![]()
Kon er nou iets dat je een deel van je gewerkte uren 'wegzetten' (in TVT dacht ik? ) en deze later weer opnemen? Maar even de (A)sm aanspreken als ik hem weer zien, misschien weet hij iets...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 22:12:33 ]![]()
Pff, kapot. Had gister een feestje, maar ik zou niet gaan omdat ik vandaag van 07-21 moest werken, maar ben uiteindelijk toch maar wel gegaan. Had ik niet moeten doenGelukkig morgen pas 13 uur, dus dat wordt lekker veel slaap inhalen vandaag
![]()
![]()
Zeg dat maar even tegen je ouders. Kijken of zij daar ook om kunnen lachenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met de digiID van mn ouders neem ik aan?
Maar eigenlijk, die 90 euro meer of minder maakt niet heel veel meer uit als ik 300+ euro per periode verdien wanneer ik precies volgens contract werk. Ik mag nog 366 euro verdienen
Ja mn moeder weet het al dat ik teveel ga verdienen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zeg dat maar even tegen je ouders. Kijken of zij daar ook om kunnen lachen![]()
Dat vind ik knapquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je als je 8 dagen per week werkt![]()
![]()
Dan is er nog maar een optie: zoveel extra werken zodat jij je moeder kinderbijslag kan betalenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja mn moeder weet het al dat ik teveel ga verdienen.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ja, het is een beetje teveel van het goede deze twee weken, maarjaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je als je 8 dagen per week werktHeb ik wel weer lekker salaris
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan is er nog maar een optie: zoveel extra werken zodat jij je moeder kinderbijslag kan betalen![]()
Net even nog met mn ma snel gepraat. Zij zegt er zeker van te zijn dat periode 13-2013 nog meetelde met het vorig kwartaal.
Als de kinderbijslag straks weg is dan is het niet meer mijn probleem heb ik dr gezegd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 22:21:48 ]![]()
Of de meest logische oplossing, laat je moeder extra werken om jouw gemiste inkomsten aan te vullen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan is er nog maar een optie: zoveel extra werken zodat jij je moeder kinderbijslag kan betalen![]()
Kijk, zo hoort 'ie, bikkelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:12 schreef SLP_ het volgende:
Pff, kapot. Had gister een feestje, maar ik zou niet gaan omdat ik vandaag van 07-21 moest werken, maar ben uiteindelijk toch maar wel gegaan. Had ik niet moeten doenGelukkig morgen pas 13 uur, dus dat wordt lekker veel slaap inhalen vandaag
.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Oh, die kinderbijslag is maar 280 euro per kwartaal wat ze krijgen.. Nou we zijn niet arm dus dat kunnen we wel missen, en het is ook weer geen rib uit mijn lijf als ik t moet betalen..![]()
![]()
Dat is lekker makkelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Net even nog met mn ma snel gepraat. Zei zegt er zeker van te zijn dat periode 13-2013 nog meetelde met het vorig kwartaal.
Als de kinderbijslag straks weg is dan is het niet meer mijn probleem heb ik dr gezegd
- proest -quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Let maar niet op Bok, hij is de laatste tijd van de arbeit macht frei
Heb maar 51 uur gewerkt sinds ik terug ben van vakantie hoor. Valt wel meeeee, toch.
Welk filiaal is dit??quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:12 schreef SLP_ het volgende:
![]()
Ik heb namelijk ook wel eens overdreven veel gewerkt bij een van m'n oudere filialen (80u+ 1 week) Het was die week ook gewoon heel normaal als ik elke dag 1 tot 3 uur te laat kwam.
De microfoon heeft gesproken.![]()
Wow, 80+ is wel heel sickquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:25 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Welk filiaal is dit??![]()
Ik heb namelijk ook wel eens overdreven veel gewerkt bij een van m'n oudere filialen (80u+ 1 week) Het was die week ook gewoon heel normaal als ik elke dag 1 tot 3 uur te laat kwam.
Mijn max zit op 56 en dat vond ik al veel
![]()
![]()
80u in 1 week? Wát. Dat is in principe 7 dagen achter elkaar 07-21?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:25 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Welk filiaal is dit??![]()
Iets meer dan 80 uur ja, dat was wel ochtend - avond/nacht elke dag. Ik ben 1 van die dagen zelfs eerder weg gegaan (7 - 1830, ipv tot minimaal 2300). En had ik niet telaat gekomen 4 van de 7 dagen was het waarschijnlijk tegen de 100 aangeweest.Dit was wel zo'n anderhalf jaar geleden, maar mijn record dus
De microfoon heeft gesproken.![]()
Arbeit macht frei. Je weet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef OudeBok het volgende:
[..]
80u in 1 week? Wát. Dat is in principe 7 dagen achter elkaar 07-21?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dat is ziek, holy shit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef Microfoon het volgende:
Iets meer dan 80 uur ja, dat was wel ochtend - avond/nacht elke dag. Ik ben 1 van die dagen zelfs eerder weg gegaan (7 - 1830, ipv tot minimaal 2300). En had ik niet telaat gekomen 4 van de 7 dagen was het waarschijnlijk tegen de 100 aangeweest.Dit was wel zo'n anderhalf jaar geleden, maar mijn record dus
Ik denk dat ik toch echt niet verder dan 30u in een week ben gekomen ergens in een ver verleden.
Heuj morgen weer 0900-1300. Daarna lekker naar Paradiso voor een groot dansevenement.
[ Bericht 8% gewijzigd door OudeBok op 01-02-2014 23:23:39 ]Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Wut, ik zie net dat er bovenaan mijn contract de datum 31-02-2012 staat![]()
Bij duur van overeenkomst staat wel netjes 2013
![]()
![]()
Het kan nog falender. Ik sta op m'n loonstrook nog altijd als mevrouw aangeduid. Toen ik het tegen de SM zei, moest 'ie lachen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef OudeBok het volgende:
Het kan nog falender. Ik sta op m'n loonstrook nog altijd als mevrouw aangeduid. Toen ik het tegen de SM zei, moest 'ie lachen.
![]()
![]()
Ja, geen flauw idee. Ik denk, dat ik er maar eens harder achteraan ga. Weet nooit, wat voor gezeik het uiteindelijk met zich mee zou kunnen brengen.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef OudeBok het volgende:
![]()
![]()
Nee, Herr General Bok.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
31-02 is sowieso wel een prestatie, ongeacht het jaartal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Wut, ik zie net dat er bovenaan mijn contract de datum 31-02-2012 staat![]()
Bij duur van overeenkomst staat wel netjes 2013
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Als je dan toch onzeker bent, zet dan 0 maart neer, dat heeft in ieder geval nog een wiki-pagina.
Edit: 31 februari heeft er ook een.![]()
Oh wutquote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
31-02 is sowieso wel een prestatie, ongeacht het jaartal.Bedoelde 05
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meh.
Ik mag nog 366 euro verdienen dit kwartaalDat wordt niet meer invallen
Anders gaat t mis
Periode 13-2013 telt zeker mee met dit kwartaal omdat het 6 jan werd uitbetaald?
Zover mij bekend telt januari mee bij eerste kwartaal 2014 omdat voor de kinderbijslag de betaaldata gelden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
Lijkt mij van niet, want het behoort niet tot je toetsingsinkomen?Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Dham wat een dag als je na gister alles gedacht had te hebben gehad dan was het mis. De kartonpers is afgebroken. De stalen constructie die er voor zorgt dat de zak niet stuk gaat is los geraakt van het draaiwiel. Waarschijnlijk metaal moeheid.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Hoeveel containers karton hebben jullie nu staan?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:43 schreef ikbenschipper het volgende:
Dham wat een dag als je na gister alles gedacht had te hebben gehad dan was het mis. De kartonpers is afgebroken. De stalen constructie die er voor zorgt dat de zak niet stuk gaat is los geraakt van het draaiwiel. Waarschijnlijk metaal moeheid.of is het anders opgelost?
![]()
Meh....quote:Op zondag 2 februari 2014 03:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Zover mij bekend telt januari mee bij eerste kwartaal 2014 omdat voor de kinderbijslag de betaaldata gelden.![]()
geen idee ik was om 8 uur weg. Ik denk een stuk of 8. Heb wel vanuit het DC een rol plastic (waarmee normaal containers worden ingesealed die vanaf het DC komen) vanaf het DC laten komen. Zodat we het karton kunnen insealen.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel containers karton hebben jullie nu staan?of is het anders opgelost?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Zal vooral meneer de chauffeur die de retouren meeneemt blij mee zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
geen idee ik was om 8 uur weg. Ik denk een stuk of 8. Heb wel vanuit het DC een rol plastic (waarmee normaal containers worden ingesealed die vanaf het DC komen) vanaf het DC laten komen. Zodat we het karton kunnen insealen.![]()
![]()
Tja helaas. wees blij dat we een melding naar het dc hebben aangemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal vooral meneer de chauffeur die de retouren meeneemt blij mee zijnDoe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Nu hopen dat ze het snel kunnen repareren of dat hele ding vervangenquote:Op zondag 2 februari 2014 03:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tja helaas. wees blij dat we een melding naar het dc hebben aangemaakt.![]()
![]()
Mijn ritmenklopt sowieso al een hele tijd nietquote:
ga nu toch maar slapen. Over ruim 10 uur al weer op de fiets![]()
![]()
Meh, misschien dat ik dan nog slaap.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn ritmenklopt sowieso al een hele tijd niet
ga nu toch maar slapen. Over ruim 10 uur al weer op de fiets![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 04:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meh, misschien dat ik dan nog slaap.![]()
![]()
Het is zondag, dan hoef je alleen maar rond te lopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:30 schreef Partypoeper het volgende:
Vier uurtjes slaap en straks lekker 9-16 werken.
Offtopic: Mijn salaris deze periode.Maar goed, deze week alweer toeslag gepakt, dus valt nog mee.
![]()
![]()
Even offtopic; mooi feestje met collega's gehad kneiters! M'n huis was helaas wel een beetje vies geworden haha![]()
Hehehe ben je vrij vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Questionmarks het volgende:
Even offtopic; mooi feestje met collega's gehad kneiters! M'n huis was helaas wel een beetje vies geworden haha
Kan je lekker schoonmaken.![]()
![]()
En ook weer gewerkt vandaag, 9-13. Vind natuurlijk weer allemaal muntjes op de vloer bij de lades, echt.. hoe men het elke dag weer voor elkaar speelt is mij een raadsel. Maargoed, nu eventjes rustig aan en pas donderdag weer aan de bak. Nu maar eens naar Paradiso toe, tot euh.. morgen.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Ik zal de senior chef schrobmachine even sturen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Hehehe ben je vrij vandaag?
Kan je lekker schoonmaken.
Gr gr![]()
Oei feestje bij jou. Dat word schoonmaken. Als het maar gezellig was.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Questionmarks het volgende:
Even offtopic; mooi feestje met collega's gehad kneiters! M'n huis was helaas wel een beetje vies geworden hahaDoe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Dat was jij toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal de senior chef schrobmachine even sturen.
Gr gr
Of was jij junior?![]()
![]()
Speltip 1337: hou feestjes nooit bij jezelf thuis.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Questionmarks het volgende:
Even offtopic; mooi feestje met collega's gehad kneiters! M'n huis was helaas wel een beetje vies geworden haha![]()
![]()
Je verpest het moment...quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dat was jij toch?
Of was jij junior?![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 14:31:50 ]![]()
Precies!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Oei feestje bij jou. Dat word schoonmaken. Als het maar gezellig was.![]()
Hahaha moeders helpt altijd meequote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Speltip 1337: hou feestjes nooit bij jezelf thuis.![]()
![]()
In de OP sta ik nog steeds in omgeving Rotterdam.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef Questionmarks het volgende:
Ben in Groningen , excelletor en einschtein werken daar bij een AH? Even zienRotterdam wel ruim genomen, zit tussen mujentas en Etsu in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Regio Groningen, he'quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef Questionmarks het volgende:
Ben in Groningen , excelletor en einschtein werken daar bij een AH? Even zienAls je had opgelet, aantal topics terug, had je er zo achter kunnen komen waar ik echt werkte.
Morgen wel weer werken, 6:00-14:00.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
In de OP sta ik nog steeds in omgeving Rotterdam.Rotterdam wel ruim genomen, zit tussen mujentas en Etsu in.
Maar waar werk je nou echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij begint altijd vroeg hé altijd 4 of 5 of 6 uur meestal.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Regio Groningen, he'Als je had opgelet, aantal topics terug, had je er zo achter kunnen komen waar ik echt werkte.
Morgen wel weer werken, 6:00-14:00.
Werk je nooit bijvoorbeeld pas om 9 uur of 15 uur ofzo?![]()
![]()
Dinsdag's meestal pas om 11:00.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef donald500 het volgende:
[..]
Jij begint altijd vroeg hé altijd 4 of 5 of 6 uur meestal.
Werk je nooit bijvoorbeeld pas om 9 uur of 15 uur ofzo?Rest inderdaad vroeg.
![]()
Zou niks voor mij zijn denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dinsdag's meestal pas om 11:00.Rest inderdaad vroeg.
Al raak je er vast snel aan gewend.![]()
Even met een quote antwoorden:quote:quote:Als je had opgelet, aantal topics terug, had je er zo achter kunnen komen waar ik echt werkte.![]()
Zodra wij het nieuwe spoorboekje kregen, heb ik direct gezegd dat ik het verre van erg vind om vroeg te beginnen. Tevens zijn er maar een paar die in de ochtend kunnen/mogen (want 18+ en niet het verstand van het ei), dus er blijven niet heel veel over.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef donald500 het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn denk ik.
Al raak je er vast snel aan gewend.
Maar ja, je went er wel snel aan, ja.![]()
![]()
I'll be damned.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Even met een quote antwoorden:
[..]![]()
![]()
Midden in een verbouwing doe je alles behalve rustig rond lopenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het is zondag, dan hoef je alleen maar rond te lopen.
Offtopic: Mijn salaris deze periode.Maar goed, deze week alweer toeslag gepakt, dus valt nog mee.
![]()
![]()
Blijkbaar waren er vannacht heul veel feestjes, want er liepen allemaal dronken gasten rond tijdens opening![]()
![]()
Studenten zijn altijd dronkenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:52 schreef SLP_ het volgende:
Blijkbaar waren er vannacht heul veel feestjes, want er liepen allemaal dronken gasten rond tijdens opening![]()
![]()
Ja hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 11:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het is zondag, dan hoef je alleen maar rond te lopen.![]()
![]()
Op een zaterdagavond meestal wel ja, maar had niet verwacht dat ze op zondagmiddag nog massaal in dronken toestand boodschappen wilden doenquote:![]()
![]()
Zolang ze niet horizontaal de winkel verlaten, valt het allemaal best mee hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op een zaterdagavond meestal wel ja, maar had niet verwacht dat ze op zondagmiddag nog massaal in dronken toestand boodschappen wilden doen![]()
![]()
Van de week krijgen we weer een vertegenwoordiger van Duyvis over de vloer. De vorige keer dat ie langs kwam(met Heat&Eat) liepen die producten namelijk zo goed.
Tevens, de Philips display van volgende week.![]()
![]()
Van die papieren zakken pasta die deze week in de aanbieding zijn hebben we er volgens mij 3 van verkocht. De hele actiekop staat nog vol en ook nog wat dozen restantquote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef exelletor het volgende:
Van de week krijgen we weer een vertegenwoordiger van Duyvis over de vloer. De vorige keer dat ie langs kwam(met Heat&Eat) liepen die producten namelijk zo goed.
![]()
![]()
Wat is er met die display dan? Weet dat we er ook een binnen hebben gekregen maar heb m nog niet gezien.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef exelletor het volgende:
![]()
Hij was zo en zo half leeg met lampen door elkaar geschud binnengekomen, maandag maar eens tellen als ik het niet vergeet. Verder stond hij op een houten ding op een dolly en het was de bedoeling(?) dat je hem van die dolly afhaalde.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:20 schreef UncleSam het volgende:
Wat is er met die display dan? Weet dat we er ook een binnen hebben gekregen maar heb m nog niet gezien.En ik snapte ook niet hoe de flapjes aan de zijkanten erin moesten(pasten niet door de aangewezen gaten) en van de handleiding werd ik niet wijzer.
Hier ook heel wat van liggen. De fantini wijn hebben we inmiddels op vier plekken in de winkel staan.quote:Van die papieren zakken pasta die deze week in de aanbieding zijn hebben we er volgens mij 3 van verkocht. De hele actiekop staat nog vol en ook nog wat dozen restant![]()
![]()
Een beetje man haalt zo'n ding met gemak van de dolly.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hij was zo en zo half leeg met lampen door elkaar geschud binnengekomen, maandag maar eens tellen als ik het niet vergeet. Verder stond hij op een houten ding op een dolly en het was de bedoeling(?) dat je hem van die dolly afhaalde.En ik snapte ook niet hoe de flapjes aan de zijkanten erin moesten(pasten niet door de aangewezen gaten) en van de handleiding werd ik niet wijzer.
[..]
Hier ook heel wat van liggen. De fantini wijn hebben we inmiddels op vier plekken in de winkel staan.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 19:33:26 ]![]()
Daar ging mn koffie bijnaquote:Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef mujentas het volgende:
Exelletor's flapje pastte niet in het gaatje![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
In de OP sta ik nog steeds in omgeving Rotterdam.Rotterdam wel ruim genomen, zit tussen mujentas en Etsu in.
Oeps hahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe werkt t tellen van samengestelde producten nou?Net bij actiekoppen terugvullen mocht ik het bier en fris niet tellen, samengesteld product en daar moet je mee opassen volgens de SM. Zal vast zo zijn, maar vraag me wel af hoe het nou werkt
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 19:40:37 ]![]()
Dat ding weegt net zoveel als een collo wc papier, maar daar gaat het mij niet echt om - waarom is er überhaupt voor een houten ondergrond gekozen(die dus ook niet de kartonpers in kan itt tot karton/plastic etc.) en waarom moet ik extra moeite doen om die display netjes gepresenteerd te krijgen? Ze krijgen de tering maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef d4v1d het volgende:
Een beetje man haalt zo'n ding met gemak van de dolly.![]()
Een groene knop bovenaan in de terminal - en steeds alle twee producten tellen. Dus als je twee sixpacks hebt en twaalf losse blikken - moet je alle twee controleren.quote:Hoe werkt t tellen van samengestelde producten nou?![]()
Jaa die was te groot.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef mujentas het volgende:
Exelletor's flapje pastte niet in het gaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus stel je hebt 3 sixpacks en 2 losse blikjes moet je de sixpacks op 3 zetten en de losse blikjes op 3×6+2 ?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat ding weegt net zoveel als een collo wc papier, maar daar gaat het mij niet echt om - waarom is er überhaupt voor een houten ondergrond gekozen(die dus ook niet de kartonpers in kan itt tot karton/plastic etc.) en waarom moet ik extra moeite doen om die display netjes gepresenteerd te krijgen? Ze krijgen de tering maar.
[..]
Een groene knop bovenaan in de terminal - en steeds alle twee producten tellen. Dus als je twee sixpacks hebt en twaalf losse blikken - moet je alle twee controleren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 19:44:43 ]![]()
Bij samengestelde producten moet je altijd de beide eenheden tellen: bij kratten bier dus bijvoorbeeld de kratten én de losse flesjes. In principe doe je dat zo dat het aantal losse flesjes altijd onder de inhoud van de samenstelling ligt. Zo kun je dus bijvoorbeeld uitkomen op 18 kratten en 16 flesjes. Of op 0 kratten en 3 flesjes. Maar niet op 10 kratten en 177 flesjes; iedere 24 flesjes maken immers een nieuw krat. Ook al zit er geen krat of folie omheen; dat maakt niet uit omdat het systeem er zelf voor zorgt dat er tijdig 'verpakkingen worden opengemaakt in FVOS'.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
Hoe werkt t tellen van samengestelde producten nou?Net bij actiekoppen terugvullen mocht ik het bier en fris niet tellen, samengesteld product en daar moet je mee opassen volgens de SM. Zal vast zo zijn, maar vraag me wel af hoe het nou werkt
Als je een telling uitvoert op een samengesteld artikel, dus altijd ook de andere kant tellen via het knopje blokje-blokje.Nee, op 3 en 2.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus stel je hebt 3 sixpacks en 2 losse blikjes moet je de sixpacks op 3 zetten en de losse blikjes op 3×6+2 ?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nee, losse blikjes moet je vertalen naar sixpacks. Als je bijvoorbeeld 4 sixpacks hebt en 7 losse blikjes, vul je 5 sixpacks in en 1 los blikje.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij samengestelde producten moet je altijd de beide eenheden tellen: bij kratten bier dus bijvoorbeeld de kratten én de losse flesjes. In principe doe je dat zo dat het aantal losse flesjes altijd onder de inhoud van de samenstelling ligt. Zo kun je dus bijvoorbeeld uitkomen op 18 kratten en 16 flesjes. Of op 0 kratten en 3 flesjes. Maar niet op 10 kratten en 177 flesjes; iedere 24 flesjes maken immers een nieuw krat. Ook al zit er geen krat of folie omheen; dat maakt niet uit omdat het systeem er zelf voor zorgt dat er tijdig 'verpakkingen worden opengemaakt in FVOS'.
Als je een telling uitvoert op een samengesteld artikel, dus altijd ook de andere kant tellen via het knopje blokje-blokje.Ah ik snap m. Dus geeneens zo moeilijkquote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef mujentas het volgende:
Nee, losse blikjes moet je vertalen naar sixpacks. Als je bijvoorbeeld 4 sixpacks hebt en 7 losse blikjes, vul je 5 sixpacks in en 1 los blikje.![]()
![]()
Het systeem corrigeert de voorraden van beide artikelen wanneer een klant een sixpack lostrekt automatisch wanneer deze geregistreerd is op de kassa.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Ah ik snap m. Dus geeneens zo moeilijk![]()
Hier gaat gewoon een sixpack van de voorraad af als er 6 losse blikken zijn verkocht.BAM dit is 3KB![]()
Bij de AH ook hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef Loll het volgende:
Hier gaat gewoon een sixpack van de voorraad af als er 6 losse blikken zijn verkocht.![]()
Maar dit had je SM, ASM, TL of collega toch ook kunnen uitleggen?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Ah ik snap m. Dus geeneens zo moeilijk![]()
![]()
Ja... Maar t was moeilijk ofzo en hij was bang dat t fout zou gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:56 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Maar dit had je SM, ASM, TL of collega toch ook kunnen uitleggen?![]()
TL was al weg trouwens![]()
![]()
'Ik vraag wel aan mijn fok matties of ze het uitleggen, meneer de SM.'quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja... Maar t was moeilijk ofzo en hij was bang dat t fout zou gaan![]()
TL was al weg trouwens![]()
De ervaring leert dan ook dat er idioot veel fouten mee gemaakt worden.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hij zou niet heel blij zijn geweest als ik dan even midden in de winkel mijn mobiel pak en naar FOK! gaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
'Ik vraag wel aan mijn fok matties of ze het uitleggen, meneer de SM.'![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Janneke141 het volgende:
De ervaring leert dan ook dat er idioot veel fouten mee gemaakt worden.Bij het uitpakken van producten al.
![]()
Mja, ligt er misschien ook aan dat het niet goed uitgelegd wordt.. Ik vind de uitleg hierboven nou niet heel moeilijkquote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Janneke141 het volgende:
De ervaring leert dan ook dat er idioot veel fouten mee gemaakt worden.Aan de andere kant lopen er natuurlijk ook genoeg rond met het IQ van een ei
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 20:04:47 ]![]()
Ik denk dat ik de grap misquote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef Questionmarks het volgende:
Best lachen; voorraad 6 sixpacks, 0 blik. 1 blik verkocht > 5 sixpacks en 5 losse blikjes. (Y)![]()
![]()
Bij ons tellen we maar met drie man dus gelukkig staan de samengestelde producten bijna altijd wel goed ingevoerd![]()
![]()
Ik vraag me nogsteeds af wat jou functie nou was. Of doe je verkoop, verkoopklaar én verkoopafhandeling afwisselend?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef SLP_ het volgende:
Bij ons tellen we maar met drie man dus gelukkig staan de samengestelde producten bijna altijd wel goed ingevoerd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 20:05:53 ]![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef Questionmarks het volgende:
Best lachen; voorraad 6 sixpacks, 0 blik. 1 blik verkocht > 5 sixpacks en 5 losse blikjes. (Y)![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook geen grap, het is gewoon hoe het werkt. In dit geval betekent verkoop dat de voorraad van een artikel omhoog gaat.quote:
De meeste fouten worden trouwens gemaakt bij artikelen waarvan de teller niet in de gaten heeft dat het een samenstelling betreft. Voorbeeldje uit de to go: flesjes spa rood worden alleen los verkocht maar zijn toch echt een samengesteld artikel.
Voor de voorraadbetrouwbaarheid is het allang een zegen dat de sigaretten (sloffen) geen samenstelling meer zijn.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ja, zoietsquote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vraag me nogsteeds af wat jou functie nou was. Of doe je verkoop, verkoopklaar én verkoopafhandeling afwisselend?![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jaa die was te groot.Goeie comeback.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Lijkt me logish dat de voorraad "omhoog" gaat danquote:Op zondag 2 februari 2014 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook geen grap, het is gewoon hoe het werkt. In dit geval betekent verkoop dat de voorraad van een artikel omhoog gaat.
De meeste fouten worden trouwens gemaakt bij artikelen waarvan de teller niet in de gaten heeft dat het een samenstelling betreft. Voorbeeldje uit de to go: flesjes spa rood worden alleen los verkocht maar zijn toch echt een samengesteld artikel.
Voor de voorraadbetrouwbaarheid is het allang een zegen dat de sigaretten (sloffen) geen samenstelling meer zijn.Niks grappigs aan.
![]()
![]()
Ik heb mezelf inmiddels ook weer opgeraapt van de grond.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me logish dat de voorraad "omhoog" gaat danNiks grappigs aan.
![]()
Wanneer leren ze nou bij ons eens dat ze de 4-packs ES Sinas NIET moeten uitpakken? Hetzelfde geldt(wel in mindere mate) voor 4-packs Cola.Ik snap dat hele logica gewoon niet - 4-packs AH/Fanta Sinas pakken ze dan weer niet uit.
![]()
Is dat nou een echte functie ofwat?quote:Heb het hier eens langs zien komen, maar geen flauw idee wat het is
![]()
![]()
Alleen in het filiaal van Donald5000. Het is gewoon een ander woord voor iemand die moet bijspringen als het druk is.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is dat nou een echte functie ofwat?Heb het hier eens langs zien komen, maar geen flauw idee wat het is
![]()
Oh oke, weer wat geleerdquote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alleen in het filiaal van Donald5000. Het is gewoon een ander woord voor iemand die moet bijspringen als het druk is.![]()
![]()
Dit is eigenlijk meer een vraag voor ikbenschipper, maar uiteraard is iedereen vrij om te antwoorden.quote:
Ik zag vrijdag in de communicatiecontainer wat van die flyers voor winkeltrainee. Je volgt dan 4 jaar een opleiding SBRM aan de Stenden Hogeschool in Leeuwarden en uiteindelijk ben je dan na 4 jaar ASM, mits je geen downer bent.
Is het eigenlijk ook mogelijk om direct als ASM aan de slag te gaan als je al een HBO opleiding SBRM hebt afgerond? En is het mogelijk om die stap te maken als je niet bij WWM werkzaam bent?
Ik vroeg het me gewoon af, en ik zie het sowieso niet zitten om naar Leeuwarden af te reizen
[ Bericht 0% gewijzigd door mujentas op 02-02-2014 20:26:29 ]![]()
wil je asm worden?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk meer een vraag voor ikbenschipper, maar uiteraard is iedereen vrij om te antwoorden.
Ik zag vrijdag in de communicatiecontainer wat van die flyers voor winkeltrainee. Je volgt dat 4 jaar een opleiding SBRM aan de Stenden Hogeschool in Leeuwarden en uiteindelijk ben je dan na 4 jaar ASM, mits je geen downer bent.
Is het eigenlijk ook mogelijk om direct als ASM aan de slag te gaan als je al een HBO opleiding SBRM hebt afgerond? En is het mogelijk om die stap te maken als je niet bij WWM werkzaam bent?
Ik vroeg het me gewoon af, en ik zie het sowieso niet zitten om naar Leeuwarden af te reizen![]()
![]()
Misschien wel, maar niet als ik eerst nog een opleidingstraject van 4 jaar moet doorlopen. Ik zou er dan ook in eerste instantie in salaris op achteruit gaan omdat ik dan pas in jaar 4 meer ga verdienen dan dat ik nu doe.quote:![]()
Op Plaza staat er best wel veel informatie over. Lijkt mij zelf ook wel interessant aangezien ik ben gestopt met m'n studie en niet zo goed weet wat ik verder wil![]()
![]()
Daar zijn af en toe recruitmentdagen voor. Wel regiogebonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk meer een vraag voor ikbenschipper, maar uiteraard is iedereen vrij om te antwoorden.
Ik zag vrijdag in de communicatiecontainer wat van die flyers voor winkeltrainee. Je volgt dan 4 jaar een opleiding SBRM aan de Stenden Hogeschool in Leeuwarden en uiteindelijk ben je dan na 4 jaar ASM, mits je geen downer bent.
Ik vroeg het me gewoon af, en ik zie het sowieso niet zitten om naar Leeuwarden af te reizenOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ja ik heb het doorgelezen, maar het is me niet helemaal duidelijk of je meteen door kan stromen naar ASM als je al SBRM hebt gedaan en niet bij WWM werkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef SLP_ het volgende:
Op Plaza staat er best wel veel informatie over. Lijkt mij zelf ook wel interessant aangezien ik ben gestopt met m'n studie en niet zo goed weet wat ik verder wil![]()
In theorie wel. In de praktijk ben je afhankelijk van je concurrentie en van een serie assessments.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja ik heb het doorgelezen, maar het is me niet helemaal duidelijk of je meteen door kan stromen naar ASM als je al SBRM hebt gedaan en niet bij WWM werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het schijnt dat er binnenkort een informatiedag in de regio wordt gehouden, maar die heeft volgens mij alleen betrekking op die opleiding bij Stenden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar zijn af en toe recruitmentdagen voor. Wel regiogebonden.![]()
Maar het is wel mogelijk om in zo'n traject te stappen als je bij een franchiser werkt? Want je krijgt dan een nieuw contract volgens VGL-CAO, maar franchisers hebben een andere CAO.![]()
Waarschijnlijk zul je dan naar WWM over moeten stappen. Tenzij de ondernemer jou graag wil houden en naar asm wil laten doorgroeien.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef SLP_ het volgende:
Maar het is wel mogelijk om in zo'n traject te stappen als je bij een franchiser werkt? Want je krijgt dan een nieuw contract volgens VGL-CAO, maar franchisers hebben een andere CAO.
De dag dat ik wegga is in ieder geval de dag dat bij ons de vlag uitgaat, omdat dure kracht![]()
![]()
Ik heb HBO accountancy gedaan. Het gaat erom dat je een afgeronde HBO opleiding hebt. Dan kan je in principe direct instromen als ASM.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, en ik zie het sowieso niet zitten om naar Leeuwarden af te reizen
Uiteraard is dat even afhankelijk van een sollicitatie gesprek en je assessments.
De opleiding is om uit eigen kweek medewerkers te laten doorstromen naar ASM en later SM. Daarnaast heb je daarbij LPT teamleiders die de komende 3 jaar als TL functioneren en in hu n4de jaar ASM kunnen zijn in een kleine winkel.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Jij valt als t goed is onder de Supermarkt (levensmiddelen) CAO. Bij een WWM is dat De Supermarkt-VGL CAO.. Maar ze zijn zowat gelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh, niet dan?Dan heb ik dat verkeerd begrepen
https://www.fnvbondgenote(...)del/supermarkt_vgl2/quote:Beide cao's (die je hieronder aan de pagina vindt) zijn vrijwel gelijk. Alleen de artikelen over pensioen en vut zijn verschillend. Lonen, werktijden en bijna alle andere regelingen zijn identiek. De cao-onderhandelingen vinden ook tegelijkertijd plaats. Daarom spreken we over de Supermarkt-cao.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 21:02:56 ]![]()
Hoe start je zoiets op? Even contact opnemen met de OM?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik heb HBO accountancy gedaan. Het gaat erom dat je een afgeronde HBO opleiding hebt. Dan kan je in principe direct instromen als ASM.
Uiteraard is dat even afhankelijk van een sollicitatie gesprek en je assessments.
De opleiding is om uit eigen kweek medewerkers te laten doorstromen naar ASM en later SM. Daarnaast heb je daarbij LPT teamleiders die de komende 3 jaar als TL functioneren en in hu n4de jaar ASM kunnen zijn in een kleine winkel.
Wat is eigenlijk het startsalaris van een ASM?![]()
Twee keer de helft.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe start je zoiets op? Even contact opnemen met de OM?
Wat is eigenlijk het startsalaris van een ASM?
Staat dat niet op de loontabellen op Plaza ergens?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 21:15:00 ]![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in harde euro's?
De loontabellen zijn niet zichtbaar voor franchise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Halldor het volgende:
[..]Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Contact opnemen met de OM is een manier. Je zou ook gewoon een sollicitatiebrief kunnen sturen. Al zou ik denk ik voor het contacten gaan van de OM die weet vast wel hoe en wat verder.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe start je zoiets op? Even contact opnemen met de OM?
Wat is eigenlijk het startsalaris van een ASM?Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Ik wil niet negatief doen, maar waarom worden teamleiders die het ASM traject in willen zo 'tegengewerkt'? Ik werk in een zogenoemd opleidingsfiliaal waar 2 asm wilden worden (daarom werden ze ook naar dit filiaal overgeplaatst) en zijn nu nog steeds teamleiders. Overigens allebei weer naar een ander filiaal overgeplaatstEen vriendin wilde ook voor ASM gaan (heeft echt wel de competenties) maar die heeft maar ontslag genomen omdat ze gewoon niet verder kwam.
Ontzettend zonde dat het zo moet gaan, zo raak je goeie medewerkers met een gezonde dosis motivatie gewoon kwijt.![]()
Het zijn bruto bedragen, dus de overheid moet daar ook nog van mee profiteren door een flink deel in te pikken.![]()
Komt aardig overheen met het beeld dat ik hier heb.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil niet negatief doen, maar waarom worden teamleiders die het ASM traject in willen zo 'tegengewerkt'? Ik werk in een zogenoemd opleidingsfiliaal waar 2 asm wilden worden (daarom werden ze ook naar dit filiaal overgeplaatst) en zijn nu nog steeds teamleiders. Overigens allebei weer naar een ander filiaal overgeplaatstEen vriendin wilde ook voor ASM gaan (heeft echt wel de competenties) maar die heeft maar ontslag genomen omdat ze gewoon niet verder kwam.
Ontzettend zonde dat het zo moet gaan, zo raak je goeie medewerkers met een gezonde dosis motivatie gewoon kwijt.![]()
Omdat het kan. Er zijn veel meer TL's die door willen, dan dat er daadwerkelijk ASM's nodig zijn. Je houdt ze een worst voor, en daar gaan ze dan een tijd lang heel hard voor werken. En ze doen een stuk meer dan waar je ze voor betaalt, altijd handig. De echte goeie vis je eruit en die stromen door, en degenen die opgeven vervang je gewoon door de volgende.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ontzettend zonde dat het zo moet gaan, zo raak je goeie medewerkers met een gezonde dosis motivatie gewoon kwijt.
Zo werkt een branche vol ongeschoolden, en dat hebben ze in Zaandam prima in de gaten.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef exelletor het volgende:
Lijkt mij wel iets voor OudeBok bijvoorbeeld.![]()
![]()
Inderdaad. Maar ik denk dat het ook gewoon met wat vriendjespolitiek te maken heeft....quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat het kan. Er zijn veel meer TL's die door willen, dan dat er daadwerkelijk ASM's nodig zijn. Je houdt ze een worst voor, en daar gaan ze dan een tijd lang heel hard voor werken. En ze doen een stuk meer dan waar je ze voor betaalt, altijd handig. De echte goeie vis je eruit en die stromen door, en degenen die opgeven vervang je gewoon door de volgende.
Zo werkt een branche vol ongeschoolden, en dat hebben ze in Zaandam prima in de gaten.![]()
Ik herken het probleem. Ook bij mij en een collega heeft het allemaal lang geduurd. Je moet er echt een dosis doorzettingsvermogen voor hebben. Met HBO duaal zijn we de goede weg ingeslagen. Nu ook nog medewerkers die geen HBO Duaal doen maar zelf een HBO/Uni opleiding hebben gedaan op de goede manier gaan regelen en we gaan de goede kant op.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ontzettend zonde dat het zo moet gaan, zo raak je goeie medewerkers met een gezonde dosis motivatie gewoon kwijt.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Klopt, maar dat is bijna overal zo. Connecties hebben helpt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik denk dat het ook gewoon met wat vriendjespolitiek te maken heeft....Je hebt voor ASM tegenwoordig gewoon minimaal HBO nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo werkt een branche vol ongeschoolden, en dat hebben ze in Zaandam prima in de gaten.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Dat weet ik, maar het grootste deel van de groep TL's in kwestie heeft die nog helemaal niet. En heeft er veel voor over om dat voor AH alsnog te gaan halen. En voor AH zijn ze heel erg vervangbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef ikbenschipper het volgende:
Je hebt voor ASM tegenwoordig gewoon minimaal HBO nodig.
[ Bericht 3% gewijzigd door Janneke141 op 02-02-2014 21:46:22 ]Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Overigens beweer ik absoluut niet dat alle ASMs en SM d.m.v. vriendjespolitiek doen wat ze nu doen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Volgens mij ging de discussie hier wel over TL's die een (bijna) afgeronde HBO opleiding hadden. Al is dat natuurlijk niet met zoveel woorden gezegd inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het grootste deel van de groep TL's in kwestie heeft die nog helemaal niet. En heeft er veel voor over om dat voor AH alsnog te gaan halen. En voor AH zijn ze heel erg vervangbaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door ikbenschipper op 02-02-2014 22:32:24 ]Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef exelletor het volgende:
Lijkt mij wel iets voor OudeBok bijvoorbeeld..
Dat er bij ons geen caissière B contracten worden uitgedeeld, ligt niet aan mij. Zelfs de besten krijgen ze niet. Alleen degenen, die hem al hadden gekregen toen ze nog gegeven werden een paar jaar terug, hebben zo'n contract. Zou wat zijn als ik dan zou zeggen: neejoh, ik haak af, want ik word nooit officieel caissière B. Als we dat allemaal doen, zouden ze ooit geen keuze meer hebben, maar one man won't make a change in dit geval..
- alhoewel ik nu twijfel of ik je reactie niet met een zeer grote dosis sarcasme moet lezen-
Oke, ik zou vandaag eindelijk een keer om 12 uur beginnen ipv 7. Krijg ik net een belletje dat het broodmeisje dat vorige week ontslag heeft genomen, maar nog een maand door zou werken gewoon niet op is komen dagen. Nja, dan maar weer werken![]()
![]()
Ik vind dat altijd zo flauw. Nemen ze ontslag, lappen ze gelijk de regels aan hun laars :/quote:Op maandag 3 februari 2014 08:18 schreef SLP_ het volgende:
Oke, ik zou vandaag eindelijk een keer om 12 uur beginnen ipv 7. Krijg ik net een belletje dat het broodmeisje dat vorige week ontslag heeft genomen, maar nog een maand door zou werken gewoon niet op is komen dagen. Nja, dan maar weer werken![]()
Niet dat je verplicht bent of zo :p.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:18 schreef SLP_ het volgende:
Oke, ik zou vandaag eindelijk een keer om 12 uur beginnen ipv 7. Krijg ik net een belletje dat het broodmeisje dat vorige week ontslag heeft genomen, maar nog een maand door zou werken gewoon niet op is komen dagen. Nja, dan maar weer werkenHimmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Haha, nee ik ben niets verplicht, maar ik zou niet lekker kunnen liggen wetende dat de broodafdeling leeg is :p![]()
truequote:Op maandag 3 februari 2014 11:03 schreef SLP_ het volgende:
Haha, nee ik ben niets verplicht, maar ik zou niet lekker kunnen liggen wetende dat de broodafdeling leeg is :pHimmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Ik snap heus wel dat het niet aan jou ligt, immers het beleid in mijn filiaal wordt ook niet door mij bepaald. Wel sta ik nu heel anders tegenover AH dan pak hem weg een jaar geleden. Maar wat ik meer bedoelde is dat zoals Janneke al zei, je gaat een tijd lang heel hard voor werken om je doel(in jouw geval de balienazi wordenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:34 schreef OudeBok het volgende:
Dat er bij ons geen caissière B contracten worden uitgedeeld, ligt niet aan mij. Zelfs de besten krijgen ze niet. Alleen degenen, die hem al hadden gekregen toen ze nog gegeven werden een paar jaar terug, hebben zo'n contract. Zou wat zijn als ik dan zou zeggen: neejoh, ik haak af, want ik word nooit officieel caissière B. Als we dat allemaal doen, zouden ze ooit geen keuze meer hebben, maar one man won't make a change in dit geval..
- alhoewel ik nu twijfel of ik je reactie niet met een zeer grote dosis sarcasme moet lezen-
) te bereiken. En je doet een stuk meer dan waar ze je voor betalen, altijd handig
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef exelletor het volgende:
(in jouw geval de balienazi worden)
![]()
![]()
Rangetje hoger, van Leutnant naar Oberleutnantquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef exelletor het volgende:
Lijkt mij wel iets voor OudeBok bijvoorbeeld.
Dat is wel weer jammer. Het zag er wel redelijk spontaan uit.. (Zie ook de niet gespiegelde schappenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is tijdens Hamsterweken gefilmd.)
![]()
En dan gaan ze bij ons reclame maken voor het eetmaatje.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:31 schreef d4v1d het volgende:
Dat is wel weer jammer. Het zag er wel redelijk spontaan uit.. (Zie ook de niet gespiegelde schappen)
![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
En dan gaan ze bij ons reclame maken voor het eetmaatje.![]()
![]()
Was inmiddels paar weken terug, waren alleen maar foto's. Heb ze nog niet op internet gezien...quote:![]()
Wat is een eetmaatje? Iets of iemand voor mensen die eenzaam zijn ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Was inmiddels paar weken terug, waren alleen maar foto's. Heb ze nog niet op internet gezien...![]()
![]()
Ohja, nu je het zegt:quote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is tijdens Hamsterweken gefilmd.
Vraag me wel af of de klanten in deze video ook echt klanten zijn of eerder medewerkers/acteurs.
Ik dacht eerst dat een filiaal deze mevrouw had ingehuurd en daar een filmpje van had gemaakt. Niet dus
Dit dusquote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ohja, nu je het zegt:
[ afbeelding ]
Vraag me wel af of de klanten in deze video ook echt klanten zijn of eerder medewerkers/acteurs.
Ik dacht eerst dat een filiaal deze mevrouw had ingehuurd en daar een filmpje van had gemaakt. Niet dus![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is een eetmaatje? Iets of iemand voor mensen die eenzaam zijn ofzo?![]()
1 of ander bakje wat je gratis krijgt bij pasta's, rijst en couscous van AH eigen merk geloof ik om de porties per persoon af te meten.
Tegen voedselverspilling.
Denk niet dat het helpt, maar misschien handig voor sommige mensen.
[ Bericht 0% gewijzigd door donald500 op 03-02-2014 16:56:10 ]![]()
Maar de ene persoon eet weer meer dan de ander?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef donald500 het volgende:
[..]![]()
1 of ander bakje wat je gratis krijgt bij pasta's en rijst van AH eigen merk geloof ik om de porties per persoon af te meten.
Tegen voedselverspilling.
Denk niet dat het helpt, maar misschien handig voor sommige mensen.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar de ene persoon eet weer meer dan de ander?
Daarom staan er ook "personen" op dus hoeveel je nodig hebt voor 1 persoon.
Maar idd iedereen eet andere hoeveelheden.![]()
![]()
Of je pakt een weegschaal en weegt dan de hoeveelheid rijst/pasta af die je nodig hebt.
Precies.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Schuimpjes het volgende:
Of je pakt een weegschaal en weegt dan de hoeveelheid rijst/pasta af die je nodig hebt.
![]()
Ja of je pakt er een kopje/mok voor of je pleurt die hele zak in het water. Punt is eigenlijk meer dat er weer een nieuw keukenhulpmiddel op de markt is gebracht wat toch nutteloos isquote:
1 kopje rijst, anderhalf kopje water. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja of je pakt er een kopje/mok voor of je pleurt die hele zak in het water. Punt is eigenlijk meer dat er weer een nieuw keukenhulpmiddel op de markt is gebracht wat toch nutteloos is![]()
Ik eet gewoon alles wat ik maak op, de rest van de verpakking bewaar ik, of gooi ik weg. Ik ga niet moeilijk lopen doen met een weegschaal of eetmaatje.![]()
Mooi gevalletje van behoeftes creëren.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Om popcorn te maken moet je ook mais gebruikenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef d4v1d het volgende:
Laatste keer dat ik rijst maakte brandde het aan![]()
![]()
Dat liet mn zusje ooit eens aanbrandenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Om popcorn te maken moet je ook mais gebruiken(Geen olie in de pan gedaan
_!) Het hele huis stonk en stond blauw
En die pan is nogsteeds een klein beetje zwart
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 17:20:58 ]![]()
Pics van je... ah fuck it.. niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat liet mn zusje ooit eens aanbranden(Geen olie in de pan gedaan
_!) Het hele huis stonk en stond blauw
En die pan is nogsteeds een klein beetje zwart
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Pics van je... ah fuck it.. niet doen.![]()
![]()
![]()
Kennelijk wordt die onzin ook nog eens van belastinggeld gesubsidieerd![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)tmaatjes_van_uw.html![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:23 schreef mujentas het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tmaatjes_van_uw.html________!
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:23 schreef mujentas het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tmaatjes_van_uw.html
Nuff saidOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Vandaag niet werken, maar een bestuursvergadering oud en nieuw bestuur van m'n studievereniging. Conflict over bestuursbeurzen en de uitkering van welk bedrag aan wie, wish me luck.
Jij als "Herr General Bok" bepaalt natuurlijk alles. Ze hebben maar naar je te luisterenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:26 schreef OudeBok het volgende:
Vandaag niet werken, maar een bestuursvergadering oud en nieuw bestuur van m'n studievereniging. Conflict over bestuursbeurzen en de uitkering van welk bedrag aan wie, wish me luck.
Ik kan prima samenwerken, zolang ik niet bedonderd wordquote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jij als "Herr General Bok" bepaalt natuurlijk alles. Ze hebben maar naar je te luisteren.
Vanavond wel, bij ontbreken van onze echte voorzitterquote:. Voorspellende gaven, mujentas?
Ja ik zit ook in de vereniging.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik kan prima samenwerken, zolang ik niet bedonderd word.
[..]
Vanavond wel, bij ontbreken van onze echte voorzitter. Voorspellende gaven, mujentas?
![]()
Overigens is dat eetmaatje grote onzin, maar volgens dat meisje uit de Deze Week is het een fantastisch hulpmiddel en de uitvinding van de eeuw.![]()
![]()
Zal wel weer geforceerd zijn..quote:Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef mujentas het volgende:
Overigens is dat eetmaatje grote onzin, maar volgens dat meisje uit de Deze Week is het een fantastisch hulpmiddel en de uitvinding van de eeuw.![]()
![]()
ja, bij de kantoorartikelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:18 schreef Aeqvitas het volgende:
Weet iemand of ze (super?)lijm verkopen bij de albert heijn?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=lijmquote:Op maandag 3 februari 2014 18:18 schreef Aeqvitas het volgende:
Weet iemand of ze (super?)lijm verkopen bij de albert heijn?
edit: Waarom staat daar glijmiddel bij?![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 18:25:49 ]![]()
Lolquote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=lijm
edit: Waarom staat daar glijmiddel bij?![]()
Glijmiddel?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=lijm
edit: Waarom staat daar glijmiddel bij?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Zoals?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef mujentas het volgende:
Er is een nieuwe versie van AHcross, maar er is meer verwijderd dan dat er is toegevoegdOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Komt nu wel het juiste alcohologo op de printjes (dus niet nog steeds 16 jaar geen druppel)?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef mujentas het volgende:
Er is een nieuwe versie van AHcross, maar er is meer verwijderd dan dat er is toegevoegd![]()
Ik kan hier niets op plaza over vinden, kan je het bericht kopiëren?
[ Bericht 5% gewijzigd door Halldor op 03-02-2014 20:10:01 ]![]()
Heuj vergadering gehad. Niks opgeschoten, andere datum prikken met voltallige besturen. Herr General Bok drukt echt niet zo zomaar z'n plan in ene door hoor.
Pas zaterdag weer werken, vind ik gewoon jammer. Hopen op een invaldienst :p.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Kun je niet een van je onderdanen bevelen zichzelf ziek te melden. Befehl ist befehlquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef OudeBok het volgende:
Heuj vergadering gehad. Niks opgeschoten, andere datum prikken met voltallige besturen. Herr General Bok drukt echt niet zo zomaar z'n plan in ene door hoor.
Pas zaterdag weer werken, vind ik gewoon jammer. Hopen op een invaldienst :p.
[ Bericht 0% gewijzigd door JohnBercow op 03-02-2014 20:57:09 ]Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Je mag wel morgen voor mij werken hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef OudeBok het volgende:
Pas zaterdag weer werken, vind ik gewoon jammer. Hopen op een invaldienst :p.![]()
https://plaza.ah.nl/store(...)ERES&lmod=-133599721
En ik zie nu dat de update alleen naar franchise wordt uitgerold. Misschien dat het bij WWM op een later tijdstip gebeurt ofzo?![]()
En wat moet Piet dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je mag wel morgen voor mij werken hoor!![]()
![]()
Loop je zo met ene rolly het magazijn uit pleurt dat ding om... Welke josti stapelt dat ding dan ook zo hoog.. Kon onmogelijk zo het magazijn zijn ingekomen
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:42:29 ]![]()
Je eigen ruimtelijk inzicht heeft het laten afweten?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Loop je zo met ene rolly het magazijn uit pleurt dat ding om... Welke josti stapelt dat ding dan ook zo hoog.. Kon onmogelijk zo het magazijn zijn ingekomen![]()
Misschienquote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je eigen ruimtelijk inzicht heeft het laten afweten?Hij had gewoon niet zo hoog gestapeld mogen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo rollen we bij AH. Het is nooit onze eigen schuldquote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lekker de schuld op andere afschuiven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Flikker op met je Piet
Het was leuk, maar je kunt er ook te lang over doorgaan natuurlijk.![]()
![]()
Mensen die be likes leuk vinden zijn be likequote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/AHbelike?fref=ts
Matig. Sommige zijn wel oké.
retardedOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Sommige zijn wel leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mensen die be likes leuk vinden zijn be like
retarded
Die tatta's be like pagina is nu wel behoorlijk triest aan het worden![]()
![]()
Same!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:25 schreef exelletor het volgende:
Vorige week laagste omzet sinds tijden, gaat de goede kant op. Alleen jammer voor de uurtjes.![]()
Er kwamen vandaag nog een paar dozen binnen, volgens mij moeten ze van die zooi afquote:Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
De hoeveelheid ingestuurde "ambachtelijke" pasta is ook een drama...
Er is ook nog een halve container met maatbekers binnengekomen, ze hebben er nogal hoge verwachtingen van![]()
![]()
Nougat, toetjes en de koekjes hebben ze dan weer niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
Er kwamen vandaag nog een paar dozen binnen, volgens mij moeten ze van die zooi af![]()
Zijn de ambachtelijke pasta's niet meer in de aanbieding? Ik kon gisteren de actie niet verlengen omdat ze onderdeel zouden uitmaken van een nieuw actiepakket, maar als ik bij Appie kijk zie ik ze niet in de aanbieding staan :/quote:Op maandag 3 februari 2014 22:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nougat, toetjes en de koekjes hebben ze dan weer niet.![]()
Wij hebben zaterdag 15 doosjes nougat binnen gekregen en gisteren nog een paar, maar de rest zit er niet in nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nougat, toetjes en de koekjes hebben ze dan weer niet.![]()
Onze SM(?) heeft maar Lonka besteld voor in de plaats, maar loopt niet zo goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Wupgup het volgende:
Wij hebben zaterdag 15 doosjes nougat binnen gekregen en gisteren nog een paar, maar de rest zit er niet in nee.15 doosjes vind ik trouwens niet echt veel voor jullie grootte.
![]()
![]()
Vorige week gewoon weer een fatsoenlijk omzet. We doen het als winkelgroep nog steeds beter dan de regio. En wij behoren als winkel bij de 7 winkels van afwijking boven planDoe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Eetmaatjes gaan bij ons best snel jhoor. 1e display was gister al leeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er kwamen vandaag nog een paar dozen binnen, volgens mij moeten ze van die zooi af
Er is ook nog een halve container met maatbekers binnengekomen, ze hebben er nogal hoge verwachtingen van![]()
Ik vraag me af hoe goed ze zouden lopen als ze uiteindelijk niet meer gratis zijn bij een pak pasta/rijstquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eetmaatjes gaan bij ons best snel jhoor. 1e display was gister al leeg.![]()
![]()
Blijkbaar is hem er veel aangelegen om de bontkraagjes overlast veroorzakende jeugd uit zijn winkel te krijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef d4v1d het volgende:
Nu heeft die franchiser ook al bull-it uit het assortiment geschoptOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ik ben toch hopelijk niet de enige die de bonusaanbiedingen van de afgelopen weken (ik denk inmiddels al wel maanden) echt waardeloos vindt? Vergelijk ze voor de gein eens met die van de C1000. Veel betere en scherpere aanbiedingen. Gewoon 1+1 gratis in plaats van het 2+1 gratis of 2e halve prijs geneuzel waar AH de laatste tijd mee bezig is (of het dieptepunt van de hamsterweken: 3 euro korting op twee pakken pampers á 36 euro!).
![]()
Met de Hamsterweken vaak genoeg 1+1 gezien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben toch hopelijk niet de enige die de bonusaanbiedingen van de afgelopen weken (ik denk inmiddels al wel maanden) echt waardeloos vindt? Vergelijk ze voor de gein eens met die van de C1000. Veel betere en scherpere aanbiedingen. Gewoon 1+1 gratis in plaats van het 2+1 gratis of 2e halve prijs geneuzel waar AH de laatste tijd mee bezig is (of het dieptepunt van de hamsterweken: 3 euro korting op twee pakken pampers á 36 euro!).
![]()
Vorige week bij ons ook erg goed gegaan. Boven plan, uren ook goed. Alleen vernietigingen en afprijzingen niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Vorige week gewoon weer een fatsoenlijk omzet. We doen het als winkelgroep nog steeds beter dan de regio. En wij behoren als winkel bij de 7 winkels van afwijking boven plan![]()
Die in die bruine papieren zakken? Die staan weer ingetekend bij ons, dacht ik. Dus centrale actie.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn de ambachtelijke pasta's niet meer in de aanbieding? Ik kon gisteren de actie niet verlengen omdat ze onderdeel zouden uitmaken van een nieuw actiepakket, maar als ik bij Appie kijk zie ik ze niet in de aanbieding staan :/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: